E46 etteande rõhk madal
E46 etteande rõhk madal
Autoks 330d 135kw. Probleem on selles, et gaasi andes kaob etteande rõhk ära.Sõites hakkab auto madalatel pööretel tõmblema ja kõrgematel pööretel venitama. Auto on chipitud ja tarkvara on kaks korda ülevaadatud, sellega on kõik korras, kütusefilter,põhjaalune-ja paagisisene pump on ära vahetatud. Ehk oskate aidata!
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 etteande rõhk madal
Esialgu mehaanilise kellaga seljuhul mõõta. Vb paneb rõhuandur villa.
Re: E46 etteande rõhk madal
Unustasin veel mainida, et küttekulu on ka tõusnud.Varem oli 5.3 nüüd 6.5
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 etteande rõhk madal
Mis diagnostika näitab? Kuidas pihusti näidud on? Lati rõhk? Ennustada suht keeruline neti teel
Re: E46 etteande rõhk madal
Arvuti näitas: 1260 Delivery Pump Control System ja 1640 DDE EEROM, Lati rõhk ja pihustid on ok.jass161 kirjutas:Mis diagnostika näitab? Kuidas pihusti näidud on? Lati rõhk? Ennustada suht keeruline neti teel
Re: E46 etteande rõhk madal
Seal peaks ikka mingi loogiline seos olema, kui etteanderõhk on nullis, siis vaevalt latirõhk korras on, mõtlen küsitud ja tegeliku rõhu võrdlust proovisõidul. Ja kuidas on tarkvara 2x kontrollitud ja korras kui mingid EEPROM-i veakoodid on sees?
Re: E46 etteande rõhk madal
Tarkvara sai ühe korra üle kirjutatud ja hiljem teises töökojasteet82 kirjutas:Seal peaks ikka mingi loogiline seos olema, kui etteanderõhk on nullis, siis vaevalt latirõhk korras on, mõtlen küsitud ja tegeliku rõhu võrdlust proovisõidul. Ja kuidas on tarkvara 2x kontrollitud ja korras kui mingid EEPROM-i veakoodid on sees?
ülevaadatud, öeldi et sellega kõik ok.
Re: E46 etteande rõhk madal
Kas asi on õige kui filtri pealsel anduril pistik tagant võtta ja midagi ei juhtu?
Re: E46 etteande rõhk madal
Sõber vahetas oma M57 mootoriga autol filtri korpuse ja pistik enam ei sobinud, midagi oli teistsugune seal. Nüüd ta sõidabki lahtise pistikuga, veateade on kellaplokis, aga muid probleeme pole. Sai ka arvutiga vaadatud, aju kasutab mingit asendusarvu kui pistik lahti, enam ei mäleta mitu bar see oli.
Re: E46 etteande rõhk madal
Usun, et viga leitud, tegin ringi ilma filtri anduri pistikuta ja minek läks paremaks, pöörete piiraja läks kõrgemaks, varem oli 3,5 rpm-i ja madalatel pööretel ei tekkinud jõu puudust ja ei hakanud tõmblema käes. Etteande rõhku ja diagnostika vaatan järgmine nädal.
- crapss
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 04.04.2010 13:59 01
- Peamine sõiduk: E46 330d, Volvo XC90
- Asukoht: Tartumaa
Re: E46 etteande rõhk madal
Kui see pistik lahti ühendada siis aju automaatselt annab surveks 4,5bari etteande surveks.
Re: E46 etteande rõhk madal
Huvitav on see et kui manomeetri vahele panin siis pöörded üle 3 tuhande ei läinud. Pistik ühendatud lähevad 3,5 kanti ja pistik lahti lähevad pööred üle 4 tuhande. Vaatasin,et Boschi anduritel on madalsurvekülg, oskab keegi selle lahti seletada?