E46 punane õlitule probleem
E46 punane õlitule probleem
Probleem seisneb selles, et õlitule lööb põlema.
Kohapeal tuuritades ja pöördes hoida ei esine probleemi. Madalal pöördega sõites samuti ei ole. Kõrgemal pööteega sõita lööb punase õlitule põlema. Gaasi maha lased kustub tuli.
Õli uus ja normis, rõhuandur vahetatud, samuti vanos.
Ehk keegi siin sama probleemi ees olnud. Mootor m54b30
Kohapeal tuuritades ja pöördes hoida ei esine probleemi. Madalal pöördega sõites samuti ei ole. Kõrgemal pööteega sõita lööb punase õlitule põlema. Gaasi maha lased kustub tuli.
Õli uus ja normis, rõhuandur vahetatud, samuti vanos.
Ehk keegi siin sama probleemi ees olnud. Mootor m54b30
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 punane õlitule probleem
Õlirõhk kukub ära, tuleb üle mõõta mehaanilise manomeetriga.
Re: E46 punane õlitule probleem
Kui õlirõhk peaks madal olema, kas kaabel näitaks seda?
Re: E46 punane õlitule probleem
Kaabliga rõhku ennast küll ei näe, äärmisel juhul rõhulüliti ON/OFF signaali kuskilt mooduli alt kuhu see ühendatud on. Alustuseks võiks manomeetriga mõõta, ka kõrgematel pööretel ja võrrelda rõhulüliti väärtusega. Pole kokku puutunud BMW puhul selliste probleemidega, aga näiteks VAG-il antakse häiret sõltuvalt pööretest ja mootori temperatuurist. Pole nii, et alati kui anduri järgi rõhku pole, siis antakse kohe häiret.
- jass161
- Huviline
- Postitusi: 825
- Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
- Peamine sõiduk: E91
- Asukoht: Viljandimaa
Re: E46 punane õlitule probleem
Õlirõhu ära kukkumise põhjuseid on mitmeid, peale kulunud saalede(mis tühikäigul avalduvad nt)!laugal kirjutas:Kui õlirõhk peaks madal olema, kas kaabel näitaks seda?
Re: E46 punane õlitule probleem
jass161 tood need põhjused välja?
Re: E46 punane õlitule probleem
Kui viga peaks olema mootoris sees, siis ega seda ei ole niikuinii võimalik kindlaks teha. Rõhukadu võib olla kus iganes õlirõhku tarbitakse, näiteks saaled, ketipingutid, nukkvõllide tööpinnad jne.. Samuti õlipump ise või sõel ummistunud. Eks läheks huupi asjade vahetamiseks lihtsalt. Võin tuua näite ühe Audi FSI baasil, millel oli 0.1 bar rõhku puudu soojalt, sai vahetatud umbes 1500EUR eest asju mootoris, aga veast lahti ei saanud. Esinduses pannaksegi tuimalt uus mootor selliste probleemidega.
Aga mõttetu on oletada siin kui pole tehtud elementaarseid mõõtmisi manomeetriga ja kinnitust saadud, et rõhk on tõesti alla lubatud miinimumi ja seetõttu antakse häiret.
Aga mõttetu on oletada siin kui pole tehtud elementaarseid mõõtmisi manomeetriga ja kinnitust saadud, et rõhk on tõesti alla lubatud miinimumi ja seetõttu antakse häiret.
Re: E46 punane õlitule probleem
Eks ma eeldan hetkel tüüp vigadest mis võimalik ise üle vaadata. Tänud vastamast! kui probleemile lahenduse saan kirjutan
Re: E46 punane õlitule probleem
Sinu probleemi kirjelduse peale tahaks ikkagi VANOS-eid pakkuda, need nagu ainukesed seal, mis seotud õlirõhu ja pööretega. Tee mingi "disable" neile, võta pistikud küljest ja vaata kas muutub midagi 

- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: E46 punane õlitule probleem
M54 tüüp veast ei tulene? Ehk kulunud kolvirõngad
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 punane õlitule probleem
eiChris_P kirjutas:M54 tüüp veast ei tulene? Ehk kulunud kolvirõngad

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: E46 punane õlitule probleem
Probleem sai lahenduse.
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.
Tänud abi eest!
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.
Tänud abi eest!
Re: E46 punane õlitule probleem
Probleem sai lahenduse.
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.
Tänud abi eest!
Õlifiltrikopsiku tihend ja õlipumba control valve oli kinni ja õlivõttur oli sodist kinni jäänud. Plastik soga oli sees. Ketitala plastik tükid. Kontrolliks sai keti kaas maha võetud, et veenduda ketitalades.
Tänud abi eest!