326 '39 Kuldses Börsis
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8478
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
suvel nägin mingit sarnase kujuga BMW d viimsis sõitmas , see oli küll cabrio.
Aga vana ja korda tehtud.
Lahe oli vaadata.
Aga vana ja korda tehtud.
Lahe oli vaadata.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
See oli nüüd küll isiklik solvang.Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Lõppkokkuvõttes on selle auto väärtus negatiivne!
Näitlikult: toorik 25k + töö ja jupid 500k = auto väärtusega 250k.
Mõnda autot lihtsalt ei tasu* restaureerida ja kuna see isend on NL'is olnud siis pole sealt juppe ka loota (mida Volga poest pool muidu ei saaks).
Sellisest olukorrast restaureerimiseks kargab pähe vaid kaks mass toodangus olnud BMW'd 328 ja 507.
* - OK tegelt ei tasu vist eriti midagi restaureerida aga sellises olukorras ja hinnaklassi autod jäävad kohe kindlalt välja, kuna mingit metsikut juppide hinnavahet võrreldes märksa haruldastema autodega pole.
Sellisest olukorrast restaureerimiseks kargab pähe vaid kaks mass toodangus olnud BMW'd 328 ja 507.
* - OK tegelt ei tasu vist eriti midagi restaureerida aga sellises olukorras ja hinnaklassi autod jäävad kohe kindlalt välja, kuna mingit metsikut juppide hinnavahet võrreldes märksa haruldastema autodega pole.
Tanel!tanelp kirjutas:See oli nüüd küll isiklik solvang.Muhv kirjutas:Kui ma sind lihaturule viiksin, saaksin ka kilost 70.- heal juhul. Nii palju väärt oledki?tanelp kirjutas:25 000 EEK?
Selle roostehunniku eest ei annaks lammutustöökoda ka üle 500. Ma arvasin, et seda mammonat läheb kõvasti restaureerimise peale (mida raudselt läheks ka), aga ei oleks uskunud, et ka ostu peale peab mõnusa kopika laduma.
Mina räägin, et 25 000 on maasse vajunud auto eest selgelt liiga palju. Arvestades, et Eestis neid mehi just loogu pole, kes sellise töö üldse ette võtaksid. Võibolla Leivategija ja mõni üksik veel, aga need juba 25 000 nii tooriku eest küll ei maksa. Nõnda arvan mina ja arutamisele ei kuulu. Tänan.
Mis see hinna asi sind igas teemas painab? Igal pool on vaja uurida hinda või kommenteerida hinda? Ka sellistel puhkudel kus see hind üldse sinusse ei puutu!
Hind kujuneb ostja ja müüja vahelise kompromissi tulemusena ja ei kuulu kommenteerimisele mingite kõrvaliste isikute poolt...
---------------------------------------
Ja ega neid vanu autosid ei tule ka kusagilt enam juurde - hinnad lähevad kallimaks.
Näiteks tasuks vaadata kupee kerega E30 325i hinda, mis on praeguseks juba päris korralikult tõusnud, vähemalt võrreldes paari aasta taguse olukorraga...
Kogu mobile.de kupee kere e30 325i valiku leiate siit:
Mobile.de
Hetkel pakkuda 11 autot hinnavahemikus 1500-15000 eur. 1500 maksev auto on juba välimuse poolest selline "mitte just eriti". Sealt järgmine maksab juba 2900 eur ja on ikka selline kaheldava välimusega (vähemalt minu standardite järgi).
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ma rääkisin sellest, et neid autosid tasuks restaureerida, mitte seda, et nende toorikud maksavad 25k.Muhv kirjutas:Ja mina võtaksin kohe kolm 328 ja 507 toorikut tükihinnaga 25k. Palun.
Ma julgeks pakkuda, et kui osta umbes samasugune 507 toorik miljoni eest siis sa saad vähem kahjumit lõpuks kui selle 326ga, mille toorik maksab 25k.
Kui jäi arusaamatuks, siis mu point oli see, et restaureerimise hind on enamvähem konstant ainult, et toorikust oleneb kas sa saad Fiati või Ferrari.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Samamoodi võiks ju härra Nuga nimelise foorumikasutaja tegemiste kohta öelda, et mis mõte on mingisugust 70ndate lõpu v 80ndate alguse 300st restaureerida, see ju nii kallis jne (minu meelest on tegu väga tänuväärse üritusega). Samamoodi ütleks ma selle 326 kohta, et tegemist on ikkagi uunikumiga ja fakt on see, et hobi, eriti kui ta puudutab vanaautode taastamist, on algusest peale kallis hobi, tee mis tahad... See on minu arvamus ja samas ei arva ma kohe mitte, et 25K sellise auto eest mingi jube kallis oleks... Ka ei restaureerita üldjuhul uunikumi eesmärgiga sellega kasumit teenida, vähemalt minu arusaamade järgi...
Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Algtoorik ei olnud jah sellises konditsioonis kuid ikka parajalt mädanenud.Tom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid, neile saab juppe normaalse hinnaga pealegi ma kahtlen kas ta sama sitas korras e21 toorikust ehitama hakkaks.
Mängu tuleb fakt, et 30nendate aastate autodele tehakse varuosi tellimuse peale (sageli käsitsi) ja seal pole eriti vahet kui eksklusiivne auto sul on.
Kas sa ostaksid 318 või 760 kui nende hinnavahe oleks 10% ja jooksvad kulud samad?
Kuid nn Hr Nuga lammutas tolle auto molekulideks ja käis iga viimse kui detaili peensusteni üle. Võid tutvuda tema projektiga e21 foorumis siis näed ise kui mahukas antud töö oli
Lancer EVOLUTION 9
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tõin lihtsalt näite, selge see, et varuosade kättesaadavust ei saa võrrelda, kuid põhimõte on sama. Nagu Kristo P ütles- Nuga lammutas auto konkreetselt laiali ja siis hakkas otsast peale, kuigi Kristo mainis E21 foorumit, on ka siin foorumis olevate piltide põhjal aimu saada projekti põhjalikkusest.... Aga see pole hetkel teemaTom kirjutas:Aare härra Nuga teeb e21sid