Uued anomaaliad, M20 külmkäivitamisel (Probleem lahendatud)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Uued anomaaliad, M20 külmkäivitamisel (Probleem lahendatud)

Postitus Postitas Raivo »

Vahepeal nagu auto jälle toimis, nüüd siis uued hädad kaelas.

Külmana käivitades, pöörded kõiguvad, u 700 - 1000 p/min vahemikus. Mootori soojenedes asi kaob.

Külma mootoriga pöörete vahemikus 3100 - 4100 p/min hakkab auto suisa paukuma ning jällegi vist mingi (d) pütid tagant ära. Taaskord aitab soojenemine :|

Vahetatud ja tehtud siin küünlajuhtmed (mitte küll uued), rootor, jagaja, küünlad, klapid.
Ka sa käidud Boschi diagnostikas, kus miskit erilist leida ei suudetud. Väideti vaid, et süüde kipub veidi varajane olema, kuidas? Seda nad ei teadnud. Kuna auto ju motronic ning aju peaks ise süüdet reguleerima. Ahjaa, aju pidavat kah nagu korras olema.


Leidub kellelgi mõnda head ja kasulikku ideed :?:
Viimati muutis Raivo, 05.01.2004 10:42 54, muudetud 1 kord kokku.
GS
Kasutaja avatar
soon
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 22.10.2003 22:14 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas soon »

õhuvõtuga on kõik ok?
Kasutaja avatar
Tzoots
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 21.12.2003 21:57 57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tzoots »

See,et sul pöörded kõiguvad võib olla selle õhukoguse mõõtja viga.Või kuna kõik toimub külmalt siis vaheta (aju) mootori temperatuuri-andur ära. (Kuna autol peaks olema nn. pöörete piiraja külmalt ,ka süüdet keerab ta külmalt ise ja benzu annab ta annab ka juurde külma mootoriga siis äkki on (aju) mootori temperatuuri-anduri viga! )
Vähemalt proovi, ehk aitab.
BMW TURBO
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Õhuvõtuga?

Ning kas(kus) see aju asub. Kas tegemist on sellega, mis on kindalaekas?

Kui jah, siis sellele pisteti Bochsi diagnostikas juhtmed taha ning näitas et on OK.

Mõtlemisainet ikka jagub... ;)
GS
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Kas ma polegi sul soovitanud hipodroomi taga sellist kohta kui Speedster ??
Sealsetel isikutel on ka sama pill mis sinul ja nad oskavad mootoriga küll ringi käiia. Niiet astu sealt läbi. :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

Sul vähe teine mootor, mul 2,0 92kw aastast 83, seal jubinate paigutus vähe teine, kuid mul sama jama oli, ei aidanud ei süütepooli vahetamine ega midagi. Lõpuks vahetasin välja kõik vaakumvoolikud ja käisin nende ühenduskohad läbi ning maisn jälle töötab. Põhjus oli mul sisselaskekollektori all olevas jäbedas voolikus, mis oli ajahambast tõsiselt puretud.

Vahest on sellest infist kasu...
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Cardo kirjutas:Kas ma polegi sul soovitanud hipodroomi taga sellist kohta kui Speedster ??
Sealsetel isikutel on ka sama pill mis sinul ja nad oskavad mootoriga küll ringi käiia. Niiet astu sealt läbi. :)
Sorry Cardo :D Sul on suht vanad andmed juba, poisid on juba pikemat aega Mustamäe ARK'i taga oma töökojaga. Täna just tulin sealt, sain endale kollased bilsu amordid alla :cool: Selles on sul muidugi õigus, et BMW'sid tunnevad läbi ja lõhki!

Kui huvi on, siis nad alustavad tööd uuel aastal ja kindlasti võtavad asja ette!

Speedster

056565458
Küsi Arvot või Marvinit!
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

PUNKT 1. Erinevatest foorumidest silma jäänud, et see on selle mootori omapära. Kodanikud on ikka hirmsalt erinevaid juppe vahetanud, aga pöörded külmana ikka kõiguvad. (ka meie valgel iX-il ca 1 min jooksul peale külmkäivitust)

Mis puudutab kõikvõimalike kummivoolikute vahetamist, siis tõsised entusjastid teevad seda regulaarselt iga 4a järel :roll: Samuti olevat kulumaterjal see õhukulu mõõtja (ei saa küll aru, mis põhjusel)

Mis puudutab diagnoosimisse, siis peale päevakest UMis sain ma aru, et nii vanal autol ei olegi võimalik midagi elektrooniliselt diagnoosida. See kõik rohkem supiaur. Vaja meistrit, kes lõhna ja kõrva järgi vea lokaliseerib ja kõrvaldab. :)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Njah suvest saati pole nendejuurde asja olnud ja andmed tõesti siis vanad :) tänx et informeerisid. Ain ega sa tea millega Marvin nüüd liigub ?? Tema endine masin tegi vist mingi paugu??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Cardo kirjutas:Njah suvest saati pole nendejuurde asja olnud ja andmed tõesti siis vanad :) tänx et informeerisid. Ain ega sa tea millega Marvin nüüd liigub ?? Tema endine masin tegi vist mingi paugu??
Marvinil on nüüd E36 325 ja vanast autost ma ei tea midagi! Paugu panemisest pole nagu midagi kuulnud :?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Nende sümptomite kohta - kas see kõikumine ka soojast peast esineb? Kui ja, siis on probleemiks õhuleke sisselaskes peale seguklappi. Muidugi vea otsimisel on abiks, kui kõik nn "tuuningud" õigeks keeratud on, mis tavaliselt sellise vea puhul valeks keeratakse - CO sisaldus, seguklapi sulgumise piirdekruvi, drosseli asendi andur....

To muhv- vana mudeliga polegi UM-s midagi teha. Sellele diagnostika ongi supiaur - ainuke rõõm, et sealne stend lubab süüdet täpsemalt paika panna kui kodugaraazis stroboga tavaliselt õnnestub. L-jetronicu ja esimese Motronicuga autodel pole ühtki viga, mida asja tundes ja loogikat omades kõrvaldada ei õnnestu. Ja mingit 1M maksvat stendi pole tarvis, kuna tollaste autode elektroonika on nii algeline, et sellest stendist suurt abi pole. Olen ise ameeriklastega õiendades sellise OBD testriga töötanud ning pooltel juhtudel pole sellest abi. Näiteks kui üks pihusti tatistab, siis tuleb see ikka vanade võtetega välja otsida.

Diagnostika pole selline protseduur, kus arvutiekraanile tuleb kiri, mis katki või viga on. Kui mingi andur otseselt diapasoonist väljas pole, siis sealt targemaks ei saa. Sulle tuleb rivi andmeid, mille tõlgendamisest algab see, kes on diagnostik ja kes mitte. See Boschi keskuse töökoda on BS ruudus - seal vend vaatas mu mootorit nagu vasikas aiaväravat.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Paugu panemisest pole nagu midagi kuulnud :?
Keegi olevat temalt selle ära ostnud ja mõne päevapärast Tabasalu tagakiires sellega vastu betooni lennanud.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Soojana seda jama ei esine, ning mingeid "tuuning" nuppe/kange pole kah teadaolevalt seal keeratud.
Õnneks asi lahenes iseenesest, peale väikest jäärajal sõitu:)

Maybe oli asi tingitud sellest, et jõulude ajal käisin maal totaalset off-road'i tegemas. Sõitsin nii paksus lumes et tuled ees juba kustusid...ilmselt ronis niiskus kusagile tähtsasse kohta ning hakkas tembutama. Peale suurt paarutamist õnnestus tast lahti saada.
GS
Vasta