Mure tmp
Mure tmp
Probleem on selles kui auto kohapeal käib läheb ilusti mootor soojaks aga kui sõidan siis tmp langeb milles võiks asi olla
Panen ka siia teemasse oma mure;)
nimelt on ka nii et temp läheb alla sõites(no väljas ikka kõva pakane ka) aga tundub et siis see suur ring käib kogu aeg, sest kohapeal temp on normaalne...
SIIT ka küsimus, mida tähendab NORMAALNE temperatuur BMW mootoritel? ÜLDISELT
Aga kui ei saa üldiselt vastata siis paluks temperatuuri vahemikku M20B25 mootorile, et millal see termokas avaneb ja kuidas sellest aru saab näidkut vahtides?
Veel üks küsimus, kas tehakse ka erineva avanemis temperatuuriga termokaid E30-tele(2.5-le kui jälle üldiselt ei saa;)
Äkki saaks inffi!?
Siim@oleks tänulik
nimelt on ka nii et temp läheb alla sõites(no väljas ikka kõva pakane ka) aga tundub et siis see suur ring käib kogu aeg, sest kohapeal temp on normaalne...
SIIT ka küsimus, mida tähendab NORMAALNE temperatuur BMW mootoritel? ÜLDISELT
Aga kui ei saa üldiselt vastata siis paluks temperatuuri vahemikku M20B25 mootorile, et millal see termokas avaneb ja kuidas sellest aru saab näidkut vahtides?
Veel üks küsimus, kas tehakse ka erineva avanemis temperatuuriga termokaid E30-tele(2.5-le kui jälle üldiselt ei saa;)
Äkki saaks inffi!?
Siim@oleks tänulik

ilma autota
termostaate on 86 ja 92 kraadi
mina aga leian, et mitte termostaat ei ole peetis vaid lihtsalt nii kylm, et sõites jahtub maha auto... -25 kraadise külmaga sõites 60km/h on radika juures temperatuur umbes -60 kraadi... ta nagu peakski maha jahtuma või nii... kui suur on tõenäosus, et kõigil BMW omanikel nüüd järsku on termostaadid läbi ja kõigil lahtises asendis (99% juhtudest jääb termostaat kinnisesse asendisse)
vaata paar teemat all pool on teema papp ja e36
mina aga leian, et mitte termostaat ei ole peetis vaid lihtsalt nii kylm, et sõites jahtub maha auto... -25 kraadise külmaga sõites 60km/h on radika juures temperatuur umbes -60 kraadi... ta nagu peakski maha jahtuma või nii... kui suur on tõenäosus, et kõigil BMW omanikel nüüd järsku on termostaadid läbi ja kõigil lahtises asendis (99% juhtudest jääb termostaat kinnisesse asendisse)
vaata paar teemat all pool on teema papp ja e36
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Jahtumise poole pealt ütleks siis ka paar söna.
Söitsin täna maanteel ligi 50km kiirus häbi häbi oli nii 110 - 130 km/h väljas kraade -20, temperatuur minu masinal ei langenud mitte kriipsu võrragi alla e. temp. seier oli täpselt keskel.
EDIT unustasin lisada, et mingeid nõukogude liidu aegset pornot masinale nagu radika kinnikatmist ei ole tekitanud.
Söitsin täna maanteel ligi 50km kiirus häbi häbi oli nii 110 - 130 km/h väljas kraade -20, temperatuur minu masinal ei langenud mitte kriipsu võrragi alla e. temp. seier oli täpselt keskel.
EDIT unustasin lisada, et mingeid nõukogude liidu aegset pornot masinale nagu radika kinnikatmist ei ole tekitanud.
Re: Mure tmp
Mis autoks ja mis mootor ,sellised asjad võiks alati ikka mainidaGolden kirjutas:Probleem on selles kui auto kohapeal käib läheb ilusti mootor soojaks aga kui sõidan siis tmp langeb milles võiks asi olla
Niii ta peabki olema.kalju kirjutas:Jahtumise poole pealt ütleks siis ka paar söna.
Söitsin täna maanteel ligi 50km kiirus häbi häbi oli nii 110 - 130 km/h väljas kraade -20, temperatuur minu masinal ei langenud mitte kriipsu võrragi alla e. temp. seier oli täpselt keskel.
EDIT unustasin lisada, et mingeid nõukogude liidu aegset pornot masinale nagu radika kinnikatmist ei ole tekitanud.
Nonii, nüüd süda rahul sest peale veepumba ja termostaadi vahetust on seier jälle ilusti keskel ja seda umbes 5min möödudes hommikusest käivitamisest! ja bensukulu ka ca liiter vähem!!! tõsijutt!(linnas sõites)
Et kui kellelgi veel see jama siis....papp kätte ja poodi ja vahetus ja kõik ok!
Et kui kellelgi veel see jama siis....papp kätte ja poodi ja vahetus ja kõik ok!
ilma autota