Tere!
Selline kummaline probleem, sai autol roolilatt vahetatud (taastatud originaal latt läks külge). Peale vahetust kõik toimis, auto sõitis töökojast välja ja siis hiljem sillastendi, ei olnud mingeid probleeme. Kui sillastend tehtud sai oli rool raske. Natuke aega auto seisis siis toimis jälle kuni seisma jäeti ja siis pärast uuesti proovides enam ei toiminud. Peale seda sai roolivõimupump vahetatud, toimis kuni töökojast välja sõitsin ja poole keeramise pealt kadus võim ära jälle. Rool täiesti raske, nagu mootor ei käiks. Pump ei karju, kõik täiesti vaikne. Õli on õige ja piisavalt.
Tavaline latt, ei ole active steering.
Oskab keegi aidata või soovitada midagi?
E61 Facelift Roolivõim ei tööta
Re: E61 Facelift Roolivõim ei tööta
Äkki on latis endas mingi klapp kinni jäänud?
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: E61 Facelift Roolivõim ei tööta
Lci-l M57 ilma dynamicu ja aktiivroolita roolivõimendaja pump teeb töötamise ajal omast surinat, ilmselt kui rool on raske, siis seda ei ole kuulda.Probleem on nendel olnud pumba poolne, reduktsiooni klapp ilmselt jääb lahtises asendis kinni ja sellepärast surve puudub. Esineb see, siis kui süsteem on õlis tühi olnud. Soovitav vahetada roolivõimendaja õlipaak, pump ja süsteemi loputus teha õliga ca 3-4l. Kas teine pump, mis paigaldati oli uus või kasutatud kui uus, siis kes on tootja? Pump on võimalik ka suurema tööta lahti võtta ja siis saab kontrollida kuidas reduktsiooni klapp liigub, kas vahel takerdub.
Ps. Kui tegu ikka M57 mootoriga vaadata ka üle kindluse mõttes väntvõlli rihmaseib.
Ps. Kui tegu ikka M57 mootoriga vaadata ka üle kindluse mõttes väntvõlli rihmaseib.
Tallinn 56285704