1997 BMW 523 E39 mootorimure
1997 BMW 523 E39 mootorimure
Ostsin endale suveks bemmi ja koheselt läks mootorivahetusse, sest ostes oli plokikaan läbi ja mootor kees. Panin uue mootori peale ja sõitsin nüüd igapäevaselt kuskil 2 nädalat ja mootor läheb jälle keema. Algas sellest, et jahutusvedelik tuli korgivahelt läbi (vist ka voolikust). Keerasin vooliku lahti ja panin uuesti kõvemini kinni, valasin jahutusvedeliku kuskil poole peale ja sõitsin edasi. Midagi läbi ei tilkunud, kuid mootori temp ikka tõusis. Eelnevad 2 nädalat pole probleemi olnud, täna siis lambist. Oskate pakkuda, kas asi selles jälle et plokikaan läbi ja õhk kuskilt vahel?
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
mis värvi vedel on?
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
Roheline
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
lekkeid saaks testida mitmel moel (sh 1,5bar max), aga pmst võiks mõlemad radikad ka veel tagurpidi läbi pesta(+plokk eraldi) ja siis sinise asemele kallata.
palju muidu juurde pidi lisama ja miuke radikas välja näeb?
palju muidu juurde pidi lisama ja miuke radikas välja näeb?
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
Vedeliku ringlus on olemas ikka? Kui muidu aru ei saa, siis käi lõdvikud üle, nende temperatuuri järgi saab ka aimu. Mis selle lekkiva korgiga, panid siis uue, korras/korraliku ?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
Kork panna UUS originaal (siis edasi vaadata) ja lollid autoremondist eemale. Mootorivahetus oli siis valeotsus?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: 1997 BMW 523 E39 mootorimure
selle rohelise sildi/pakendi pildi saab üles laadida kuhugi?