Nimelt analoog nuppudega (pliidi nuppudega) ilma kliimata 1993a e36-l ei tööta salongi ventilaator ühelgi tasemel. Enne salongiventilaatori vahetust aga tahtsin kindlaks teha, et ega reostaat läbi pole, lisaks sellele, tundub, et miski tõmbab aku kotti, seega on veel üks põhjus, miks reostaati kontrollida.
Internetis räägitakse siilist, ka FSU:

Ja resistori pakist:

Ja mingist vedrudega takistist:

Kõik need (üks nendest) peaksid asuma vasakpoolse rooliga isendil gaasipedaal lähedal
Vaatasin üle ja mina ühtki sellist jubinad pedaalide juures ei näinud.
Täna aga leidsin sellise teema, kus tüüp inglismaalt väidab, et mõnedel enne 1994 e36 isenditel võib olla mingi neljas variant sellest takistist, nimelt selline (ja temal on see juhipoolel, ehk meie mõistes kõrvalistuja poolel):
BMW varuosa kood: 83904329
Samas neid on kahe erineva tootja poolt, nii Siemens, kui Behr



Link teemale: http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f92 ... ck-t67144/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas kellelgi on see tuttav teema või mitte? Ma pole veel kõrvalistuja jalgealust lahti kiskunud, et seda kinnitada.