Kütuse või lisandi probleem
Kütuse või lisandi probleem
Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.
Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?
Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.
Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?
Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Kütuse või lisandi probleem
Ise tangin koguaeg Alexelas ja panen iga paagiga Karla lisandit, mingeid probleeme pole. Iga 20k tagant uus kütusefilter.
Re: Kütuse või lisandi probleem
Pihustid/pihusti läbi. Pesi pasa lahti.
-
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütuse või lisandi probleem
Mis situatsioonis mootor rapub, tühikäigul kohapeal või koguaeg? Kuidas see väljendub, vibratsioon roolis või terves keres?henriaruk kirjutas: ↑26.11.2022 14:12 45 Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.
Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?
Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: Kütuse või lisandi probleem
BMWl tavaliselt maantee sõidul, kui pöörded 2tuh juures. Roolist ja kerest on vibratsioon. Kütuse kulu näidik jõnksutab.TheDiegoMedia kirjutas: ↑26.11.2022 21:05 40Mis situatsioonis mootor rapub, tühikäigul kohapeal või koguaeg? Kuidas see väljendub, vibratsioon roolis või terves keres?henriaruk kirjutas: ↑26.11.2022 14:12 45 Panin kahele autole(X5 E70 ja VW golf) korraga Karla kütuselisandit, normi järgi, tankimisel ühest samast Cirkle K tanklast.
Iga paagiga tundus, et autol jõudu vähem ja kui 5-6 paaki sõidetud, siis hakkas juba mootor rappuma ja pöörded kõikuma, käivitus raskelt.
Lasin vahetada ära mõlemal autol kütusefiltrid. Peale seda nagu uus, kuni umbes 1000km sõidetud ja jälle mootor rappub.
Panin veel uue kütusefiltri, jälle sama asi, alguses nagu uus aga mingi ajapärast mootor, jõud kadunud jne.
Lõikasin kütusefiltri lahti, kütus tundus puhas ja filter ka.
Uurin, kas kellelgi on sarnast kogemust? Kas võib olla vesi diislipaagis põhjuseks?
Kas oleks soovitada, kohta või kedagi, et paaki/kütusesüsteem puhastada?
Uurisin mõlemast kohtast, Karla autost öeldi, et lisand kindlasti ei saa põhjustada sellist asja.
Circkle K-st öeldi, et olen ainus, kes kütuse kvaliteedi kohta on käinud küsimas.
Kui aga km rohkem kogunes, siis hakkas ka tühikäigul rappuma ja pöörded kõikuma, jõudu väga vähe.
Olen alati paagid hoidnud täis mõlemal autol. Kui olen peale tankinud ja auto veidi seisnud on sõitnud paremini.
Eile oli kõik ok, kui sõitsin linnas. Päev tagasi aga maanteel tundus väga kinni.
Mõtlengi praegu, kas panna BMW-le juba 3. kütusefilter ja proovida teise tankla kütust.
Golfil sama, 2tuh juures tahaks nagu välja surra mootor.
Hiljuti parkisin just siseparklasse ja pärast paari tundi ei tahtnud enam käivituda, 3,4 korraga ja läks ja lõi palju valget suitsu tagant välja.
Re: Kütuse või lisandi probleem
Odavam on viia pädevasse kohta remonti kui kütusefiltreid vahetada. Esimese postituse põhjal eeldan, et diagnostikat ei ole ka tehtud!?
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Kütuse või lisandi probleem
Loodetavasti sa lugesid lisandi taga info läbi ja ei pannud pudelit paagi peale ära nagu teised turul olevad asjad? Loll küss ilmselt, aga mine tea, ma isegi ei teadnud päris pikalt, et Karla pudel käib 750l peale, kogu aeg mõtlesin miks ta märksa kallim on.
- Tauri_T
- Huviline
- Postitusi: 745
- Liitunud: 20.12.2012 15:45 14
- Peamine sõiduk: F31 320d M-pakett 13.
- Asukoht: Läänemaa
Re: Kütuse või lisandi probleem
0.5l pudel käib ikka 250l kütuse peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütuse või lisandi probleem
Ei käi, sest pole üldse vajalik.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Kütuse või lisandi probleem
Ei soovita neid lisandeid jah..ei soovita UM ega ise ka
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: Kütuse või lisandi probleem
Muidugi, iga kord panin täpselt normi järgi. Pudelil mõõdupuu peal, 50L kohta 1 kriips ja siis tankisin peale, et seguneks. Enne seda raputasin pudelit ka

Diagnostika lasin ka teha mõned nädalad tagasi, ei näidanud midagi.
Golfil tehti töökojas paak tühjaks. Diisel oli täiesti must ja kütusepump samuti.
