Sain ss esimese bmw osta ning koheselt hakkas DPF tuluke põlema ja egr klapp oli kinni jäänud. DPF läks pessu ja EGR võtsin küljest ning hakkasin ise puhastama, panin uue EGR klapi, tegin adaptationi ära ja kõik oli korras paar nädalat kuni eelmise nädalavahetuseni kuni EGR klapp jäi lahti ning auto hakkas puterdama/kaotas jõu ja edasi liikumine oli kahtlane. OBD vidin andis P0402 koodi, egr flow excessive
Vaadates EGR joonist tundub, et valikud on veel vaakum moodul ja radikas ise. Kas keegi teab asjadest paremini ning oskab soovitada mida sellega teha?
Link joonisest:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E91/E ... cooling_2/
E91 EGR vigase osa leidmine
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E91 EGR vigase osa leidmine
Tavaliselt nöögib juhtklapp https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_4095
See jupp pane originaal tagasi, mille vahetasid. Sellel on vaid anduri probleeme.
See jupp pane originaal tagasi, mille vahetasid. Sellel on vaid anduri probleeme.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.