Autoks on e39 530d touring 142kw. Avastasin, et autol on kõrvalistuja poolse tagumise rehvi välimist külge rohkem kulutanud,tundub nagu on välimise külje treppi söönud vms,ülejäänud osa rehvist on väga hea veel. Juhipoolset rehvi välimist külge nagu nii palju ei ole söönud. Alles hiljuti vahetasin tagasillas juhi poolse õõtshoova ära,mis munakust loksus http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... uspension/" onclick="window.open(this.href);return false; osa nr 10. vahetasin ära.
Rehvid on all originaal suuruses 225/55/16 99W. Siiamaani oli rõhku tagarehvis 2,4bar, targemad väitsid, et peaks vähemalt 2,6bari olema.
Otseselt ei tunne sõites, et kisuks kuhugi poole, või aukudest läbi sõites midagi loksuks võiks koliseks, midagi ei kriuksu ega kääksu.
Ühesõnaga, oskab keegi öelda, mis võib põhjustada sellist anomaaliat, mis hakkab rehvi niimoodi sööma ? Ise arvan, et äkki on kõrvalistuja pool taga ka see sama õõtshoob ära väsinud ja vajab vahetust, loksu sellel pool ei ole.
See veel ka, et kui vahetan ära esisillas õõtshoobade puksid kas siis on vaja esisilla kokkujooksu ka kohe kontrollida ? osa nr 5 sealt pildilt http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/" onclick="window.open(this.href);return false; osa nr 5
E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
Pmts. peale iga kuluvosa vahetust veermikus peaks tegema sillaregulli. Sa tegid?
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
Teine asi on, et E39 pidavat tagumiste rehvide sisekülge sööma. Pidavat tüüpviga olema. Lasin eelmised traatideni välja, kuna väljast vaatasin, et ok ja sõitsin edasi. Välimise külje kohta ei oska aga midagi öelda. Eks sul midagi peab ikka väsinud olema või tõesti, sillad paigast ära.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
Re: E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
Selle detaili, mis ma seal tagasillas ära vahetasin ma mingit tagasilla regulli ei teinud, väideti et selle õõtshoova vahetamisel ei ole vaja silda reguleerida.
Esisillas õõtshoovade pukse ma veel vahetanud ei ole, peale nende vahetust ootab kindlasti esisilla reguleerimine ? mõtlen seal osa nr 5 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see 2,4 bari tagarehvis on vist vähe ikkagi ?
Peale rehvide vahetust oli ees vibratsioon ka, käisin korralikumas rehvitöökojas ja sealt kysiti kohe,et mis see eelmine vend siin huvitav teinud oli,oli mingit valet programmi kasutanud vms,pani uuesti tasakaalu ja vaikus majas. Ei tulnud selle pealegi,et tagant ka yle kontrollida
. On mingi õrn võimalus,et vale rõhk ja tasakaalustus võib sellist anomaaliat tekitada ?
Esisillas õõtshoovade pukse ma veel vahetanud ei ole, peale nende vahetust ootab kindlasti esisilla reguleerimine ? mõtlen seal osa nr 5 http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see 2,4 bari tagarehvis on vist vähe ikkagi ?
Peale rehvide vahetust oli ees vibratsioon ka, käisin korralikumas rehvitöökojas ja sealt kysiti kohe,et mis see eelmine vend siin huvitav teinud oli,oli mingit valet programmi kasutanud vms,pani uuesti tasakaalu ja vaikus majas. Ei tulnud selle pealegi,et tagant ka yle kontrollida

Re: E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
Heh,igaljuhul nüüd võin kindel olla,et töökojad,mis tunduvad algselt igati adekvaatsed olema,võivad soss-seppasid täis olla
.
Hing ei andnud kuidagi rahu ja loksutasime kahekesti tna terve auto tagasilla üle...Selgub,et läbi on multilingi puks(inglise keeles ball joint),paremal pool suurema loksuga kui vasakul pool. Lihtsalt uskumatu et igati korralikus töökojas ei suudetud seda siis tuvastada.
Tundub,et nende vahetamiseks on olemas mingi spets tööriist. Neti avarustes surfates leidsin sellise lingi http://www.bimmerboard.com/forums/posts/230214" onclick="window.open(this.href);return false; , esialgsel hinnangul tundub taolist asja ysnagi lihtne valmis teha.

Hing ei andnud kuidagi rahu ja loksutasime kahekesti tna terve auto tagasilla üle...Selgub,et läbi on multilingi puks(inglise keeles ball joint),paremal pool suurema loksuga kui vasakul pool. Lihtsalt uskumatu et igati korralikus töökojas ei suudetud seda siis tuvastada.
Tundub,et nende vahetamiseks on olemas mingi spets tööriist. Neti avarustes surfates leidsin sellise lingi http://www.bimmerboard.com/forums/posts/230214" onclick="window.open(this.href);return false; , esialgsel hinnangul tundub taolist asja ysnagi lihtne valmis teha.
Re: E39 530d Touring tagarehvide kulumine ?
Lase siis peale remonti sillad paika ka reguleerida. Vihjeks võin mainida, et E39 EI SÖÖ ei sise ega välisserva kui sillad paigas kuna enda omal olid tagumised 255 laiad Falkeni rehvid, mis kolm suve kestsid ja lõpuni mm pealt ühtlaselt lõpuni kulusid! Muidugi käisin oma "tüüpvigadega" E39-ga iga kevade esinduses kontrollis ja regullis ka 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)