Probleem E39 airbagi tulega
Probleem E39 airbagi tulega
Tuli põleb ja sai diagnostikas käidud.Näitas et mõlemal istmel resistance too high ja kunde istmel veel mingi power circuit to B+.Nüüd ongi küsimus,et kust viga otsima hakata või annab kuskile vahele midagi ehitada, et see tuli ära kustuks?
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Kui tahad korralikult teha siis vaheta vigased jupid välja, kui tahad odavalt teha siis lase need vigased jupid autost välja progeda.
Mis sul täpselt seal läbi on ei oska nende sinu toodud veateate järgi öelda aga arvan et tegemist siis kundepoolse sensormatiga ning mõlema poolse eelpingutiga.
Mis sul täpselt seal läbi on ei oska nende sinu toodud veateate järgi öelda aga arvan et tegemist siis kundepoolse sensormatiga ning mõlema poolse eelpingutiga.
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Milleks neid sensormatte ja eelpinguteid yldse vaja on?
- Maximaator
- Huviline
- Postitusi: 922
- Liitunud: 04.01.2010 21:00 21
- Asukoht: Kose
- Kontakt:
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Sensormatt selleks et kui seal kedagi ei istu või kui seal istub alla teatud kaalu tegelane siis ei avane kõrvalistuja bag. Eelpingutid kah turvalisuse huvides.
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Aga mingeid takisteid ei anna siis vahele joota vms.Muidu teised istmed olemas aga pole 100% kindel et seal need asjad töökorras on.
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Ei tundu loogiline, et ainult eelpingutid rikkis on ja teised komponendid korras, sest need rakenduvad ju ainult koos patjadega. Kas pistikud on ikka kinni ja kas veakoode prooviti kustutada ka?
Kui teised istmed olemas, siis saaks ju multimeetriga eelpingutid ära kontrollida, 1-5 oomi on tavaliselt "sütikute" takistus. Klemmid sillatakse automaatselt kokku pistikute lahtivõtmisel, peab pistikus mingi plekitüki eemale lükkama mõõtmiseks.. Endal pole õnnestunud seni midagi õhku lasta takistuse mõõtmisega, aga kes teab
Kui teised istmed olemas, siis saaks ju multimeetriga eelpingutid ära kontrollida, 1-5 oomi on tavaliselt "sütikute" takistus. Klemmid sillatakse automaatselt kokku pistikute lahtivõtmisel, peab pistikus mingi plekitüki eemale lükkama mõõtmiseks.. Endal pole õnnestunud seni midagi õhku lasta takistuse mõõtmisega, aga kes teab

Re: Probleem E39 airbagi tulega
Kas nt sensormatid ja muud turvapadja jubinad võivad ka nö üle öö ära surra, et õhtul pole ja siis järgmine päev sõitu minnes airbagi tuli põleb nt?
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Veakoode kustutati päris mitu korda aga ikka lõi tagasi.Ja pistikud sai lahti võetud ja kõik on ilusti kinni.Mõni mees kuskilt Viljandimaa kandis suudab need asjad maha progreda?
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Sai sensormatt maha progretud ja asi korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 196
- Liitunud: 26.04.2008 16:17 32
- Peamine sõiduk: 530d
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Tere kus tegid ja palju raha küsiti? Kui muidugi saladus pole.Endal sama tee vaja ette võtta.vare271 kirjutas:Sai sensormatt maha progretud ja asi korras.
E30,324d-E28,520i-E36,318tds,E36-318,E39-530d,E38-730iL
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Kes Tartus suudab progeda võib ka minuga ühendust võtta.
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Ma tegin ise.
Re: Probleem E39 airbagi tulega
kuidas ja millega sa seda tegid endal mul sama viga et kõrvalistuja sensormati viga.?
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Sebisin bmw scanneri ja sellega tegin ära.
Re: Probleem E39 airbagi tulega
Küsimus selline, et kas BMW-scanneriga saab ka näiteks tagumist turvapatja välja progeda?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Re: Probleem E39 airbagi tulega
peaks saama kõike progeda isegi tagumisi. sellega põhimõtteliselt kustutad ta mälust ära. ainus asi on see et kui pauku paneb siis lahti lööb nii või naa... kui tahad täiesti selle ära kaotada siis pead ka pärast airbagi eemaldama...