Pildid siin:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... share_link
Järgmine nädal proovin lasta BMW paagi tühjaks teha.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuse või lisandi probleem
Mul oli sarnane. Ei kasutanud lisandit. Circle-K viga ka ei tunnistanud. Info-auto sõnul puhtalt kütusemüüja teema. Peale seda Nestet ja Alexela külastanud.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: Kütuse või lisandi probleem
UM tankla parim
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: Kütuse või lisandi probleem
BMW OE tootekoodid: 83192296922 ja 83195A07750
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütuse või lisandi probleem
83195A07750 on bensukale
Ma ei leidnud 83192296922 kohta teh info süsteemist (TIS) kohustust teda kasutada.
Sellise jutu leidsin foorumist
https://www.motor-talk.de/forum/injekto ... 69814.html
Ma ei leidnud 83192296922 kohta teh info süsteemist (TIS) kohustust teda kasutada.
Sellise jutu leidsin foorumist
https://www.motor-talk.de/forum/injekto ... 69814.html
Masintõlge:00 05 02 (848)
Entfall Dieselspülung
M57TU, M67, M57, M51, M47TU, M47, M41, M21 Ab sofort entfällt die Dieselspülung BMW Teilenummer 81 22 9 407 528.
Begründung:
Bei Dieselmotoren mit Verteilereinspritzpumpe wurde diese Dieselspülung als vorübergehende Lösung gegen Motorschüttelprobleme angeboten. Da diese Probleme inzwischen beseitigt wurden, ist die Verwendung von Additiven nicht mehr erforderlich.
Bei Dieselmotoren mit Common Rail wird darüberhinaus das Verschleißverhalten von Hochdruckpumpe, Injektoren, etc. durch diese Spülung negativ beeinflusst.
Deshalb ist vom Einsatz von Additiven, auch von anderen Herstellern, generell abzusehen.
Es wird empfohlen, gegenüber den Kunden folgende Argumentation zu verwenden:
Aufgrund der sehr präzisen Fertigungstoleranzen bei den Komponenten von Common Rail-Systemen und der Beeinträchtigung der Schmierfähigkeiten des Kraftstoffes ist von der Verwendung von Additiven abzuraten.
Hinweis:
Im Schadensfall ist bei nachweisbarer Verwendung von Additiven eine Erstattung jeglicher Reparaturkosten über Gewährleistung nicht möglich!
Diislikütuse loputuse väljajätmine
M57TU, M67, M57, M51, M47TU, M47, M41, M21 Alates kohesest jõustumisest ei kohaldata enam diislikütuse loputusvahendit BMW osa number 81 22 9 407 528.
Põhjus:
Diiselmootorite puhul, millel on jaoturi sissepritsepump, pakuti seda diislikütuse loputust ajutise lahendusena mootori raputamisprobleemide vastu. Kuna need probleemid on nüüdseks kõrvaldatud, ei ole lisaainete kasutamine enam vajalik.
Lisaks sellele mõjutab see loputamine common rail'iga diiselmootorite puhul negatiivselt kõrgsurvepumba, pihustite jne kulumist.
Seetõttu tuleks üldiselt vältida ka teiste tootjate lisaainete kasutamist.
Klientide suhtes on soovitatav kasutada järgmist argumentatsiooni:
Common rail süsteemide komponentide väga täpsete valmistustolerantside ja kütuse määrdeomaduste kahjustamise tõttu ei ole soovitatav kasutada lisandeid.
Teade:
Kahju korral, kui lisaainete kasutamine on tõendatav, ei ole garantii alusel remondikulude hüvitamine võimalik!
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütuse või lisandi probleem
Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: Kütuse või lisandi probleem
Golfil paagi puhastus ja filtri vahetus probleemi ei lahendanud. Ikka endiselt sama, rappub ja jõudu vähe.
Võiks ilmselt proovida uut kütusepumpa?
Googledasin ja leidsin 2010a postituse. Sama auto, Golf mk5, sama lisand(Stanadyne Performance formula) = paagis kütust must.
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... el.274215/
Bmwl tundus juba, et filtrite vahetus aitas. Nädala on hästi sõitnud, aga rohkem linnas ja lühemaid otsi maanteel.
Eile tegin pikema otsa 500km maanteesõitu aga kohe, kui auto korralikult soe ja pöörded 2 ringis, jälle probleem tagasi. Jõudu pole ja mootor rappub.
Kui jätsin mootori seisma ja ootasin 10min, peale seda jälle korras.
Praegu olen Alexelast tankinud aga mulle tundub ikkagi, et Stanadyne PF - Karla lisand on need probleemid tekitanud.
Võiks ilmselt proovida uut kütusepumpa?
Googledasin ja leidsin 2010a postituse. Sama auto, Golf mk5, sama lisand(Stanadyne Performance formula) = paagis kütust must.
