Plokisoendus talveks diislitele!LUKKU!
Plokisoendus talveks diislitele!LUKKU!
Kuna sygis hakkab kätte jõudma ning kylmad ligidal siis tahaks uurida mõningaid asju selle plokisoenduse kohta.kuna auto kevadel alles ostetud siis ei kujuta ette mis talvel saama hakkab.Hetkel läheb küll kylmast peast poole pöörde pealt käima...aga kylmade saabudes pole enam kindel.Ning ega see Defa nüüd tykki kyljest ära ka ei võtaks,kui kylval talvehommikul aknad puhtad ja auto soe.
Ja nüüd siis paar kysimust.
Kas keegi on paigaldanud ja kuis see asi toidab?
Mõtlen siis paigaldada kogu komplekti(salongipuhuri,mootori eelsoendus,akulaadija,juhtmed jne)
?
Tore oleks kui saaks lisainfi:)
ette tänades.
Ja nüüd siis paar kysimust.
Kas keegi on paigaldanud ja kuis see asi toidab?
Mõtlen siis paigaldada kogu komplekti(salongipuhuri,mootori eelsoendus,akulaadija,juhtmed jne)
?
Tore oleks kui saaks lisainfi:)
ette tänades.
Viimati muutis Imre323, 15.08.2006 21:31 55, muudetud 1 kord kokku.
Ega mis siin palju infot jagada. Tundub et tead juba mida komplekt hõlmab.
Kogemus on Defa komplektiga tõesti. Enda puhul oli tegemist Nissan Patrol 3.0 diisel. Vabandan Defa meeste ees aga antud süsteem ei töötanud küll minu ootustekohaselt. Et ei oleks vastuväiteid et paigaldasid ebaprofesionaalsed tegijad siis seda mitte. Seda tegid antud süsteemi kvalifitseeritud paigaldajad.
Nüüd aga tagasi teema juurde. Salongisoohendus võib sul siseruumi soojaks ajada aga kõige rohkem ootasin mootori soojaks saamist. Antud diisli puhul aitas see soojenemisele kaasa võibolla mõne minuti. Kui enne andis mootor soojenemise märke ~10 minutiga, siis nüüd oli tegemist umbes 8 minutiga
Selle puhul ei soovitaks suurt raha välja käia. (tulemus oli selline siis kui soojendus oli kogu öö sees).
Kui soov korraliku kütet sisse panna siis soovitan kütte peal töötavad lisamootoriga kütteseadet - vebastot. See on teada tuttavatel diislitel väga positiivseid tulemusi näidanud.
See on siis minu arvamus/kogemus. Võid ju Defa meeste käest küsida ja kuulata, mida ilusat nad Sulle räägivad. Ühe negatiivse arvamuse pärast ei maksa veel ideed maha matta.
Parimat
Kogemus on Defa komplektiga tõesti. Enda puhul oli tegemist Nissan Patrol 3.0 diisel. Vabandan Defa meeste ees aga antud süsteem ei töötanud küll minu ootustekohaselt. Et ei oleks vastuväiteid et paigaldasid ebaprofesionaalsed tegijad siis seda mitte. Seda tegid antud süsteemi kvalifitseeritud paigaldajad.
Nüüd aga tagasi teema juurde. Salongisoohendus võib sul siseruumi soojaks ajada aga kõige rohkem ootasin mootori soojaks saamist. Antud diisli puhul aitas see soojenemisele kaasa võibolla mõne minuti. Kui enne andis mootor soojenemise märke ~10 minutiga, siis nüüd oli tegemist umbes 8 minutiga

Kui soov korraliku kütet sisse panna siis soovitan kütte peal töötavad lisamootoriga kütteseadet - vebastot. See on teada tuttavatel diislitel väga positiivseid tulemusi näidanud.
See on siis minu arvamus/kogemus. Võid ju Defa meeste käest küsida ja kuulata, mida ilusat nad Sulle räägivad. Ühe negatiivse arvamuse pärast ei maksa veel ideed maha matta.
Parimat

