Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis järgmine,sai vahetatud esimesed ja tagumised piduriklotsid ja andurid,aga tuli kompuutris ikka põleb,kuna eelnevat BMW kogemust pole siis paluks nõu,kas on seal vaja midagi nullida,või peaks see tuli sealt ise ära kustuma?
Minul vahetas Valdek esimesed kettad koos klotside ja klotsianduritega ära ja kõik hakkas ilusasti toimima ja jäi ka toimima. Nii, et äkki on anduriga mingi kala siiski?! et need sellised õrnukesed nagu.
Nii kauaks seda rõõmu siis oligi ja jälle tuluke põleb.Proovisn uuesti reseti teha,kuid enam tolku polnud,huvitav kas andurid siis jälle praagid?Egas midagi kui teendindusse tagasi.Või oskab äkki siinsetest remondimeestest veel nõu anda?
Pmst on vaja kahte tingimust täita:
- vooluring peab olema terve
- sama vooluring ei tohi massi saada
Ehk siis andur töötab nii sellele, kui metallosa vastu piduriketast puutub (massiühendus) kui ka sellele, kui ta üldse läbi kulub (katkestus).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:Pmst on vaja kahte tingimust täita:
- vooluring peab olema terve
- sama vooluring ei tohi massi saada
Ehk siis andur töötab nii sellele, kui metallosa vastu piduriketast puutub (massiühendus) kui ka sellele, kui ta üldse läbi kulub (katkestus).
priitv8 kirjutas:Pmst on vaja kahte tingimust täita:
- vooluring peab olema terve
- sama vooluring ei tohi massi saada
Ehk siis andur töötab nii sellele, kui metallosa vastu piduriketast puutub (massiühendus) kui ka sellele, kui ta üldse läbi kulub (katkestus).