
Bensiin 91 EURO
Bensiin 91 EURO
Kuidas vanemad BMWd suhtuvad bensiini 91euro 

Tasub ikka 95EURO- ga kulgeda.
Sakslased on arvestanud oma autode puhul ka oma riigi kütusekvaliteediga, mis ei ole mitte teps sama mis meie riigis müüakse
Kahetsusväärne on isegi see, et mainekatel tarnijatel on tavaliselt mingi solk vaatides
Ühesõnaga 91E-ga sa "ULTIMA EFFEKTI" ei leia kindlalt
Sakslased on arvestanud oma autode puhul ka oma riigi kütusekvaliteediga, mis ei ole mitte teps sama mis meie riigis müüakse

Kahetsusväärne on isegi see, et mainekatel tarnijatel on tavaliselt mingi solk vaatides

Ühesõnaga 91E-ga sa "ULTIMA EFFEKTI" ei leia kindlalt

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
ma pakun et kui meie myygil olev 95 laborisse viia siis ei anna ta kindlasti sama tulemust nagu saksa 95
saksast ostes 95 on autol kuni 2 liitrit kyttekulu väiksem....kas ei pane mõtlema et milles küll võiks olla jama
saksast ostes 95 on autol kuni 2 liitrit kyttekulu väiksem....kas ei pane mõtlema et milles küll võiks olla jama

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
ma usun, et jamad hakkavad sellst kui eestimees bensiinimüüja hakkab oma solki turule paiskama siis ta peab sinna igast värv ja eetrlikke ühendeid juurde lisama siis ta põleb vähemalt
on ikka igasuguseid legende kuuldud segajatest
aga üldiselt annab Eestis oktaani arvutada lihtsalt
O - S = TO
O - oktaanarv(mis kalonkas)
S - solk
TO - tegelik oktaanarv
ja siis saamegi, et 95E - 3E = 92E

on ikka igasuguseid legende kuuldud segajatest

aga üldiselt annab Eestis oktaani arvutada lihtsalt
O - S = TO
O - oktaanarv(mis kalonkas)
S - solk
TO - tegelik oktaanarv
ja siis saamegi, et 95E - 3E = 92E

Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
pole eestis praegusel hetkel vist kedagi kes peale vene bensu midagi müüx, isegi suuremad tegijad müüvad vene bensu.
ja diisliga sama lugu, tuleb kõik sügavalt venemaalt :=
saksas käisin siis 524 td võttis sealse diisliga trassi alla 6 liitri sajale, aga siin vaata kas 10 liitriga saad hakkama.
kui polex saksas käinud enda omaga siis ei oleks kunagi uskunud et mu auto nii vähe dislat võtab.
ja diisliga sama lugu, tuleb kõik sügavalt venemaalt :=
saksas käisin siis 524 td võttis sealse diisliga trassi alla 6 liitri sajale, aga siin vaata kas 10 liitriga saad hakkama.
kui polex saksas käinud enda omaga siis ei oleks kunagi uskunud et mu auto nii vähe dislat võtab.
Mercedes EQS 450+ 2022
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
soovitan sellisel juhul mootorit uurida 
sest just sõitsin 524td ja see kuram võttis linnas 4 käiguga sõites 60 5liitrit sajale...
kahjuks see auto jäi eile hommikul rongi alla ja sõber on koomas

sest just sõitsin 524td ja see kuram võttis linnas 4 käiguga sõites 60 5liitrit sajale...
kahjuks see auto jäi eile hommikul rongi alla ja sõber on koomas

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Bensiin
Lugesin seda bensiinijuttu ja ütleks, et ise olen ainukest normaalset bensiini saanud UNO-x tanklast ja muidugi ka Statoil aga mingist Neste bensiinist ei taha ma enam kuuldagi. Sai võetud paar korda Nestest ja siis olid mootoriga sellised jamad et ... . Lisaks veel see, et paagis näitas et on mingid 10L sees aga auto töötab nii nagu oleks ainult aurud veel järgi. Panin pärast uuesti Uno-x- ist ja pole probleemi. Sai küll pikk jutt aga ehk sai keegi jutumõttest kah aru 

- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
see aurude jutt nüüd küll kõva
bensiini saab auto kätte yhtemoodi ju -vahet pole kust sa selle tankisid ja näiteks mina ei tõsta jälle enam kunagi oma jalga statoili
igale yhele on kusagil koht mille ta on valinud
minu valik on hoopis olerex ja 98 bensiin kuna see on väga hea kraam(siseinfo) 95 ärge tankige
olerexis on näiteks 92 parem kui 95
info pärineb usaldusväärsest allikast

bensiini saab auto kätte yhtemoodi ju -vahet pole kust sa selle tankisid ja näiteks mina ei tõsta jälle enam kunagi oma jalga statoili

igale yhele on kusagil koht mille ta on valinud

minu valik on hoopis olerex ja 98 bensiin kuna see on väga hea kraam(siseinfo) 95 ärge tankige
olerexis on näiteks 92 parem kui 95

