Auto: E36 1993 320i.
Ostsin 10päeva tagasi antud masina, käisin Truumu juures mootordiagnostikas. Tegi seal masinaga igasuguseid imevigureid, kuid katalüsaator tööle ei hakanud. Truumu ütles, et katt umbes.
Pärisin siis eelmiselt omanikult järgi asja kohta. Ütles, et sügisel vahetas Truumu juures lambda ära ja kõik muud asjad olid vägagi korras ja normis, k.a. katalüsaator. Nüüd aga katt ei võta eluvaimu sisse.
Samas veel imelikum on asjalugu, et autoostupäeval käisin Tlnas, Kadaka teel Jantech Grupp OÜ-s ostueelses tehnokontrollis ja seal testitulemused näitasid auto korrasolekuks suurepärase. Ka CO2 norm oli 10korda väiksem kui võis, niiet lausa 5+. Seega katalüsaator veel tegi oma tööd??
Aga Truumu juures kontrollis tuli välja, et katt ei tööta ja CO2 näitajad on nii piiri lähedal kui vähegi olla saab.
Seega nädalaga asjalood CO2 suhtes peapeal....
Oskab keegi asja kommenteerida, et miks on lood nii, millest tingitud ja mida võiks antud situatsiooni korras ette võtta?
Suured tänud ette ära.
Sügisel oli lambda vahetus, praeguseks katalüsaator umbes...
Endal oli ka sama mure. Käisin diagnostikas ja sealt öeldi, et katt on umbes. Kuna ülevaatus hakkas lõppema, läksin siis kontrolli, et teada saada mis olukorras üldse auto on. Jõudsin ülevaatuspunkti juurde ja jätsin auto 15minutiks seisma. Siis hakkas kontrollija co-d mõõtma. Näitajad ei andnud normi välja. Tuuritas siis mõnda aega mootorit kohapeal, siis ütles et mine tee paar kiiremat ringi, et katt kuumaks läheks ja et bmw katt ei pidanud kohapeal töötades kuumaks minema
Tegin siis paar kiiret ringi ja siis kohe uuesti mõõtma ja ohh imet co ja muud näitajad kõik ilusti paigas ja saigi ülevaatus läbitud. Ei tea kas aitas aga ülevaatuse ajal kasutasin 98-t, muidu olen 95-ga sõitnud.

Jah, tean, et ei lähe kohe kuumaks. Aga Truumu juures mingi 30min olid pöörded 700-3000 peal, aga ikkagi ei midagi...Targo_V kirjutas:Endal oli ka sama mure. Käisin diagnostikas ja sealt öeldi, et katt on umbes. Kuna ülevaatus hakkas lõppema, läksin siis kontrolli, et teada saada mis olukorras üldse auto on. Jõudsin ülevaatuspunkti juurde ja jätsin auto 15minutiks seisma. Siis hakkas kontrollija co-d mõõtma. Näitajad ei andnud normi välja. Tuuritas siis mõnda aega mootorit kohapeal, siis ütles et mine tee paar kiiremat ringi, et katt kuumaks läheks ja et bmw katt ei pidanud kohapeal töötades kuumaks minemaTegin siis paar kiiret ringi ja siis kohe uuesti mõõtma ja ohh imet co ja muud näitajad kõik ilusti paigas ja saigi ülevaatus läbitud. Ei tea kas aitas aga ülevaatuse ajal kasutasin 98-t, muidu olen 95-ga sõitnud.
Peaks hakkama kati vahetuse peale mõtlema?
Leppisingi Truumuga kokku, et mingi õhtu lähen teen uue kontrolli igaks juhuks seal..Targo_V kirjutas:mul ka tükk aega tuuritas seal ülevaatusel kohapeal aga ka ei muutunud midagi. Aga proovi korra nii, et sõida mingi 5-10 minutit natuke äkilisema sõidustiiliga ja siis kohe co-d mõõtma. Äkki ka aitab.
pole mõtet enne katti vahetama ka hakata, kui selle mittetöötamises kindel ei ole
