Panin numbrimärgile ledtuled , ledid põlevad tip top vinks vonks chill, aga armatuuri screen annab märku et ei põle
Panin korra ühe ledi ja ühe vana siis enam ei põlend armatuuril.
Kas ledid on siis nõrgema vooluga ja auto aju jaoks on pirn puruks?
Ledid.
Re: Ledid.
point on selles et auto aju kontrollib andureid, pirne jne takistuse järgi. Takistus normväärtusest väiksem siis on pirn autoaju jaoks läbipõlenud.
Selles on sul õigus jah et väiksem vool läheb peale.
PS! sa oleksid pidanud ostma sellised ledid mis errorit ei anna. Äkki oli nimetus "canbus"...pead ei anna selle peale
Selles on sul õigus jah et väiksem vool läheb peale.
PS! sa oleksid pidanud ostma sellised ledid mis errorit ei anna. Äkki oli nimetus "canbus"...pead ei anna selle peale
Re: Ledid.
Selge, tänud.
Re: Ledid.
unustasin mainida et ledidel väga väike takistus võrreldes hõõglambiga.


Re: Ledid.
Sinu väited ei ole tõesed. Hõõglambi takistus on sadu ja tuhandeid KORDI väiksem, kui dioodidel (sõltuvalt, kas pingestada pooljuhti päri-,või vastupidi).Tauri_J kirjutas:unustasin mainida et ledidel väga väike takistus võrreldes hõõglambiga.
Numbritule pirni takistus "külmalt"mõõtes on näit. 4 oomi. Samaväärse led. dioodi oma aga multimeetriga mõõta ei saagi- takistus on kümnetes-sadades megaoomides.
52 72 989
Re: Ledid.
jah minu viga, läks vähe sassi 

Re: Ledid.
Läbipõlenud hõõgniidiga pirni puhul on vooluring avatud, ning takistus lihtsalt öeldes lõpmatu (st ei vähene, vaid suureneb).Tauri_J kirjutas:point on selles et auto aju kontrollib andureid, pirne jne takistuse järgi. Takistus normväärtusest väiksem siis on pirn autoaju jaoks läbipõlenud.
E38-ga alates lisati minuteada välisvalgustusele juurde ka 'cold-monitoring', st et auto ütleb sulle kas pirn on läbi või mitte isegi siis, kui tuled ei ole sisse lülitatud. Ehk siis erinevalt vanematest süsteemidest, on seal erisugused viisid kombineeritud pirni elusolekut jälgima ja ei piisa lihtsast takistuse mõõtmisest.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979