Vajan abi m50b20 e36
Vajan abi m50b20 e36
Nimelt viga selline, et pöörded kõiguvad kohapeal. Tühikäigumootorit uurides avastasin et seal on 2 klemmi ja juhtmestiku pistikul 3 klemmi. Juhtmestikust on veetud 1 juhe tühikäigumootorisse. On see loogiline, et nii peaks toimima ja oskab seletada, kuidas mul nii üldse saab olla? 2.0 ilma vanoseta kellegi poolt peale tõstetud ,varem oli 1.6. Bmw e36
Lisaks veel, et auto poob kiirendades hetkeks ehk tõmbab hingest kinni. Kust otsida viga? Endal mõistus otsas. Aju on boschi oma, õhulugeja on bosch, lambda on siemens ja juhtmete värvid ka nagu täitsa klapivad, nagu peakski siemens olema. Lugesin, et boschi ajuga ei saagi siemens lambda töötada? Või on võimalik, et on keegi midagi ümber teinud?
Lisaks veel, et auto poob kiirendades hetkeks ehk tõmbab hingest kinni. Kust otsida viga? Endal mõistus otsas. Aju on boschi oma, õhulugeja on bosch, lambda on siemens ja juhtmete värvid ka nagu täitsa klapivad, nagu peakski siemens olema. Lugesin, et boschi ajuga ei saagi siemens lambda töötada? Või on võimalik, et on keegi midagi ümber teinud?
Re: Vajan abi m50b20 e36
Lisaks veel, et külmast peast toimib. Tühikäik korras ja ei poo. Soojaks läheb, siis pöörded kõiguvad ja poob. Kütusekulu metsik.
Re: Vajan abi m50b20 e36
Autopoolt tulevad lambda juhtmed pruun kollane roheline must. Kuidas ma selle ühendamise lahendan?einar kirjutas:proovi korras bosch-i lambdat
peaks tööle hakkama.

Boschil lambdal vist 2 valget ja 2 muud juhet?

Re: Vajan abi m50b20 e36
Kas on võimalik, et lõhkusin siis ise ära lambda proovides juhtmeid igatepidi ühendada kuna ei teadnud, mis värv millegiga kokku minema peaks? Nüüd juhtmed õigesti.Volum kirjutas:Toimib ka siemensi lambda edukalt.
Re: Vajan abi m50b20 e36
Ma ütlen omast kogemusest (2 e36 te romurallil puruks sõitnud ühte kunagi omanud ja kaks tükki praegu ka tänavalegaalsed),
See lambda ei mõjuta ei soojalt ega ka külmalt mitte midagi muud kui kütuse kulu, sinu omal paistab olevat kas kütuse nälg või siis on õhku üleliia palju,
Toon siinkohal kohe mitu näidet :
Vanosega masinal : õhu lõdviku toru peale õhulugejat mõraline ( ei ära hakka üldse lappima, otsi uus toru) - esimese käiguga jõudu polnud sooja mootoriga kohapeaõ käija ei tahtnud.
Ilma vanoseta masinal :
Piduri vaakumi voolikul klambri vahel mõra :
Kohapeal ei käinud pöördes olles elas nagu loom
Vanosega masinal :
Pidurivõimendi täisnurgal (see mis läheb võimu) võimu poolne kummi tihend nõela suuruse auguga : täpselt sama mis ülemisel kirjas
Ilma vanoseta masinal : jagaja pekkis sooja mootoriga hakkas kolme püta peal käima
Vanosega masinal : coilpack surnud käis vaheldumisi kolme ja nelja pütiga
Vanosega masinal : vända anduri juhtme isolatsioon katki (isolatsion on pistikus kolmas klemm) vaevaliselt käivitus või siis üldse mitte, käis kuudas jumal juhatas.
Ehk siis jutt lühidalt kokku :
Peale kahte romukat (osaleme kahe autoga) on alati käimise ja mitte käimise viga olnud kas õhulõdvikus, piduri vaakumis või vända anduris.
Elu jooksul e36 tedega samasid probleeme olnud ja olen vahetanud nagu lollakas igasugu jubinaid ja lõpuks ikka saanud lisa õhku kusagilt.
Nt 1.6 vanosega kupeel oli eelmine omanik lambda pistiku asemele pannud koka korgi ( vend sõitis sedasi kaks aastat ja mina jätkan selle korgiga veel romukal)
See lambda ei mõjuta ei soojalt ega ka külmalt mitte midagi muud kui kütuse kulu, sinu omal paistab olevat kas kütuse nälg või siis on õhku üleliia palju,
Toon siinkohal kohe mitu näidet :
Vanosega masinal : õhu lõdviku toru peale õhulugejat mõraline ( ei ära hakka üldse lappima, otsi uus toru) - esimese käiguga jõudu polnud sooja mootoriga kohapeaõ käija ei tahtnud.
Ilma vanoseta masinal :
Piduri vaakumi voolikul klambri vahel mõra :
Kohapeal ei käinud pöördes olles elas nagu loom
Vanosega masinal :
Pidurivõimendi täisnurgal (see mis läheb võimu) võimu poolne kummi tihend nõela suuruse auguga : täpselt sama mis ülemisel kirjas
Ilma vanoseta masinal : jagaja pekkis sooja mootoriga hakkas kolme püta peal käima
Vanosega masinal : coilpack surnud käis vaheldumisi kolme ja nelja pütiga
Vanosega masinal : vända anduri juhtme isolatsioon katki (isolatsion on pistikus kolmas klemm) vaevaliselt käivitus või siis üldse mitte, käis kuudas jumal juhatas.
Ehk siis jutt lühidalt kokku :
Peale kahte romukat (osaleme kahe autoga) on alati käimise ja mitte käimise viga olnud kas õhulõdvikus, piduri vaakumis või vända anduris.
Elu jooksul e36 tedega samasid probleeme olnud ja olen vahetanud nagu lollakas igasugu jubinaid ja lõpuks ikka saanud lisa õhku kusagilt.
Nt 1.6 vanosega kupeel oli eelmine omanik lambda pistiku asemele pannud koka korgi ( vend sõitis sedasi kaks aastat ja mina jätkan selle korgiga veel romukal)
Re: Vajan abi m50b20 e36
Soovitaks ka diagnistikaga korraks asjale läheneda.
Re: Vajan abi m50b20 e36
Tundub isegi täitsa asjalik jutt kuna hakkasin mõtlema ja piduripedaal esimese vajutuse peale pehme, teise vajutusega toimib enamvähem nii nagu peaks...porku kirjutas:Ma ütlen omast kogemusest (2 e36 te romurallil puruks sõitnud ühte kunagi omanud ja kaks tükki praegu ka tänavalegaalsed),
See lambda ei mõjuta ei soojalt ega ka külmalt mitte midagi muud kui kütuse kulu, sinu omal paistab olevat kas kütuse nälg või siis on õhku üleliia palju,
Toon siinkohal kohe mitu näidet :
Vanosega masinal : õhu lõdviku toru peale õhulugejat mõraline ( ei ära hakka üldse lappima, otsi uus toru) - esimese käiguga jõudu polnud sooja mootoriga kohapeaõ käija ei tahtnud.
Ilma vanoseta masinal :
Piduri vaakumi voolikul klambri vahel mõra :
Kohapeal ei käinud pöördes olles elas nagu loom
Vanosega masinal :
Pidurivõimendi täisnurgal (see mis läheb võimu) võimu poolne kummi tihend nõela suuruse auguga : täpselt sama mis ülemisel kirjas
Ilma vanoseta masinal : jagaja pekkis sooja mootoriga hakkas kolme püta peal käima
Vanosega masinal : coilpack surnud käis vaheldumisi kolme ja nelja pütiga
Vanosega masinal : vända anduri juhtme isolatsioon katki (isolatsion on pistikus kolmas klemm) vaevaliselt käivitus või siis üldse mitte, käis kuudas jumal juhatas.
Ehk siis jutt lühidalt kokku :
Peale kahte romukat (osaleme kahe autoga) on alati käimise ja mitte käimise viga olnud kas õhulõdvikus, piduri vaakumis või vända anduris.
Elu jooksul e36 tedega samasid probleeme olnud ja olen vahetanud nagu lollakas igasugu jubinaid ja lõpuks ikka saanud lisa õhku kusagilt.
Nt 1.6 vanosega kupeel oli eelmine omanik lambda pistiku asemele pannud koka korgi ( vend sõitis sedasi kaks aastat ja mina jätkan selle korgiga veel romukal)

