Lihtsalt huvi pärast uurin ka siit foorumist, et kas keegi on tegelenud E30nele 3,5 või 2,5 (141kw) vaheletõstmisega.
Kumb variant oleks rahaliselt odavam? Kumb variant oleks teostuselt lihtsam? Kuidas muutub auto kaalujaotus M30 ja M50 puhul?
Millised oleksid raskemad tehnilised probleemid, mis mootorivahetusel ette võiks tulla? (Kardaani, summuti, käigukasti ühendamine/muutmine?)
2.0 jääb ikka kole lahjaks ning 125kw ka eriti ei üllata enam. Või on muid alternatiivseid variante. Turbotama eriti ei tahaks hakata, see lõbu läheks kallimaks. Odavalt turbotamine ei ole piisavalt töökindel ning linnasõidul ebamugav.
E30 mootoriks -> M30 või M50 ?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Siin on midagi sellist tehtud.
Siin on midagi sellist tehtud.
iga siukse mootori, (mida originaalis peal pole,) peale panek ei olegi võibolla nii lihtne nagu esmapilgul tundub. Kui tahta ,et asi ka natukeseks ajaks kestma jääks peab investeerima ka natuke...
Nimelt 3.5 -se (M30 e32,e34) vahele tõstmisega peaks panema ka sellele mootorile kuuluva k.kasti.
Kardaani peaks kokku keevitama 3,5 se esi osa(suure leevendus muhviga) ja e30 ne taga osa, ja loomulikult asja tasakaalu saama,,. on ka mingi variant sobitada e28 ja e30 kardaanid kokku...
Käigu hoovastik tuleb lühemaks teha um. 3cm
Mootori kinnitused tuleb ise keevitada,
Juhtmetega on ka vähe jama , aga ei midagi müstilist
Kui mootor võimalikult ligidal mootori-kojale ei ole ,ei mahu radikas ette ja sinna tuleb otsida midagi ,,,,,,,,,,,,,,,,, ja võibolla ka vähe ringi ehitada radika koda.
jne. jne. jne. jne.
ühesõnaga,, reaalselt nu**i kui palju
-- ja kui su autol ei ole :lsd diffrit (suur korpus), rooli võimu, 4* ketspidureid ,, peaksid need kindlasti pigaldama selle mootori puhul.
ega see kaalujaotus just kõige parem pole selle projekti puhul.
--kui tahad panna 2.5 24v ,siis peab ümber tegema karteri põhja, et silla tala ette ei jääks
kõige parema ülevaate saab siit http://e30.de/ nende projektide kohta
--kui võtad selle ehitamise ette , siis jõudu sulle
Nimelt 3.5 -se (M30 e32,e34) vahele tõstmisega peaks panema ka sellele mootorile kuuluva k.kasti.
Kardaani peaks kokku keevitama 3,5 se esi osa(suure leevendus muhviga) ja e30 ne taga osa, ja loomulikult asja tasakaalu saama,,. on ka mingi variant sobitada e28 ja e30 kardaanid kokku...
Käigu hoovastik tuleb lühemaks teha um. 3cm
Mootori kinnitused tuleb ise keevitada,
Juhtmetega on ka vähe jama , aga ei midagi müstilist
Kui mootor võimalikult ligidal mootori-kojale ei ole ,ei mahu radikas ette ja sinna tuleb otsida midagi ,,,,,,,,,,,,,,,,, ja võibolla ka vähe ringi ehitada radika koda.
jne. jne. jne. jne.
ühesõnaga,, reaalselt nu**i kui palju
-- ja kui su autol ei ole :lsd diffrit (suur korpus), rooli võimu, 4* ketspidureid ,, peaksid need kindlasti pigaldama selle mootori puhul.
ega see kaalujaotus just kõige parem pole selle projekti puhul.
--kui tahad panna 2.5 24v ,siis peab ümber tegema karteri põhja, et silla tala ette ei jääks
kõige parema ülevaate saab siit http://e30.de/ nende projektide kohta
--kui võtad selle ehitamise ette , siis jõudu sulle
selle jaoks võetakse kas karter või kogu mootor 5se pealt ja sillatala ettejäämisega probleeme ei olebyerman kirjutas: --kui tahad panna 2.5 24v ,siis peab ümber tegema karteri põhja, et silla tala ette ei jääks

E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||