E 46 plõgin mootoris
E 46 plõgin mootoris
Tegemist siis 1998 aasta 318 1.9 (87 kw) e 46 sedaaniga.
Tuleb mootori eesotsast imelik plõgisev hääl, mida alguses pidasime väljaveninud ketiks mis lahti võttes osutus silmnähtavalt lõdva olema, samuti oli pinguti väsinud. Sai vastav süsteem välja vahetatud koos taldade pingutite ja ka mõlema hammasratta näol. Kokku pannes selgus, et abi ei olnud miskit ja plõgin ikka alles. Tekib siis kuskil 2500-3000 rpm juures. Sai mõõdetud ka kõikide silindrite rõhku, et äkki on kolvis asi, aga kõik andsid võrdväärsed tulemused.
Tegin juurde ka 2 videoklippi, et saaksite asjast aimu.
http://www.youtube.com/watch?v=A-kIBy_NvJA
http://www.youtube.com/watch?v=aon8NrrIkG0
Netist leidsin video milline umbes klõbin sõitmise ajal oli.
http://www.youtube.com/watch?v=iSlgQh8ihQY
Kui kellelgi on sama probleem olnud või oskab abi pakkuda, siis kõik on oodatud.
Võib asi olla saaledes ?
Tuleb mootori eesotsast imelik plõgisev hääl, mida alguses pidasime väljaveninud ketiks mis lahti võttes osutus silmnähtavalt lõdva olema, samuti oli pinguti väsinud. Sai vastav süsteem välja vahetatud koos taldade pingutite ja ka mõlema hammasratta näol. Kokku pannes selgus, et abi ei olnud miskit ja plõgin ikka alles. Tekib siis kuskil 2500-3000 rpm juures. Sai mõõdetud ka kõikide silindrite rõhku, et äkki on kolvis asi, aga kõik andsid võrdväärsed tulemused.
Tegin juurde ka 2 videoklippi, et saaksite asjast aimu.
http://www.youtube.com/watch?v=A-kIBy_NvJA
http://www.youtube.com/watch?v=aon8NrrIkG0
Netist leidsin video milline umbes klõbin sõitmise ajal oli.
http://www.youtube.com/watch?v=iSlgQh8ihQY
Kui kellelgi on sama probleem olnud või oskab abi pakkuda, siis kõik on oodatud.
Võib asi olla saaledes ?
Re: E 46 plõgin mootoris
Kahjuks se on kepsusaale hääl jah
Re: E 46 plõgin mootoris
Huvi pärast küsin, et ka see pole juhuslikult see roheline sedaan, mida siin mõnda aega tagasi müüdi väidetava ketipinguti veaga?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Re: E 46 plõgin mootoris
Tegemist hõbedase bmw'ga. Aga täna tuleb hakata edasi lahti lõhkuma siis jah...
Re: E 46 plõgin mootoris
Kas keegi oskab saalede hindade koha pealt midagi öelda? Ja kas neid on võimalik/mõttekas ükshaaval vahetada või kõik korraga Äkki on mõistlikum juba lammarist uus mootor otsida ?
Re: E 46 plõgin mootoris
Kas kahjustused on nii väikesed, et piisab ainult saalede vahetusest?
Kui saaled on kepsu sees ringi käinud, siis tuleb tõenäoliselt odavam teine mootor panna.
Kepsusaalede komplekti hind muidu 50 EUR kanti.
Kui saaled on kepsu sees ringi käinud, siis tuleb tõenäoliselt odavam teine mootor panna.
Kepsusaalede komplekti hind muidu 50 EUR kanti.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E 46 plõgin mootoris
ei teagi,mis nende m43b19 mootoritel viga on.mina olen juba see aasta kahel masinal mootorit vahetanud.
täpselt sellel samal põhjusel.kolks allosas.lahti võttes olid saaled ringi käinud.
kuna keegi eriti mootoriremonti ei soovinud,siis toodi kohale uus(kasutatud) mootor.
remondihindadest niipalju,et ainult materjal maksab juba üle 150€.peast pannes olid hinnad umbes sellised.
raamsaaled 60
kepsusaaled 30
karteripähja tihend 15
uus õli 40
filter 6
pluss töö.ca 100
ja seda kõik eeldusel,et vänt on korras!