Re: Vajan abi m50b20 e36
Venis pikaks see jutt aga jah,
pane masin käima, ja hakka seda piduri võimendi voolikut väänama (kui kapoti alla vaatad siis paremas nurgas), kui kasvõi korraks sisiseb siis seal su viga ongi, kuigi kui ta sul juba pedaalile mõjub siis peaks kohe kuulda olena kui käib, kui orginaal toru siis sellel on traadist ja riidest ümbris ja sõrmega üle tõmmates võiks katkine koht juba traadi näol tunda anda.
pane masin käima, ja hakka seda piduri võimendi voolikut väänama (kui kapoti alla vaatad siis paremas nurgas), kui kasvõi korraks sisiseb siis seal su viga ongi, kuigi kui ta sul juba pedaalile mõjub siis peaks kohe kuulda olena kui käib, kui orginaal toru siis sellel on traadist ja riidest ümbris ja sõrmega üle tõmmates võiks katkine koht juba traadi näol tunda anda.
Re: Vajan abi m50b20 e36
Sai eile pimedas vaadatud, siis ei avastanud kuskilt nagu leket sealt pidurivõimendi vaakumvoolikust, kuid usun, et valges kindlasti veel üle vaatama. Avastasin aga, et kui voolik, mis sealt peale õhulugejat lõdvikust tühikäigumootorisse jookseb kokku pigistada, siis läheb tühikäik ühtlaseks. Samuti avastasin, et voolik, mis jookseb tühikäigumootorist sisselaskekollektori alla, selle plastik nö. kinnitusnagad on katki ja ta on lihtsalt seal otsas. Ehk peitubki viga seal?porku kirjutas:Venis pikaks see jutt aga jah,
pane masin käima, ja hakka seda piduri võimendi voolikut väänama (kui kapoti alla vaatad siis paremas nurgas), kui kasvõi korraks sisiseb siis seal su viga ongi, kuigi kui ta sul juba pedaalile mõjub siis peaks kohe kuulda olena kui käib, kui orginaal toru siis sellel on traadist ja riidest ümbris ja sõrmega üle tõmmates võiks katkine koht juba traadi näol tunda anda.

Re: Vajan abi m50b20 e36
Nagu kusagil pikas kirjas ütlesin :
E36 on üli tundlik lisa õhule ja läheb hulluks kui kusagilt ülemäära palju õhku saab, seega oled arvatavasti veakohani jõudnud kui sealt katsudes juba korra paremaks said
E36 on üli tundlik lisa õhule ja läheb hulluks kui kusagilt ülemäära palju õhku saab, seega oled arvatavasti veakohani jõudnud kui sealt katsudes juba korra paremaks said

- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Vajan abi m50b20 e36
Selle lisaõhu koha vist leiab ka eetriga ülesse?
Re: Vajan abi m50b20 e36
Kõlab täiesti loogiliselt, aga äkki jagad näpunäiteid? Siiamaani oma elus Eetriga talvel külmaga diisleid käivitanud kui muu enam ei aitamargusa kirjutas:Selle lisaõhu koha vist leiab ka eetriga ülesse?

- MargusA
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 3398
- Liitunud: 27.01.2009 11:16 45
- Peamine sõiduk: e61
- Asukoht: Harjumaa
Re: Vajan abi m50b20 e36
Pihustad seda voolikutele ja kui auto mootori pöörded muutuvad oled mõrale lähedal.