Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Täna ummikus istudes hakkas temp õrnalt kerkima kui mitte palju. Kuna mul on olnud juba probleeme jahutusega siis suure hirmuga jätsin auto seisma ja lasin jahtuda natuke. Hiljem edasi sõites ei juhtunud mitte midagi, kõik ok.
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Ei tõuse ta kuskile (st näidik ei tohi küll kõikuda). Vedelikku vähe, õhk vahel, plokikaas...
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Viskosidur ikka toimib?
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
vaatan lihtsalt kas kohapeal hakkab tiivik tööle?
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Ringi käib nagunii kohuaeg, kui visko kuba sekkuma peab, siis peaks see jäik olema mittenii et näpuga kinni pead ja tagurpidi käima saad lükata :d aga ära päris niimoodi näppe vahele topi, kui korras on siis saad aiaii.
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Ahah:D Pigem ma arvan kuna pandi uus paisupaak oli probleem õhutuses, kuna täna probleemi polnud...
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Täna kohapeal seistes ta tõusis ning kohe kui sõitma hakkasin langes kiirelt tagasi keskmise peale.
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Viskosidurit kontrollisid 

Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Käis remondis juba 2 korda ja ei osatud midagi öelda. Vb pean töökoda vahetama...
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
kuna mul enda 730diisliga sama probleem,siis kirjutan siin teemas ka...
nimelt mul siis oli ka jama,test7 näitas tempi seal 110 jne...siis vahetasin visco ära,natuke nagu parem on,aga ikkagi pikema aja peale tõuseb temp päris kõrgele,mingi 115
siis hakkab alles seier sealt keskmisest kohast edasi liikuma,mis siis peaks tähendama et asi ei ole hea enam.
kui temp mul madal,mingi 70 kraadi,siis tuleb juhipoolt ja kunde poolt sama palju sooja,autos sees,kuid kui kuumaks läheb(105kraadi) siis tuleb juhi poolt millegipärast jahedat,vahet ei ole kuhu ma selle kraadi seal displey peal keeran...ja kui asi kuum on siis visco ikkagi ei ole õige vist,sest kui mootori seisma jätan ja näpuga ventikat keeran siis see on siiski suht vedel seal visco otsas,kuigi peaks vist päris kinni olema siiski võlli peal.arvan et sain vist halvaks läind visco(kasutatult muidugi ostsin,kuid väideti et korraliku töötava auto pealt).
kuid visco ei tohiks ju sooja klappe kuidagi mõjutada...kapoti alt katsusin siis kuumast peast olid kõik torud ikka tulised,et midagi kuskilt kinni ka nagu pole,samuti ei tohiks õhku vahel olla,kahest nipplist tuleb siiski ainult vedelikku kui need avada.
küsimus veel et kas see esimene elektriline ventikas ka aitab tal jahutada või see on ainult kliima vent seal?mul selle on pistik tagant ära,kuna see käib seal vastu plastikut ja teeb väga koledat häält kui käima peaks minema.
nimelt mul siis oli ka jama,test7 näitas tempi seal 110 jne...siis vahetasin visco ära,natuke nagu parem on,aga ikkagi pikema aja peale tõuseb temp päris kõrgele,mingi 115
siis hakkab alles seier sealt keskmisest kohast edasi liikuma,mis siis peaks tähendama et asi ei ole hea enam.
kui temp mul madal,mingi 70 kraadi,siis tuleb juhipoolt ja kunde poolt sama palju sooja,autos sees,kuid kui kuumaks läheb(105kraadi) siis tuleb juhi poolt millegipärast jahedat,vahet ei ole kuhu ma selle kraadi seal displey peal keeran...ja kui asi kuum on siis visco ikkagi ei ole õige vist,sest kui mootori seisma jätan ja näpuga ventikat keeran siis see on siiski suht vedel seal visco otsas,kuigi peaks vist päris kinni olema siiski võlli peal.arvan et sain vist halvaks läind visco(kasutatult muidugi ostsin,kuid väideti et korraliku töötava auto pealt).
kuid visco ei tohiks ju sooja klappe kuidagi mõjutada...kapoti alt katsusin siis kuumast peast olid kõik torud ikka tulised,et midagi kuskilt kinni ka nagu pole,samuti ei tohiks õhku vahel olla,kahest nipplist tuleb siiski ainult vedelikku kui need avada.
küsimus veel et kas see esimene elektriline ventikas ka aitab tal jahutada või see on ainult kliima vent seal?mul selle on pistik tagant ära,kuna see käib seal vastu plastikut ja teeb väga koledat häält kui käima peaks minema.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
- Hiis
- Huviline
- Postitusi: 1329
- Liitunud: 22.08.2004 15:00 12
- Peamine sõiduk: Bmw F02 730 ld
- Asukoht: Tallinn
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
Viscot nüüd küll kasutatud auto pealt ei ostaks kui siis et tuttava käest ja tead et vähe kasutatud aga muidu küll ei ostaks ja kui soojaklappid ikka ok siis on 6hk sees kui külma tuleb vahepeal.
See esimene vent on kliima oma siiski ainult.
See esimene vent on kliima oma siiski ainult.
]Datsun 120>E30 318i>E30 320i>E30 325i>E34 525I>E34 fl525i>.E-38 725tds>E-65 730D faclift.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Kasutusel ☺F02 730 ld , E-30 325i M-technik 1, Tööloom Opel Omega Caravan 2,5td.
Re: Kas ummikus võib e38 temp tõusta natuke üle keskmise?
eks jah,kuidas kellelegi,ise ikka mitu viscot juba kasutatuna ostnud ja siiani ei saa kurta,alati on töötanud,kuni nüüd selleniHiis kirjutas:Viscot nüüd küll kasutatud auto pealt ei ostaks kui siis et tuttava käest ja tead et vähe kasutatud aga muidu küll ei ostaks ja kui soojaklappid ikka ok siis on 6hk sees kui külma tuleb vahepeal.
See esimene vent on kliima oma siiski ainult.

sai visco uuesti ära vahetatud,kuid hetkel ikka tahab veidi üle minna see temp,ja kui on juba 95 ja edasi läinud ,siis enam ei lange ta kuidagi,ei tühikäigul töötades ega ka sõites,seega arvan et siiski asi polegi viscos,vaid termostaadis vist,kuna viimasel katsetusel tundsin,kui spidol näitas tempi seal 65 kraadi juures,siis radika kõik lõdvikud olid juba soojad,seega vedelik liikus suurel ringil juba ja kuna soojaklapid olid päris sodi täis ja kinni igatepidi jäänud,siis arvan et termostaat on ka samamoodi poole peale kuskile kinni jäänud.
uue termostaadi vahele keerama ja siis uuesti katsetama.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.