info pärineb usaldusväärsest allikast

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
95 bensiin on IGAL pool kõige rohkem solgitud kuna seda myyaxe kõige rohkem 
sõidan 98 ja suvel oli keskmine 8,3 sajale
see oli mõõdetud paagist paagini
info pärineb yhelt olerexi omanikult kes on mul väga heas sõber

sõidan 98 ja suvel oli keskmine 8,3 sajale

see oli mõõdetud paagist paagini

info pärineb yhelt olerexi omanikult kes on mul väga heas sõber

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Mina olen L-jetronicuga 520i-s kasutanud nii Neste 92+ kui ka Uno X 91. Viimasega kipub siiski koormamisel detoneerima. Mitte kogu aeg, aga paar naksu ikka teeb.
Keegi väitis siin 530i M30 mootoris 98 efekti - ei maksa ette kujutada, katiga M30 mootori surveaste on pea sama, mis 80ndate karpamudelitel
(so 9,0), see kannataks ka KORRALIKKU 92-te, 98 ei anna seal mingit efekti.
Keegi väitis siin 530i M30 mootoris 98 efekti - ei maksa ette kujutada, katiga M30 mootori surveaste on pea sama, mis 80ndate karpamudelitel
(so 9,0), see kannataks ka KORRALIKKU 92-te, 98 ei anna seal mingit efekti.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Lasin kaks nädalat tagasi 70l Statoili 95 ultimat paaki (peterburi-tartu mnt rist) ja olen need kaks nädalat kogenud tuntavalt ebaühtlast tühikäiku, 5000 juures tegi paukugi.
Nüüd lasin sama tüüpi kütust sisse õismäe statoilis ja mootor nurrub nii ühtlaselt, et ise ka ei usu.
Nii et mul on tunne, et kütusefirma eelistused tekivad nii, nagu keegi on mingi jama otsa sattunud ja see võimalus pea iga kütusefirma tanklas olemas...
Nüüd lasin sama tüüpi kütust sisse õismäe statoilis ja mootor nurrub nii ühtlaselt, et ise ka ei usu.
Nii et mul on tunne, et kütusefirma eelistused tekivad nii, nagu keegi on mingi jama otsa sattunud ja see võimalus pea iga kütusefirma tanklas olemas...
Tere
Ver1: "Ultima" on tõesti hüper-super ning parandab teie moorit täiesti iseseisvalt.
Ver2: "Tavalise" paagitäis õnnestus mul mingist eriti saastasest seeriast saada ning koostöös külmade ilmadega oli kütusekulu tõus üle 15 liitri 100 km kohta täiesti normaalne...
Ise kipun seda saastase partii varianti uskuma. Nimelt sai kunagi 3 kuud nüüdseks kadunukeseks saanud bensujaamas töötatud ning seal näiteks tulid 95 ja 95E samast mahutist. Aga uskuge mind, seda jaama ei ole enam isegi mitte füüsiliselt alles :)
Samas hinnavahe on paagitäie kohta u 15 krooni, mis mootori tervise huvides poleks üldse palju. Kui see "Ultima" tõesti mingit effekti omab, siis peaks vist hakkama seda kasutama. Kui keegi tunneb Statoili "köögipoolt", siis võiks pisut valgustada. Näiteks kas on mingi oluline vahe erinevatel Ehitajate-Tammsaare-Järvevana tänavate sihil asuvatel tanklatel? Kokku on sellel teel ju 5 Statoili...
jJanno
PS: viimasele küsimusele võib ka privas vastata :)
Nüüdseks siis 1 paagitäis "tavalist" läbi sõidetud ja teine "Ultimat" ülehomme otsa saamas. Kommentaar:jjanno kirjutas:Haaraks kohe sõnasabast kinni ja küsiks, et mis vahe sellel tavalisel ja Ultimal on? Läksin ka ise hiljuti Statoili peal eüle proovi mõttes ning olen siiamaani tavalist 95't tankinud.janar kirjutas:Reeglina kasutan Statoili 95 Ultimat.
Ver1: "Ultima" on tõesti hüper-super ning parandab teie moorit täiesti iseseisvalt.
Ver2: "Tavalise" paagitäis õnnestus mul mingist eriti saastasest seeriast saada ning koostöös külmade ilmadega oli kütusekulu tõus üle 15 liitri 100 km kohta täiesti normaalne...
Ise kipun seda saastase partii varianti uskuma. Nimelt sai kunagi 3 kuud nüüdseks kadunukeseks saanud bensujaamas töötatud ning seal näiteks tulid 95 ja 95E samast mahutist. Aga uskuge mind, seda jaama ei ole enam isegi mitte füüsiliselt alles :)
Samas hinnavahe on paagitäie kohta u 15 krooni, mis mootori tervise huvides poleks üldse palju. Kui see "Ultima" tõesti mingit effekti omab, siis peaks vist hakkama seda kasutama. Kui keegi tunneb Statoili "köögipoolt", siis võiks pisut valgustada. Näiteks kas on mingi oluline vahe erinevatel Ehitajate-Tammsaare-Järvevana tänavate sihil asuvatel tanklatel? Kokku on sellel teel ju 5 Statoili...
jJanno
PS: viimasele küsimusele võib ka privas vastata :)
exTouring