E39 luuad - kas vahetatavate kummidega?
- bmwtutorial
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
- Kontakt:
E39 luuad - kas vahetatavate kummidega?
ostsin siis täna UMist mingid hirmkallid luuad - küsisin selliseid kus hiljem saaks vaid kumme vahetada. Aga ette pannes vaatasin et neid küll ilma lõhkumata sealt kätte ei saa. Kas targemd poisid võiksid öelda kas need ikka on õiged?
ette tänades
ette tänades
Re: E39 luuad - kas vahetatavate kummidega?
Oleks vaja näha selle kojamehe otsasid, siis oskaks kohe öelda. Mõlemalpool kummi peavad olema metallliistud, mille ühes otsas on stopperid- siis saab vahetada. Kui sa saaks siia panna pildi, kus on otsad peal, oleks asi kindel.bmwtutorial kirjutas:ostsin siis täna UMist mingid hirmkallid luuad - küsisin selliseid kus hiljem saaks vaid kumme vahetada. Aga ette pannes vaatasin et neid küll ilma lõhkumata sealt kätte ei saa. Kas targemd poisid võiksid öelda kas need ikka on õiged?
ette tänades
BMW 525 td E39
- bmwtutorial
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
- Kontakt:
- bmwtutorial
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
- Kontakt:
Mis seal muud kui tõmbad kummi otsa vähe kõrvale ja sikutad näpitsatega need metall "liistud" sealt külgede pealt otse välja ja kumm tuleb siis lihtsalt ära. Uus kumm läheb otsast lükates jälle vähe sudides hoidikute vahele ja siis uuesti pusides "liistud" tagasi. Neid vahetus kumme on vähe teistsuguse põhimõttega kah - plastmassist hoidiku lükkad sinna kojamehe raami soontesse ja otsast fikseerib metall klamber ta paika, teise otsa lõikad kääridega ära ja asi ok. Odavamad kuskil 25 raha komplekt ja nühivad väga hästi.
Vähemalt mulle tundub kui aasta vanustel Champinionidel äsja need ära vahetasin
Vähemalt mulle tundub kui aasta vanustel Champinionidel äsja need ära vahetasin
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
- bmwtutorial
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
- Kontakt:
täitsa pekkis, seda on küll väääääga palju.Ma oleks saanud koos tuulesuunajatega vinged luuad 500.-.Pildi pealt hästi ei paista, aga ma arvan, et kui UM-st öeldi, et on ju nad siis on vahetatavad. Ma teen homme pildi ja saadan sulle, siis vaata kas on samasugused- mul on vahetatavad, olen vahetanud ka.bmwtutorial kirjutas:üle 800.-
BMW 525 td E39
Need otsmised klambrid, mis praegu kummi sees pesas istuvad, painutad natuke laiali ja pole mingit probleemi. Ja metallribad paned ka enne oma kohtadele ja siis "pakis" libistad sisse. Pärast näitad korra näpitsaid ja asi valmis.
Neid 25 krooniseid kumme pole mõtet originaalluudadega isegi võrrelda. Boschi ja ampinjoni vahe on juba mäekõrgune (Boschi kasuks), need AllRide vms vene kummid ei mahu kohe kuidagi pildile. Neid vist tehakse mingist kingatalla kummist.
Boschil on juhipoolne ja kõrvalistuja poolne erinevast materjalist ja grafiitkattega. Raam on korralik, üleni metallist ja varrekinnitus on täpne ja tugev. Sellist championi tahaks oma silmaga näha, siis ehk võiks mu arvamus neist paraneda.
Neid 25 krooniseid kumme pole mõtet originaalluudadega isegi võrrelda. Boschi ja ampinjoni vahe on juba mäekõrgune (Boschi kasuks), need AllRide vms vene kummid ei mahu kohe kuidagi pildile. Neid vist tehakse mingist kingatalla kummist.
Boschil on juhipoolne ja kõrvalistuja poolne erinevast materjalist ja grafiitkattega. Raam on korralik, üleni metallist ja varrekinnitus on täpne ja tugev. Sellist championi tahaks oma silmaga näha, siis ehk võiks mu arvamus neist paraneda.
Viimati muutis priitv8, 05.04.2006 11:31 55, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- bmwtutorial
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 16.12.2005 15:58 28
- Kontakt:
Tänud
Luuad jahh tõesti iseenesest väga head
Tänud vastuste eest
Tänud vastuste eest