Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere
Tegu on BMW 528 1996a.
Selline lugu. Mootori jahutussüsteemis pidevalt tekib surve.
Vahetasin veepump, termostat, radikas on ka vist terve aga ikka kui laseme surve välja ja paneme tasooli sisse siis järgmisel päeval surve on sees. Tühikäigul salongi soojendus läheb külmaks ja mootori pöördega läheb soojaks. WEBASTO on ka peal. Kõik kummitovoolikud on terved.
Olen kuigipalju tegelenud mootoritega ja põhjus miks surve jahutussüsteemi tekib võib ka selles olla, et plokikaane tihend läbi. Sellisel juhul hakkab ka salongi soojendus jebima, et kord annab sooja ja kord mitte.
BMW-l ongi survestatud jahutussüsteem. Mitu korda seda peab kirjutama? Ülerõhu klapp on radiaatori täiteava korgis. Kui selle lahti lööb, alles siis on surve liiga suur.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Minu tuttaval on sama auto ja temal ei ole sellist survet. Olen ka vahetanud radiaatori korki, ei ole muutunud midagi. Momendil on plokkikaan maas ja oli emanvähem korras. Vaatame mis siis saab kui kokku panevad
Mul tekkis samasugune probleem peale veepumba ja termostaadi vahetust.
Kui termostaadi vahetasite kas siis vahetasite ka selle tihendi mis on termostaadi korpuse küljes või ainult termostaadi enda tihendi? http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... inside.JPG
(oranz)
Peale selle vahetust sai mul igastahes asi korda.