Leidsin auto24 foorumist sellised surematud tarkused. Hirnu nii, et tilk püksis
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=89031
et kuidas 1000 hobust äkilisemaks
asi selles, et turbo on hetkel liiga suur ja kui lapatsi maha lööd siis läheb jupp aega (päike jõuab looja minna) enne kui loom täielikult pöördesse läheb ja lendu tõuseb niiet must tahma jutt taga (rikas segu).
kuigi düno peal meelitasime vaikselt 1024 bhp kätte ei saa seda jõudu maanteel kuidagi rakendada - asi läheb ikka väga aeglaselt pöördesse.
blokk on BMW vana hea kuulikindel M30 ja lahenduseks mõtlesime panna teise väiksema turbo juurde, et lääg oleks väiksem. aga sealt edasi tekkis mõte et mis oleks kui panna igale silindrile eraldi turbo.
kas seda on võimatu teha, kas seda on kusagil tehtud? M30-le turbo peale teemat on terve internet täis. aga multiturbost pole juttugi.
Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid
Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid
tundub,et asi on vägagi tõsine multiturbo, ehk siis multifunktsionaalne turbo, keedab kohvi peseb pesu tõmbab tolmu ära
Re: Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid
Mina joonistaks, arvutaks ja mõtleks küll väga põhjalikult enne kui sellist asja küsima hakkakstulinejutt (registreerimata) 09:07 täna
Re: et kuidas 1000 hobust äkilisemaks
ok selge. siit pole asjalikku vastust oodata. enamik vist mingit paberi peal turbo joonistajad
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu