E34 kojamehed
E34 kojamehed
Probleem selline et sõidu ajal hakkas klaasipuhastusvee mootor iseenesest tööle ja kojamehed jäid pidevalt tööle, seisma enam panna ei saa, ainult siis kui süüde väljas, milles probleem?
Re: e34 kojamehed
Kontrolli aku juures olevat "leht kaitset"Intsss kirjutas:Probleem selline et sõidu ajal hakkas klaasipuhastusvee mootor iseenesest tööle ja kojamehed jäid pidevalt tööle, seisma enam panna ei saa, ainult siis kui süüde väljas, milles probleem?
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Nii, mina oman nüüd sama rikkega E34ja. Lambist hakka svett pritsima ja kojameestega vehkima. Ainult süüte välja keeramine aitab.
Kas siis on keegi kes kindlasti ütleb, mis seda jama põhjustab või alustan ülalviidatud kobamisest seal tagaistme all?
Kas siis on keegi kes kindlasti ütleb, mis seda jama põhjustab või alustan ülalviidatud kobamisest seal tagaistme all?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Mul oli omal ka korra selline jama.Võtsin kojameeste kaitsme välja,panin korraks süüte sisse siis süüde välja,kaitse tagasi ja kõik jälle korras.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Pumbas viga vist ei ole nagu. Pumbal on pistik lahti, aga kojamehed ikka vehivad.
Võtsin välja kaitsme nr 24. Nüüd saab sõita ja kojamehed töötvad ainult kõige kiiremas asendis. Ilusti omale kohale seisma ei jää muidu kui lüliti õigel hetkel 0 asendisse panna.
Võtsin välja kaitsme nr 24. Nüüd saab sõita ja kojamehed töötvad ainult kõige kiiremas asendis. Ilusti omale kohale seisma ei jää muidu kui lüliti õigel hetkel 0 asendisse panna.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutasin otsingut,nagu soovitatakse aga mis leidsin?Jälle üks poolik teema.
Abi tahavad kõik saada aga kui omal asi korras siis ei kirjuta enam keegi milles siis viga oli.
Minul ka viga tagasi.Vastu madalat õhtupäikest sõites mõtlesin,et laseks tilga vett klaasile,et välja vaatamist parandada aga oh imet!Läks selliseks pesuks,et hirmus.Pesuri potsik imeti tühjaks ja nõuti juurdegi ning kojamehed vehkisid mis hirmus.Ega muud kui tee äärde seisma,süüde välja.Nii nüüd siis rahu.Panin uuesti süüte sisse-kõik nagu korras,puudutasin siis uuesti plaasipesuri lülitit ja sama asi kordus uuesti.Kui panin kojamehed ilma pesurita tööle siis kõik korras aga pesurit puudutada ei tohi.
Rääkige siis,kes selle kadalipu juba läbinud on kus see kala siis peidus oli.
Tänud!
Abi tahavad kõik saada aga kui omal asi korras siis ei kirjuta enam keegi milles siis viga oli.
Minul ka viga tagasi.Vastu madalat õhtupäikest sõites mõtlesin,et laseks tilga vett klaasile,et välja vaatamist parandada aga oh imet!Läks selliseks pesuks,et hirmus.Pesuri potsik imeti tühjaks ja nõuti juurdegi ning kojamehed vehkisid mis hirmus.Ega muud kui tee äärde seisma,süüde välja.Nii nüüd siis rahu.Panin uuesti süüte sisse-kõik nagu korras,puudutasin siis uuesti plaasipesuri lülitit ja sama asi kordus uuesti.Kui panin kojamehed ilma pesurita tööle siis kõik korras aga pesurit puudutada ei tohi.
Rääkige siis,kes selle kadalipu juba läbinud on kus see kala siis peidus oli.
Tänud!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina pole omal mahti saanud sügavuti minna. Sõidan kaitse väljas.
Sinu rike on erinev minu omast st. minul piisab vaid süüte sissepenakust, et tants pihta hakkaks.
Vaatasin skeemi ja pahalane saab olla kas ZKE aju või lüliti. Võtan ise hoogu, et Siimu juurde neid nillima minna.
Sinu rike on erinev minu omast st. minul piisab vaid süüte sissepenakust, et tants pihta hakkaks.
Vaatasin skeemi ja pahalane saab olla kas ZKE aju või lüliti. Võtan ise hoogu, et Siimu juurde neid nillima minna.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Eero kuule,kui Sul skeem on siis ütle mulle kus see kojameeste intervalli relee asub?Teoreetiliselt viitab see jama sellele,et intervalli relee on otsad andnud.ZKE releeploki vahetasin ka alles hiljuti ära. Mis aga praktikas võib olla...
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mis on e-diagnoos?
Minu autol on kojameeste relee (K11) tagaistme all ZKE mooduliga samas karbis. Mooduliga samas reas, ülejärgmine.
Pumbarelee (K5) kapoti all kaitsmekarbis.
Enamasti need releede ja värgide asukohad erinevad olenevalt varutusest ja aastast, aga tundub, et 91.a. on sama.
Minu autol on kojameeste relee (K11) tagaistme all ZKE mooduliga samas karbis. Mooduliga samas reas, ülejärgmine.
Pumbarelee (K5) kapoti all kaitsmekarbis.
Enamasti need releede ja värgide asukohad erinevad olenevalt varutusest ja aastast, aga tundub, et 91.a. on sama.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
ZKE on diagnoositav ja kojameeste relee kleepumise peaks ta ära tundma. Vt. signaaal DW (Diagnose Wischen) on tagasiside. Kui I v II astmel pluss peal, on ka see ots kõrge. Kui aga ZKE väljundi aktiveerib ning DW madalaks jääb on selge, et relee ei tõmba.
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image019.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image021.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image023.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image025.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image019.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image021.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image023.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image025.jpg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 kojamehed
Inimesed, öelge mulle kus asub ja mis värvi või tähistusega on pumba relee (relay pre-supply pump)?
Auto on 525d T 2002.

Auto on 525d T 2002.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: E34 kojamehed
kas kõigil e34l kel sama probleem et kojamehed mis kontrollimatult käivad on varustuses intensiiv pesu?küsin selle pärast et kui on siis vist tean kus peitub viga.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.