Tere.
Juhtus selline halb lugu et "lambist" lõpetas neljanda silindri pihusti oma töötamise. Mootorisse lõi jubeda plagina sisse ja tohutu must tahm oli tagant väljas. Asendasin pihusti teisega. Tootekood on peal sama, vaskseibid vahetasin korraga siis juba kõigil ära. Kui juba laiali lammutatud oli, mõtlesin et vahetan ka vaakumvoolikud ära nii turbol, egr süsteemil ja ka mootoripadjal. Kõik kena-tore, mootor töötab. Samas sõitma minnes nagu seda endist tõmmet mootoril pole nagu enam. Kui varem oli minek nagu üsna ühtlane kuni pöörete lõpuni välja, siis nüüd enne 4000rpm kaob nagu jõud ära, selline tunne nagu boost kaoks kuidagi ära. Saan aru et tähtis on see vaakum süsteem seal turbo juures, ometi panin ju uued voolikud.
Tekkis kahtlus et järsku on vaja uut pihustit autole kuidagi tutvustada, kodeerida vms.
Oskab keegi selle koha pealt miskit nõu anda?
Autoks 2001a 730d 142kw
Aitäh vastajatele ette
e38 pihusti vahetus
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e38 pihusti vahetus
Ega,kui nüüd selle mootori dynograafikut vaadata siis sellisel pöördel ei olegi sel mootoril originaalis niipalju jõudu enam.Vajub seal 3800 kandis sujuvalt ära.
Re: e38 pihusti vahetus
Turbo voolikud panin õieti, vahetasin ühekaupa. Võtsin vana ära ja panin uue asemele. Nii tegin ka teisega. Segi polnud võimalik ajada.
Ja teine probleem on ka ilmnenud. Kui varem sain sõita täispaagiga ca 850km, siis nüüd panin paagi täis, 270km sõidetud ja juba pool paaki kütust läinud. Sõitnud olen põhimõtteliselt samasid otsasid koguaeg ja pole nagu rohkem vajutama ka hakanud. Samas musta tagant ei viska ja kütust maha ka ei leki. Midagi on seal ikka valesti, ei tööta asi õieti.
Muidugi suverehvid panin ka alla 20", kuigi eelmine suvi kui nendega sõitsin, ei täheldanud küll et oleks kütuse kulu kohe nii jubedalt tõusnud.
Ja teine probleem on ka ilmnenud. Kui varem sain sõita täispaagiga ca 850km, siis nüüd panin paagi täis, 270km sõidetud ja juba pool paaki kütust läinud. Sõitnud olen põhimõtteliselt samasid otsasid koguaeg ja pole nagu rohkem vajutama ka hakanud. Samas musta tagant ei viska ja kütust maha ka ei leki. Midagi on seal ikka valesti, ei tööta asi õieti.
Muidugi suverehvid panin ka alla 20", kuigi eelmine suvi kui nendega sõitsin, ei täheldanud küll et oleks kütuse kulu kohe nii jubedalt tõusnud.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: e38 pihusti vahetus
vaata üle egri all olev dislavooliku ühendus.Läbipaistev suur voolik.Kipuvad klambrid ära surema ja vaikselt jooksma.