Mis tüüpi lambda e32-l? (oli: Auto väriseb)
Mis tüüpi lambda e32-l? (oli: Auto väriseb)
Niisiis, tühikäigul väriseb e32 sedamoodi, et kogu esiots hüpleb sentimeeter-kaks üles-alla. Sees istudes raputab, nagu sõidaks üle munakivide, mootor õõtsub vasakule-paremale... Pöörded aga eriti ei kõigu, vast 150p ulatuses kõige rohkem. Selline käitumine on juba pikemat aega olnud... Kas võib asi olla väsinud mootoripatjades?
Viimati muutis Mart, 01.03.2006 13:27 27, muudetud 2 korda kokku.
Esinduses selgus, et lambda andur ongi tuksis.
Siit küsimus laiale ringile: mis tüüpi andur sellele masinale läheb, kas Bosch või Siemens? (ja kui Bosch, siis kas nelja juhtmega või mingi muu). Esinduses seda ei teatud. Tootekataloogis on anduri juures märkus "SI 120396125", aga Siemensi kataloogis sellist koodi pole... Teab keegi?
Siit küsimus laiale ringile: mis tüüpi andur sellele masinale läheb, kas Bosch või Siemens? (ja kui Bosch, siis kas nelja juhtmega või mingi muu). Esinduses seda ei teatud. Tootekataloogis on anduri juures märkus "SI 120396125", aga Siemensi kataloogis sellist koodi pole... Teab keegi?
Aitäh, aga oskad öelda, kas sobib kolme või nelja juhtmega andur? Autoosad.ee pakub nelja juhtmega varianti, aga netist leidsin ühe e34 535i, kus on selgelt kolm juhet:priitv8 kirjutas:Seega ikka ja ainult Bosch.

(Uurisin ka Boschi kataloogi: http://www.boschusa.com/AutoParts/PartF ... finder.asp, aga seal polnud juhtmete arvu täpsustatud).
Ütleme nii, et tegelikult saab 4 juhtmega lambda igale poole installida. 3-sel on minuteada üks mass otse korpuse/kere kaudu (ei hakka praegui väitma, on see kütte või signaali oma) ja kahe otsaga lambdal pole kütet üldse.Mart kirjutas:Aitäh, aga oskad öelda, kas sobib kolme või nelja juhtmega andur? Autoosad.ee pakub nelja juhtmega varianti, aga netist leidsin ühe e34 535i, kus on selgelt kolm juhet:
PS el. skeemi järgi on ka '87 aasta 735-l 4 otsaga lambda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, pettetipriitv8 kirjutas:Tähtis on osta Boschi lambda. Arvestades et hetkel on nende hind kuskil 800.- kandis, siis on ta isegi odavam, kui mõni universaal.

Mart, kas sul auto tühikäigul puterdab natukene kah?
Jaguar Sovereign 4.0i-24v - 1993
Kui on Boschi lambda, siis sobib. Ega neid Boschil väga palju ju ei olegi tootevalikus, eriti tol ajal. Oma auto alt tulid välja sellised, mille peal oli kirjas LSH-6 ja need n.ö. Lada omad olid LSH-25. Vaja on ainult pistik vahetada.Def kirjutas:kas Lada oma sobib 1:1? mis mootroiga Lada?
(PS LSH tähendabki LambdaSonde mit Heizung ehk siis elektriküttega).
Jutt ise on umbes selline:
PPS Patrik pakub sulle sama lambda täispaketina (s.t. koos montaaiga) ka väga norm raha eest.Lp. kliendid
Meil on rõõm teatada, et alates 01.11.2004.a. on nelja juhtmega lambdasondil 0 258 005 133 (=0 258 986 505 universaalne lambda) uus soodne jaehind xxx.- EEK . See toode on valmistatud USA-s ja peaks olema kõige soodsama hinnaga neljajuhtmeline Boschi lambdasond. Samuti peaks see Boschi toode hinna poolest edukalt konkureerima turul saada olevate neljajuhtmeliste lambdasondidega.
Tellimisnumber : 0 258 005 133
Hind sisaldab 18 % käibemaksu.
Lisainformatsiooni saamiseks palume pöörduda:
BAKT Kaubanduse AS
Pärnu mnt.137 Tallinn
Tel. 6 503 886
Fax 6 503 882
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Helistasin eile Tartu Aavesse ja sealt öeldi, et 3 juhtmega Bosch maksab u. 600 kr ja 4 juhtmega variant 850, ainult viimast "pole Eestis enne järgmist nädalat". Esinduse hind 2800.Def kirjutas:kus kohas sellised hinnad on? mulle öeldi et 1400 eeki, pettetipriitv8 kirjutas:Tähtis on osta Boschi lambda. Arvestades et hetkel on nende hind kuskil 800.- kandis, siis on ta isegi odavam, kui mõni universaal.?
Mart, kas sul auto tühikäigul puterdab natukene kah?
Jah, tühikäik kipub puterdama küll...
Signaali oma. Kui kolmejuhtmelise asemele neljane panna, siis neljas juhe massi panna. Soovitatavalt mitte kütte massiga kokku.priitv8 kirjutas: 3-sel on minuteada üks mass otse korpuse/kere kaudu (ei hakka praegui väitma, on see kütte või signaali oma)
Hiljaaegu katse/eksitusmeetodil läbikäidud rada.

e10 & e21 & e24 & e30 & R
Okei, see asi lahenes nii, et Aavest sai võetud nelja juhtmega NTK universaallambda (875.-; originaalpistikuga variant olnuks 2000), ning auto käib nüüd nagu kullatükk. Tühikäik on stabiilne ja küttekulu normis.Mart kirjutas:Helistasin eile Tartu Aavesse ja sealt öeldi, et 3 juhtmega Bosch maksab u. 600 kr ja 4 juhtmega variant 850, ainult viimast "pole Eestis enne järgmist nädalat". Esinduse hind 2800.