E34 525TDS 1992 käigukast avariirežiimil

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

E34 525TDS 1992 käigukast avariirežiimil

Postitus Postitas martin471 »

Sai siis ära vahetatud automaatkast ja pärast vahetust hakkas jamama. Kui süüde sisse panna ja auto käima panna, siis on algul kõik normis, paneb 1. ja 2. käigu ka sisse, aga mõned meetrid saab sõita ja siis hakkab armatuuris käikude koha peal põlema hüüumärk ja lülitab kasti avariirežiimile. Tundub, et avariirežiimil töötab ainult 3. ja 4. käik. Kohalt venitab auto kõrgete pööretega ja on väga tuim. Viimase käiguga normaalselt sõites on pöörded mingi 2500 peal (enne oli kõvasti alla 2000).

Küsimus on siis selline, et kas peale kasti vahetust on selline asi normaale? Keegi tark teadis rääkida, et peale vahetust tuleb teha kasti ajul mingi nn "reset". Eelmise auto peal kast igatahes töötas.

Äkki viitsite pikemalt seletada ka mis see avariirežiim endast täpsemalt kujutab ja mis rikete korral sisse lülitub.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Igasuguste vigade. Kiirusandurite, magnetklappide rike, kast libiseb läbi jne. Mine lase diagnostikas täpne viga välja lugeda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Only BMW
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 04.07.2006 20:25 50
Asukoht: Tln

Postitus Postitas Only BMW »

Mul täpselt sama mure :) Diagnostikas öeldi et juhtmestik või andurid või aju uued asjad kõik olemas vaja ainult ruttu kedagi kes need äravahetaks
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Postitus Postitas martin471 »

Ma arvan, et jutt käib meil samast autost :D
See auto millest ma rääkisin sai nüüd kolmese vastu vahetatud.
Vasta