paistis ka nagu uus

enne seda muidugi vahetasime ka mootori keti pinguti ja pingutus tallad.
see pidi olema nagu abiks siis kui mootor ei taha heasti käima minna.
vannad tallad olid kulunud ka ja pinguti ei toiminud korralikult,
edasi panime kokku terve mängu, ja märgid keerasime paikka.
läks kokku ja ei lähe raibe käima,
muudkui lubab ja lubab aga käima ei lähe.
enne kooleb aku ära, mul on automaat käigukast oleks manuaal tömbaks kasvöi 30 km küll ta käima läheks,
siis kui moootor koos ja proovitud sai kuidas käivitub avastasin et kontrollpihusti oli kaaneremondis 3'ndasse silindrisse keeratud, kas se ka möjutas seda mu üritust ?
pump lööb siis kui lubab ja kui ei luba ei löö yldse, kuid pumba seisukorras ma ei kahtle, eelmine aasta sai karlas teha kap rem pumbale ja praktiliselt köik osad vahetatud, rem oli 16.088 .- eek
kuid enne remonti söitsin garaazhi normaalselt,
siiis käivitus,.
aga nüüd kysimus kas se pihusti asukoht loeb ?
või on märkkide järgi kokkupanek vale ? äkki seal karlas tehti pumba järgi paikka ?