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... el.274215/
Bmwl tundus juba, et filtrite vahetus aitas. Nädala on hästi sõitnud, aga rohkem linnas ja lühemaid otsi maanteel.
Eile tegin pikema otsa 500km maanteesõitu aga kohe, kui auto korralikult soe ja pöörded 2 ringis, jälle probleem tagasi. Jõudu pole ja mootor rappub.
Kui jätsin mootori seisma ja ootasin 10min, peale seda jälle korras.
Praegu olen Alexelast tankinud aga mulle tundub ikkagi, et Stanadyne PF - Karla lisand on need probleemid tekitanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütuse või lisandi probleem
Bemm peaks pädeva isiku juures olema diagnoositav.
Miks oli vaja hakata lisandiga eksperimenteerima?
Miks oli vaja hakata lisandiga eksperimenteerima?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Kütuse või lisandi probleem
Võib soovitada, kes oleks asjalik ja saaks üle vaadata.
Eelmine omanik oli regulaarselt pannud sama lisandit. Soovitas mul samuti jätkata.
Selle E70 ostsin juunis. Sõitsin 2,3 kuud, liikus väga hästi, jõud oli kogu aeg olemas ja mootor käis sirgelt.
Ostsin korraga mõlemale autole 2 pudelit otse Karla autost.
Õnneks on mul 1pudel alles ja tilk lisandit ka. Parim enne kuupäeva peal pole.
Re: Kütuse või lisandi probleem
WTF.TheDiegoMedia kirjutas: ↑03.12.2022 12:04 17 Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.
Lugesid paagi korgilt välja "lisandid keelatud" ja selle peale oled korduvalt keeranud lisandipudelilt korgi maha ja paaki kallanud. Kas mingi protestiaktsioon või muu põhjus?
Ei ole ise kunagi ühtegi lisandit kasutanud ja ei näe ka põhjust, et peaks hakkama kasutama.
Re: Kütuse või lisandi probleem
Võimalik, et kaks keemilist ühendit ei sobi omavahel kokku ja tulemus on väga halb kütus.
-
- Huviline
- Postitusi: 128
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Kütuse või lisandi probleem
Viita faktile, et olen selle “lisandipudeli” valanud autosse, mille korgil kirjas “lisandid keelatud”.-lex3210- kirjutas: ↑05.12.2022 07:39 09WTF.TheDiegoMedia kirjutas: ↑03.12.2022 12:04 17 Bmw kütuse paagi korgil on selgelt kirjas “lisandid keelatud”. Need bmw oe lisandid pole mõeldud meie turule, aga nagu näha, siis ladu täis ja kõik müügiks. Olen ka ise mõne pudeli karlat aastate jooksul kasutanud, kasu- ega kahjutegureid ei oska hinnata.
Lugesid paagi korgilt välja "lisandid keelatud" ja selle peale oled korduvalt keeranud lisandipudelilt korgi maha ja paaki kallanud. Kas mingi protestiaktsioon või muu põhjus?
Ei ole ise kunagi ühtegi lisandit kasutanud ja ei näe ka põhjust, et peaks hakkama kasutama.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
Re: Kütuse või lisandi probleem
Ok. Siis saad peaaegu andeks, sest seda lisandit ei ole tegelikult vaja kuskile paaki kallata.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Kütuse või lisandi probleem
Mul jäi 1.-st postitusest mulje, et valasite seda diiselmootoriga E70-sse.TheDiegoMedia kirjutas: ↑06.12.2022 19:54 31 Viita faktile, et olen selle “lisandipudeli” valanud autosse, mille korgil kirjas “lisandid keelatud”.
Selle korgid on koodidega
16117222392
16117193381
Kui neid koode googeldada, siis piltide all tuleb selliseid:
https://3a663eb0fef48c6d2d60-a88f8ebfcd ... _x800.webp
https://static.schmiedmann.dk/ProductPi ... 01_big.jpg
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: Kütuse või lisandi probleem
kas golfil ei ole tandempump? Kui on siis on juhuseid kus mootoriõli satub kütusesse.
Re: Kütuse või lisandi probleem
Just nimelt, see võimalik, sest pumppihustid ja tandempump.
Igatahes, läks aega palju aga lõpuks mõlema auto mootorid käivad jälle sirgelt.
Autod käisid erinevates diislikodades.
Golfil vahetati pihusti tihendid, nukkvõll vigane.
Bmwl uued nukkvõllid.
Kas tõesti lihtsalt halb kokkusattumus ja polegi kütuse või lisandiga seotud?
Viimati muutis henriaruk, 26.07.2024 03:06 08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: Kütuse või lisandi probleem
Ilmselgelt mitte, enda kõigil diiselautodel kasutanud ja pole kunagi ühtegi probleemi olnud, kahel bmwl ka pihustinäidud tolle lisandiga paremaks saanud.