Tere,
Plaan soetada E65(2002-2005). Enamus linnasõite teen väiksema autoga ning E65 idee on pikemate otsade sõitmine.
Siit ka küsimus - milline mootoriversioon oleks kõige mõttekam?
Olen kuulnud kiidusõnu 160kW diiselmootori kohta, kuid ise mõtlen, et kui juba osta, siis osta vingema mootoriga ning selline auto, mis järelturul ka väärtust paremini säilitab.
Kes antud teemal soovitusi oskab anda - jagage teadmisi.
E65 ostuabi
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E65 ostuabi
Palju sul autoostuks raha on?
Re: E65 ostuabi
735i/745i hinnad lõppevad ju pmst sealt, kust diislitel algab, seega on see hinna hoidmise poliitika ilmselt natuke vale. 760i on iseasi. Ja veel omaette iseasi on üldse sellele kunagi ostja leidmine.
Loe seda ka: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2277
Loe seda ka: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2277
Re: E65 ostuabi
Tänud artikli eest.
Veel lugesin siit foorumist, kuidas üks mees lausa mootoriremondi ette võttis. Seal oli põhiideeks ka see, et üle 140000 km läbinud mootorid on juba kulunud.
Seega Eestist leida e65, mille kasutamine ei eelda kohest mootoriremonti - väga ebatõenäoline?
Veel lugesin siit foorumist, kuidas üks mees lausa mootoriremondi ette võttis. Seal oli põhiideeks ka see, et üle 140000 km läbinud mootorid on juba kulunud.
Seega Eestist leida e65, mille kasutamine ei eelda kohest mootoriremonti - väga ebatõenäoline?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: E65 ostuabi
Ma sõnastaks siis pigem nii, et pole väga leida e65-t, mis sinna aastakäiku mahuks, LS 140tuh. juurde jääks ja moto juures juba midagi näpitud poleks...millele lisanduvad siis erinevad muredtomat11 kirjutas:Tänud artikli eest.
Veel lugesin siit foorumist, kuidas üks mees lausa mootoriremondi ette võttis. Seal oli põhiideeks ka see, et üle 140000 km läbinud mootorid on juba kulunud.
Seega Eestist leida e65, mille kasutamine ei eelda kohest mootoriremonti - väga ebatõenäoline?

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- KalevK
- Huviline
- Postitusi: 362
- Liitunud: 01.08.2011 21:34 13
- Peamine sõiduk: F07 535xd 265kw
- Asukoht: Vantaa
Re: E65 ostuabi
V8 mootori kasuks tuleb otsustada. Kui V8 on 140Tkm pealt kulunud, et kap.remont ette tuleb võtta, siis on ikka midagi väga mäda. Pihustid ning õlitusega seotud asjad on teine jutt, siin on rohkem asi kinni omanikus, kui tehase koostekvaliteedis.
160kw 3.0d ei ole saanud kasutada, aga 4.0d'ga olen küll ülimalt rahul. Usun, et see 160kw 3.0d ei ole mitte mingil juhul selle kere peal ökom.
Remont, juhul kui peaks midagi lendama, on muidugi krõbedam. Aga noh e65 nagu ka A8'd ja S-klassid ei ole mingit säästuautod.
160kw 3.0d ei ole saanud kasutada, aga 4.0d'ga olen küll ülimalt rahul. Usun, et see 160kw 3.0d ei ole mitte mingil juhul selle kere peal ökom.
Remont, juhul kui peaks midagi lendama, on muidugi krõbedam. Aga noh e65 nagu ka A8'd ja S-klassid ei ole mingit säästuautod.
Buy BMW, they said, it will be fun, they said - TRUE, I'll say!
Re: E65 ostuabi
Seleta palun, kuidas saab v8 olla ökom, kui r6?
Ma olen üpris kindel, et 3.0d ON ökom, kui 4.0d.
Aga noh, see on niisama tähenärimiseks nö.
Kuna jah, need autod pole säästmiseks loodud.
Ma olen üpris kindel, et 3.0d ON ökom, kui 4.0d.
Aga noh, see on niisama tähenärimiseks nö.
Kuna jah, need autod pole säästmiseks loodud.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack