Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Küsimus laiale ringile.Hetkel on autol all tava reduktor.Pole lukuga ega midagi.Eeldan,et ülekanne on a la 2.93 nagu tehaseandmetes.Kiirusel 100km/h on tahokal 1650rpm
Alla,selle asemele peaks tulema LSD ülekandega 3.46.Mis oleks selle näidud 100km/h juures?Kuidagi midagi koormama ei hakka?Mõned on rääkinud näiteks,et kui all on 3.74 differ siis 90km/h sõites on pöörded pea 3000rpm peal.
Nagu sulle PS-i juba kirjutasin, et kui asendad 2,93 diffri 3,46-ga või isegi suuremaga, siis võidad kiirenduses, kuid kaotad lõppkiiruses. Lisaks tõusevad pöörded, aga et see mootorit pooma kuidagi hakkaks, seda ei tohiks küll juhtuda.
kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?
kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?
vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin
56393697 kirjutas:kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?
kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?
vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin
Pole hullu,eeldan,et peaks välja vedama küll.Pöörded langevad kindlasti,aga kui palju ja mis ta sul muidu toimetama hakkab ei oska öelda.Seda teavad ehk targemad ja kogenumad mehed
56393697 kirjutas:kui mul M50B20 mootoriga on praegu 100kmh juures kuskil 3k või midagi pööret, selle asendades mingi väiksema ülekandega diffriga siis on maanteel sõites pöördeid vähem?
kas see aitab ka kütusekulule kuidagi kaasa või midagi sellist? kui praegu on 3.46 siis kas tasuks asendada 2.93 diffriga või ei veaks mootor viiendal käigul seda piisavalt ringi?
vabandan originaalpostitaja ees, et tema teemasse trügin
Üldiselt insenerid tehases ikkagi teavad, mida nad teevad ja monteerivad autole külge sellised detailid, et sõidukogemus oleks optimaalne. See tähendab, et kütusekulu ja jõudluse suhe on paigas. Ise käkerdama hakates võid selle tasakaalu kõik ära rikkuda. See kaheliitrine on piisavalt lahja mootor, et ta maanteel madalatel pööretel autot korralikult vedada ei suuda ja sellega seoses võib su küttekulu hoopis kasvada. Rääkimata muidugi halvenevast kiirendusest.
1650x3,46/2,93=1650x1,18=1950
Sisuliselt sa tood kõik käigud käigu võrra allapoole, 1.-t enam vaja ei lähe ja 5.-t ei ole. Kütusekulu tõusu maanteel kulgedes saad kohe selgeks, kui sõidad 5. asemel 4.-ga, seda ka autom kasti puhul, lülitades käiguvalitsa D-asendist 1 käigu võrra allapoole.
Tänud BTW alla läheb 6ene manuaal..varsti ka teema