E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
minu poolt siis kah soovitus panna diislil töötav süsteem, kuna defa ei suuda tõesti selle 3 liitrise patroli diisliga midagi mõistlikku teha, kui siis -30 juures läheb pool pööret varem käima:P
endal eberspächeri soojendi kapoti all, vast oli mingi 5kw tuuri tall võimsust.
25 kraadise külma ajal oli küll hea vaadata kui kõik nööri otsas rippusid. mina avasin ukse, istusin autosse kus oli juba sihuke suve meenutav kliima ja olin päris rahul et ei pidand õues külmaga klaase kraapima.
Mootor saavutas igatahes esimese kilomeetri jooksul ette nähtud töötemperatuuri. väiksemate külmade puhul juhtus isegi aegajalt nii et hommikul ei tahtnud auto isegi eelsüüte küünlaid põlema panna, oli lihtsalt piisavalt soe:P
endal eberspächeri soojendi kapoti all, vast oli mingi 5kw tuuri tall võimsust.
25 kraadise külma ajal oli küll hea vaadata kui kõik nööri otsas rippusid. mina avasin ukse, istusin autosse kus oli juba sihuke suve meenutav kliima ja olin päris rahul et ei pidand õues külmaga klaase kraapima.
Mootor saavutas igatahes esimese kilomeetri jooksul ette nähtud töötemperatuuri. väiksemate külmade puhul juhtus isegi aegajalt nii et hommikul ei tahtnud auto isegi eelsüüte küünlaid põlema panna, oli lihtsalt piisavalt soe:P
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
kui rääkida bmw 524d siis see hüppab 25 kaadi külmaga käima nagu põksti
ilma plokisoojenduseta
ma iga aasta vahetan sügisel eelsoojendusküünlad ja panen kallima õli sisse, mis on külmades tingimustes vedelam
+ kütuselisand
aga see aasta oli ka(või oli eelmine aasta) 30 külmapügalat ja siis enam käima ei läinud eriti hästi

ma iga aasta vahetan sügisel eelsoojendusküünlad ja panen kallima õli sisse, mis on külmades tingimustes vedelam

aga see aasta oli ka(või oli eelmine aasta) 30 külmapügalat ja siis enam käima ei läinud eriti hästi

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ka minu 525tds läheb plõksti käima, kuid teemaalgataj ei mõtelnud ilmselt seda,
vaid mõtles selle peale kui hea oleks vaikselt sooja salongi istuda võtit keerata ja sõitma hakata nii et pole seljas ei bufaikat, käes käpikuid ja peas läkiläkit
vaid mõtles selle peale kui hea oleks vaikselt sooja salongi istuda võtit keerata ja sõitma hakata nii et pole seljas ei bufaikat, käes käpikuid ja peas läkiläkit
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Webastoga see jama , et paned asja 15minutiks tööle siis pärast pead autoga 15 minutit ka sõitma. vähemalt mulle nii seletati webasto kohta.
Sooviks veel alternatiive teada. igasugused elektril töötavad vidinad ei tule kahjuks kõne allagi.
Talv tulekul ja diislimeeste rõõmud hakkavad.
Sooviks veel alternatiive teada. igasugused elektril töötavad vidinad ei tule kahjuks kõne allagi.
Talv tulekul ja diislimeeste rõõmud hakkavad.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Kütuselisand ja kui aku hakkab tunda andma siis see ka varakult ära vahetada. Teadagi probleem külmadega on tühi aku. Kui need korras siis ei tohiks küll midagi hullu olla. Eelnevalt mainitud Patrol läks nende -30ste kraadidega ka niisama käima.Henrik88 kirjutas:Webastoga see jama , et paned asja 15minutiks tööle siis pärast pead autoga 15 minutit ka sõitma. vähemalt mulle nii seletati webasto kohta.
Sooviks veel alternatiive teada. igasugused elektril töötavad vidinad ei tule kahjuks kõne allagi.
Talv tulekul ja diislimeeste rõõmud hakkavad.
Äpardus tekkis aga kütusega. Mõni kord sai pool kilomeetrit sõita ja turtsti suri välja. Natuke ootasid ja läks jälle plärts käima.
Siit peab meeles pidama hakkama et isegi kütusemüüjad ei suuda nii külmakindlat diislit müüa (tõmbab ikka klimpi ja mootor sureb välja).
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
http://soeauto.cma.ee/?lang=est&main_id=39
eberspächeri valik seal, webastot ei oska sulle kohe välja pakkuda aga ega ei tohiks olla ka raske leida seda kui otsida viitsid.
eberspächeri valik seal, webastot ei oska sulle kohe välja pakkuda aga ega ei tohiks olla ka raske leida seda kui otsida viitsid.
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power