kasutatud mootoreid müüakse juba 200-300 eest.
loomulikult kulub mootorivahetusele rohkem aega ja resurssi,kui saalede vahetamisele.
täpselt sellel samal põhjusel.kolks allosas.lahti võttes olid saaled ringi käinud.
kuna keegi eriti mootoriremonti ei soovinud,siis toodi kohale uus(kasutatud) mootor.
remondihindadest niipalju,et ainult materjal maksab juba üle 150€.peast pannes olid hinnad umbes sellised.
raamsaaled 60
kepsusaaled 30
karteripähja tihend 15
uus õli 40
filter 6
pluss töö.ca 100
ja seda kõik eeldusel,et vänt on korras!
kasutatud mootoreid müüakse juba 200-300 eest.
loomulikult kulub mootorivahetusele rohkem aega ja resurssi,kui saalede vahetamisele.
Re: E 46 plõgin mootoris
Sai mootor lahti võetud ja mõõdetud vänt tulemused olid 4497 ja 4498 ja iga nurga alt tulid samad tulemused, keskmised 2 olid rohkem kulunud 97 siis ja äärmised 98. Samuti oli ühe kepsusaale alla pandud paber tihendamiseks, mis näitab, et aravatavasti on sellega juba probleeme olnud. Kepsusaalede mõõtmiseks kuveruse tõttu vastavat vahendit polnud. Võtsime ära ka raamsaaled, kuid need tundusid ilusad ja vahetusse hetkel ei lähe.
Oskab keegi öelda, kust saab mootoris poltide kinni keeramiseks pöördemomentide väärtusi (raamsaaled,kepsusaaled) ?
Kas vänt on liigselt kulunud ja vajaks lihvimist ?
Sukeldun internetist vastavaid vastuseid otsima, aga kui keegi ette jõuab siis olen tänulik
Oskab keegi öelda, kust saab mootoris poltide kinni keeramiseks pöördemomentide väärtusi (raamsaaled,kepsusaaled) ?
Kas vänt on liigselt kulunud ja vajaks lihvimist ?
Sukeldun internetist vastavaid vastuseid otsima, aga kui keegi ette jõuab siis olen tänulik
-
- Huviline
- Postitusi: 280
- Liitunud: 31.08.2012 00:57 03
- Peamine sõiduk: BMW G30
- Asukoht: Tallinn
Re: E 46 plõgin mootoris
http://bmw.workshop-manuals.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaata kas sulle vajaminevat manuali on saada,minuteada seal olid momendid ka ära märgitud.
Vaata kas sulle vajaminevat manuali on saada,minuteada seal olid momendid ka ära märgitud.
- -Priit-
- Huviline
- Postitusi: 696
- Liitunud: 26.02.2009 20:26 19
- Peamine sõiduk: E91 325d LCI '08
- Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Re: E 46 plõgin mootoris
Selline kindlasti rumal küsimus, aga kas selline hääl mootoris võib ka midagi halba teha? Et kui need saaled juba ringi tõmbab, et kas võib siis mootor kokku joosta või ei ole asi nii hull?
Kas nende saalede vahetamiseks tervet mootorit ei pea pulkadeks võtma? Piisab kui võtab karteri alt ja saab sealt edukalt ligi. Minumeelest pääseb ju ainult alumistele saaledele ligi, või ma eksin?jargo kirjutas:....
loomulikult kulub mootorivahetusele rohkem aega ja resurssi,kui saalede vahetamisele.
BMW E91 325d LCI '08, BMW E30 320i '84
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E 46 plõgin mootoris
kõik m43 saaled saab mootorit lahti võtmatta ära vahetada!-Priit- kirjutas:Selline kindlasti rumal küsimus, aga kas selline hääl mootoris võib ka midagi halba teha? Et kui need saaled juba ringi tõmbab, et kas võib siis mootor kokku joosta või ei ole asi nii hull?
Kas nende saalede vahetamiseks tervet mootorit ei pea pulkadeks võtma? Piisab kui võtab karteri alt ja saab sealt edukalt ligi. Minumeelest pääseb ju ainult alumistele saaledele ligi, või ma eksin?jargo kirjutas:....
loomulikult kulub mootorivahetusele rohkem aega ja resurssi,kui saalede vahetamisele.