Kuno_T kirjutas:Ümarlihvis lihvitakse kolvivarrelt kroomikiht maha ja mis siis edasi? Mida tähendab "vastavas remondis tihendid"? Kas keegi Vasja teeb neid kuuri all paar kümnendikku peenemale võllile (lati kolvivarrele)?
Kahjuks pole ma nii hästi kursis, sest mina neid ei tee, aga olen küsinud kuidas see protsess välja näeb.
Ma võin sulle jagada kontakti kui soovid ja helistad ise mehele ja küsid täpsemalt järgi. Üle 10 aasta teinud ja ka tuttava autol tema remonditud latt juba mitmeid aastaid auto küljes.
Tema remonditud latte olen tartu linnas pannud ca 100 (töökaaslane juba ehk tuhande) auto külge ja selle kümne aasta jooksul on neid latte ikka hulgim linna peal sõitmas.
Samamoodi remondiatkse ka roolilatte tehases, kui annad poodi enda vana lati vastu. Seal kehtib samamoodi nõue et ei oleks roostes.(kusjuures nendel poe taastatud lattidel pole kroomist haisugi peal)
See kroomikiht on ilmselt vajalik selleks, et kui kumm katki läheb, siis ei teki seda roostet kohe? Kui kummid terved ja mõni sillastendi vend pole kummide klambreid minema visanud või kümne korra keeranud, siis kestab.
Remontida ei saa väga roostes latte, kõveraid latte, samuti pidi ka koyo lattidedega mingi jama olema, et neid enamust ei tee(pole küsinud miks)