Küsimus e46 320d 110kw
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Küsimus e46 320d 110kw
Nimelt oli asi nii,kui kiirendasin enne viskas tagant musta londi välja ja päris kenasti,sai uuritud autol nagu tõmme hea kõik töötab kenasti ,et miks siis nii,turbo on ka nagu korras ei leki jne ja viliseb nii nagu peab,hakkasin siis soovituse järgi egr klapi puhastama,seal vaatas mulle vastu kurb asi ,egr oli täiesti musta tahma täis vaevu näpp mahtus läbi,puhastasin selle ära panin tagasi, kontrollisin töötab kenasti , ning peale selle puhastamise kadus must lont ära.nüüd aint korra natuke viskb väga vähe korra pruunika tahma välja kui kiirendada,nimelt soovitatakse sisselase ka puhtaks teha,kas see annaks mingit kasu juurde?ning nüüd küsisngi teie abi ,ehk keegi oskab mulle soovitada kuidas see sisselase käib ära küljest,mingi video saata?ja kui sisselase juba puhtaks teha millegagi,kas tasub neid pöördekalppe eemaldada ka sealt ühtlaselt? Tänud ette!
Re: Küsimus e46 320d 110kw
Ei oska küll arvata, kas kollektori puhastamine aitaks, kuid kui egr juba selline välja nägi, siis kasu on selle puhastamisest kindlasti rohkem kui kahju. 
Ise pidin ka kollektori maha kiskuma eelsüüteküünalde vahetamiseks ning oli ka plaan klapid eemaldada, kuid selgus, et mul ei olnudki neid klappe ette nähtud. Kuid kasutasin sellist materjali: " onclick="window.open(this.href);return false;
Suht hästi ja arusaadavalt seletatud õpetus igatahes.
Minul kollektor iseenesest väga hull ei olnudki, natuke puhastasin. Tuttava sõnul olevat selle puhastamine päris räpane ettevõtmine.
Soovitatakse vist isegi mingisse lahustisse ligunema jätta mõneks tunniks. Ja kui juba maha võtnud oled, siis tasub igal juhul klapid ka eemaldada. Õnnetus ei hüüa tulles.
Aga edu igatahes!

Ise pidin ka kollektori maha kiskuma eelsüüteküünalde vahetamiseks ning oli ka plaan klapid eemaldada, kuid selgus, et mul ei olnudki neid klappe ette nähtud. Kuid kasutasin sellist materjali: " onclick="window.open(this.href);return false;
Suht hästi ja arusaadavalt seletatud õpetus igatahes.
Minul kollektor iseenesest väga hull ei olnudki, natuke puhastasin. Tuttava sõnul olevat selle puhastamine päris räpane ettevõtmine.

Aga edu igatahes!

Re: Küsimus e46 320d 110kw
ma puhastasin kollektori ja madalatel pööretel läks paremaks
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: Küsimus e46 320d 110kw
mis jaoks need pöördeklapid sinna üldse pandud on?
Re: Küsimus e46 320d 110kw
põhiliselt "roheliste" jaoks
Kuigi madalatel pööretel tagavad efektiivsema kütuse põlemise, millega kaasneb võimsuse kasv...kuigi enamus kes klapid vahelt minema visanud, seda tagumikuga ei tunne
Kuigi madalatel pööretel tagavad efektiivsema kütuse põlemise, millega kaasneb võimsuse kasv...kuigi enamus kes klapid vahelt minema visanud, seda tagumikuga ei tunne
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: Küsimus e46 320d 110kw
siuke küsimus,miks külma mootoriga turbo viliseb valjusti kui põõrdeid anda aga sooja mootoriga juba viliseb vaiksemini?ja kui käik sees gaasi lahti lased samamoodi käib siuke vilin valjem?,edasi astub kenasti ,turbo ei leki ja lokse pole ka.
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: Küsimus e46 320d 110kw
aidake palunbmw-vanos kirjutas:siuke küsimus,miks külma mootoriga turbo viliseb valjusti kui põõrdeid anda aga sooja mootoriga juba viliseb vaiksemini?ja kui käik sees gaasi lahti lased samamoodi käib siuke vilin valjem?,edasi astub kenasti ,turbo ei leki ja lokse pole ka.
Re: Küsimus e46 320d 110kw
mul oli e46-l samamoodi 2 aastat ja midagi ei juhtunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 25.05.2015 23:19 25
- Peamine sõiduk: BMW e46
- Telefon: 56924604
Re: Küsimus e46 320d 110kw
Endal oli hiljuti kogemus 320d-ga. Nimelt vilistas külma mootoriga ning tahmas hirmsasti. Samas polnud minekut ka korralikult. Turbot lahti kiskudes sai selgeks, et kuuma poole labad ära põlenud.