Põhjus, miks sellest ka mina rääkima hakkasin, on kõigile selge ja ei tohiks vastuväiteid tekitada. Selle vastu ei vaidle vast keegi, et pimedal maanteel on see vajalik, aga sellest ei taheta aru saada, et ka linnas oleks see väga oluline asi.
Lugesin ühel päeval artiklit Pärnu Postimehest, et jalakäijatele annab teed umbes iga 5.-6. autojuht. Ootasin huviga, et artikli lõpupoole oleks kasvõi vihje olnud, et jalakäijatega juhtunud õnnetuste vältimiseks võiks ka jalakäijad ise hoolikamad olla ja helkurit kanda. Aga mida ei ole, seda ei ole ja nagu alati kipub olema, olid ka seekord patuoinaks ikka autojuhid.
Eile vihastasin jalakäijate peale päris mitmel heal korral kuna pimedas ja vihmamärja teega ei ole isegi tänavavalgustusest kasu, kuna suhteliselt palju varjavad puuoksad osaliselt tänavavalgustuse ning ka teine aspekt- enamus kannavad tumedat. Ka ei taha inimesed sellest aru saada, et hoolimata sellest, et nad ületavad teed tähistatud rajal, ei pruugi autojuht neid just nimelt eelpoolnimetatud põhjustel neid margata ja oleks kasulik oma elu ja tervise säästmiseks ikka veenduda, et neid märgati, mitte ajada oma rida, et mina olen ülekäigurajal ja mind ei huvita üldse- mul on eesõigus. Eriti hullud on minu meelest penskarid, keda üldse mitte miski ei huvita, tulevad oma turukottidega nagu tank ja lihtsalt marsivad teele- ühel juhul näiteks õnnestus üht mutti näha tänu vastutuleva auto tuledele, mille valgusvihus mutti märkasin

Ütleks siis kord veel- KANDKE HELKURIT KA LINNAS ja katsuge ka oma sõprade- tuttavate seas seda üleskutset levitada- olen ise suutnud päris mitmel veendumusi ja tõekspidamisi muuta. Pahatihti ei suudeta sellest enne aru saada kui haiglavoodis lebades või...
Ma võin küll kõlada nagu katkine plaat, mida on käiatud küll ja veel, aga arvan, et asi on siiski oluline ja kui juba ühe päeva jooksul on mitu juhust, kui sel põhjusel ainult vbl tänu juhusele suudad otsasõitu vältida, siis ajab ikka pöördesse küll

