e36 318 IS tühikäik
e36 318 IS tühikäik
Probleem selline, et autol sõidet ette sisse. Mats ei olnud suur, kuid peale seda kadus autol tühikäik. Kindlustus seda korvata ei taha. Milles võiks probleem olla?
Siin tühikäigu teemasi küll aga sellist juttu nagu mul oleks vaja ei leidnud.
Nimelt '99 aasta 1.8 is, palju oleks normaalne tühikäigupöördeid? 320 '93 oli umbes 650- 750 rpm, aga see ka 6 pütaga ja käis ilusti ühtlaselt, eeldan et neljasel võiks rohkem olla? Praegu on nii et seistes auto väriseb ja vibrab, tahhokal mingi 600-800 rpm vahel kõigub, nagu ebameeldiv.
Nimelt '99 aasta 1.8 is, palju oleks normaalne tühikäigupöördeid? 320 '93 oli umbes 650- 750 rpm, aga see ka 6 pütaga ja käis ilusti ühtlaselt, eeldan et neljasel võiks rohkem olla? Praegu on nii et seistes auto väriseb ja vibrab, tahhokal mingi 600-800 rpm vahel kõigub, nagu ebameeldiv.
tühikäigumootor on detail nr. 7 ja asub e36 318iS-il sisselaskekollektori taga. Puhastad näiteks mootoripesuainega.
Tühikäigu mootorit ei tohi juppideks võtta ära seda viga tee ,ei saa enam kokku,lihtsalt võta ta maha ja kasuta sellist ainet nagu carpa clener,pese sellega mitu korda see mootor läbi ja siis hakkab see tööle ka .Aga pöörete kõikumine võib ka tulla muust .mul on omal 92 aasta 11,8is coup ja viga miks pöörded kõikusid oli hoopis lamda anduris .küttekeha oli katki.
kui tekib bmw kohta küsimusi siis küsi julgelt.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Kuidas puhastada 6 silindrilise tühikäigu mootorit:
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
4 silindrilisel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501
Enda 320i ujusid pöörded kohapeal ja kippus välja ka surema niipea kui käik välja võtta. Võtsin tühikäigumootori maha ja selgus, et see voolik, mis läheb õhulugejast tühikäigumootorisse, see oli klambri juurest peaaegu pooleks. Samuti oli sisselaskekollektor tahma täis, samuti ka tühikäigumootor. Lappisin vooliku ära ja puhastasin mootri ka ära. Aga peale seda on tekkinud selline jama, et külma mootriga sõitma asudes esimesel 500 meetril ei lange pöörded alla 1500 rpm (käimapanemise hetkel on pöörded normaased ehk kusagil 800 rpm kandis), seda olenemata sellest kas auto on tühikäigul või sõidab. On niisugune tunne, et tühikäigumootor jääks mingisse asendisse kinni. Sooja mootoriga on ainult korra see probleem olnud (ja seegi oli kohe alguses kui tühikäigimootrir tagasi panin). On veel kellegi mingeid ideid?
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
4 silindrilisel:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=454501
Enda 320i ujusid pöörded kohapeal ja kippus välja ka surema niipea kui käik välja võtta. Võtsin tühikäigumootori maha ja selgus, et see voolik, mis läheb õhulugejast tühikäigumootorisse, see oli klambri juurest peaaegu pooleks. Samuti oli sisselaskekollektor tahma täis, samuti ka tühikäigumootor. Lappisin vooliku ära ja puhastasin mootri ka ära. Aga peale seda on tekkinud selline jama, et külma mootriga sõitma asudes esimesel 500 meetril ei lange pöörded alla 1500 rpm (käimapanemise hetkel on pöörded normaased ehk kusagil 800 rpm kandis), seda olenemata sellest kas auto on tühikäigul või sõidab. On niisugune tunne, et tühikäigumootor jääks mingisse asendisse kinni. Sooja mootoriga on ainult korra see probleem olnud (ja seegi oli kohe alguses kui tühikäigimootrir tagasi panin). On veel kellegi mingeid ideid?
seee on jah sellest tühikäigu mootorist
võta see uuesti maha ja pese läbi puhastusainega ,seal mootori sees on üks nn haamrike mida liigutab vedru ,seda on näha kui vooliku august sisse vaatad ,pane mootor esialgu likku mõneks minutiks ja seejärel liiguta kruvikeeraja otsaga seda haamrikest see peab hakkama vabalt liikumakui hakkab siis ok .
võta see uuesti maha ja pese läbi puhastusainega ,seal mootori sees on üks nn haamrike mida liigutab vedru ,seda on näha kui vooliku august sisse vaatad ,pane mootor esialgu likku mõneks minutiks ja seejärel liiguta kruvikeeraja otsaga seda haamrikest see peab hakkama vabalt liikumakui hakkab siis ok .
kui tekib bmw kohta küsimusi siis küsi julgelt.
Miks ei või juppideks võtta?Seda haamrit ei liiguta vedru vaid mootor.Võtsin ka just juppideks ja puhastasin ära.Mootor ise oli ka seest löga täis(tihend lasi läbi ilmselt).Aga viga oli ilmselt üldse voolikus mis läks tühikäigu mootorisse.Nimelt oli üks ots täitsa pooles.umist saab uue õnneks 1735328 

minu is tüüpi mootoril on vedru sees .jah vooluga reguleerib ta küll aga vedru surub selle siibri kinni tagasija elektriga see vatakse.tee see asi ilusty puhtaks ja pane peale kui tööle ei hakka siis on seda juba enne keegi lahty võtnud ja vedru panemata jätnud.
kui tekib bmw kohta küsimusi siis küsi julgelt.
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Kas sul see siiber liigub siis vabalt? Ei võta siis oma algasendit tragasi kui näpuga liigutada? Ja kui kas seda vedrut paeks näha olema nendest õhuvoolu avadest? Minu 320i tühikäigumootril ei paistnud nendest avadest mingit vedrut ja siiber ise töötas korralikult.Jap lahti oli küll enne võetud kellegi poolt.Aga mul 2.0..et oleksin tänulik kui keegi ütleks kas peab 2,0 see vedru olema mis kisub siibri tagasi.Enne katsetada ei saa kui uus voolik umist saabub
Kuidas puhastada 6 silindrilise tühikäigu mootorit:
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
kui nüüd neid pilte jälgida siis siin ka ükski vedru ei tõmba midagi kinni
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
kui nüüd neid pilte jälgida siis siin ka ükski vedru ei tõmba midagi kinni

3800
.Pool juurde ja selle eest saab juba terve auto juppideks
.Nv katsun siis uue saada + muud vidinad ka mida vaja.Mul vanoseta mootor ka.Jumalale tänu
.Üks asi vähem mis katki võib minna 
Aga suht suva ausalt.Pöörded korra lööb alla minuti jooksul.Välja ei sure.Ennem kui see voolik lahti oli poos kiirendades.Nüüd vähemalt enam vähem töötab.




Aga suht suva ausalt.Pöörded korra lööb alla minuti jooksul.Välja ei sure.Ennem kui see voolik lahti oli poos kiirendades.Nüüd vähemalt enam vähem töötab.