kui elu sulle seda kõike näidanud on siis milleks sa seda veel järele aidata tahad??? 140kw on ju oluliselt rohkem juba kui 95kw, või mis?!
tõesti, driftida saab ka jalgrattaga, aga sina tahad teha siis mida täpsemalt? kasutada tehnikaid ja füüsikat külje libistamiseks või kasutada selleks ikkagi toorest mootori jõudu, nii et suitsevaid rehve lendab kolmest küljest?
pole seal midagi edasi arendada, õigemini see on täiesti mõttetu ettevõtmine rahalises mõttes. iga kell lihtsam on osta vanema 3.5'se motoga auto ja kogu moos. teine variant, osta kergem raam ja ei peagi mootor eriti võimas olema, e34 on ikkagi by default suht suur ja raske kere. kergemaks saab nagu ikka, ebavajalikku kola välja visates. kõik istmed ja kogu sisu, uste sisu ja klaasid, üle 100kg juba läinud. pagassist kõik välja, kapoti alt kõik ebavajalik välja ja kapott ise kaalub palju, suvaline õhuke plekk asemele. originaal stanged on ka väga rasked junnid. kõik see maha ja järgmine ~100kg. kogu sumpsijooks asendada kerge toruga otseläbi jupiga, -50kg.
140kw motoga E34 keevitatud diffriga ei drifti suurt sittagi siiski, sel motol on liiga vähe momenti, ja täislukuga on mootoril ketsi suitsetada ikkagi palju keerulisem kui lahtisega kurvis sisemist uhada.
investeeri olemasolevad vahendid parem veermikku. drifti juures on oluline, et auto ei kõiguks nagu vanker.