Autoks x5 2009a, 3.0 210kw.
Auto jätab vahepeal "rail pressure" veakoodi mällu. Arvutiga vaadates ühtivad küsitud ja tegelikkus kütuserõhk üpriski täpselt. Kui siis tegelik rõhk reaalsusest 10-15 bar kõrgemal.
Etteanderõhk on tühikäigul 3,8 - 3,9 bar. Sõidupeal on kõige minimaalsemal hetkel 3,4 bar langenud. (autodata andmetel 3,5bar miinimum). Etteandepump ise uus (pierburg)
Kütuse etteande tootlikkust näitab 180l/min - kas see on hea või mitte, ei oska öelda, keegi võiks kommenteerida.
Kummaline tundub see, et arvutiga vaadates näitab etteandepumba voolu 9,2V, peaks olema nagu 12V vähemalt ?
Voolutugevust näitab 5,7A (samuti kas see on norm või liialt kõrge).
Aku laadimine on 14,8 V.
Kuna minule tundub, et etteandepumbale ei tule piisavalt suur vool peale, tekiks küsimus, et kas see kõik käib läbi mootori aju või on mingi eraldi relee veel kuskil vahel ?
Käinud erinevate "diagnostikute" juures, kuid igal pool erinev jutt ja praktiliselt kõik on kehitanud lõppkokkuvõttes õlgu. Patrik asub mitme saja km kaugusel, seega sinna minekuga veel ootaks
E70 m57 kütuse etteande süsteem
Re: E70 m57 kütuse etteande süsteem
3.0sd või 30d?
Pumba jaoks on eraldi aju (EKPS), pump ise on vahelduvvoolu tüüpi.
"Rail pressure" alla kuulub mitu viga - ala- või ülerõhk. Kumba näitab? Viga on kindlasti kõrgrõhu poole peal. Kas immo on autole paigaldatud?
Pumba jaoks on eraldi aju (EKPS), pump ise on vahelduvvoolu tüüpi.
"Rail pressure" alla kuulub mitu viga - ala- või ülerõhk. Kumba näitab? Viga on kindlasti kõrgrõhu poole peal. Kas immo on autole paigaldatud?
Buumer Auto / 56826000
Re: E70 m57 kütuse etteande süsteem
3,0sd
Ja muidugi jäigi mainimata, et pumba alt oli veakood 6292- EKPS: Control voltage too low.
Ja rail pressure veaga ongi kõige naljakam see, et ei näita, et oleks alarõhk või ülerõhk, vaid et rõhk kõigub.
Ei usu hästi, et diagnoositestris ka viga, et pole kirjas, kas alarõhk või ülerõhk.
Kui graafikusse panna tegelik ja küsitud rõhk, siis tunduks pigem, et ehk kerge ülerõhk ainult.
See rail pressure viga on harva sees, aga häirima jäigi just etteandepumba voolu teema.
Ja muidugi jäigi mainimata, et pumba alt oli veakood 6292- EKPS: Control voltage too low.
Ja rail pressure veaga ongi kõige naljakam see, et ei näita, et oleks alarõhk või ülerõhk, vaid et rõhk kõigub.
Ei usu hästi, et diagnoositestris ka viga, et pole kirjas, kas alarõhk või ülerõhk.
Kui graafikusse panna tegelik ja küsitud rõhk, siis tunduks pigem, et ehk kerge ülerõhk ainult.
See rail pressure viga on harva sees, aga häirima jäigi just etteandepumba voolu teema.
Re: E70 m57 kütuse etteande süsteem
Osta uus EKPS. Nagu alati, jäetakse kõige olulisem osa mainimata.
Buumer Auto / 56826000