Nimelt on probleem selles, et autol läks katki juba 3mas egr vahejahuti. Kuid nüüd olen aru saanud, et see jahuti läheb tänu mootorisse tagasi laskva tossu tõttu väga tuliseks. Tundub, et mul on tuksis see egr termostaat, mis on väga suletud asendis, et mingisugust ringlust sealt läbi ei käi. Või on mingi muu probleem miks see jahutit nii tuliseks läheb. Iga asjalik nõuanne on suureks abiks.
Auto on 530d 160kw 2004
EGR jahutit, 2004 aasta 3.0 diislil
Re: EGR jahutit, 2004 aasta 3.0 diislil
Viga leitud.
Egr termostaat oli valesti kokku pandud see vedru ei surunud vastu ja surus kohe tremostaadi kinni
Egr termostaat oli valesti kokku pandud see vedru ei surunud vastu ja surus kohe tremostaadi kinni
Re: EGR jahutit, 2004 aasta 3.0 diislil
Mis mõttes valesti? 
