Tere,
Mootor ei käivitu, etteandepump lööb, kütus jõuab kuni pihustiteni( keerasin korra lahti surve sees) ei käivitu ja isegi ei luba. Esimene küsimus kas viga siis ajus et ei ava eletriliselt pihusteid?
Teine teema, kui süüde sisse panna, etteandepump lööb surve pihustite tagatusse. Võtsin kõrgsurvepumbalt sisselaske ja väljastuse lahti ja lööb väljastusest kütuse kõik välja, vahetasin surve väljalaske peale lööb sisselaskest kõik välja. Mille viga olla võiks? Surveklapi vahetasin ära.
Ette tänades
M57 Kõrgsurvepump
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: M57 Kõrgsurvepump
Vabandan ette, kui poolikut möla ajan, tean asjast piisavalt et seletada, aga ilmselt mitte piisavalt et ammendavalt vastata...
M57 pole enam päris selline "keera polt lahti, vaata kas kütet tuleb" tüüpi mootor. Vastus esimesele küsimusele- jah ja ei. Tõenäoliselt aju ei lase pihustil avaneda tõesti, aga viga ei pruugi (ilmselt pigem ei ole) olla ajus. Selleks et silmaga nähtavalt kütust pritsiks, piisab paaribar'isest survest, aju ei ava pihustit enne kui rõhk saavutab kindla numbri, mida ma peast ei mäleta, aga päris kindlasti oli kolmekohaline.
Teisest küsimusest on vähe raskem aru saada, aga ma saan aru, et mure on selles, et kui süüde sisse panna, siis tuleb tagasivoolu kütust? Üldiselt kui kütuserõhk saavutatud, siis üleliigne käibki tagasivoolu. Voolikute omavahel ära vahetamine ei pruugi just kõige geniaalsem idee olla. Absoluutselt on ka võimalik, et midagi laseb kütust kuhugi, kuhu ei peaks, momendil kui ta seda tegema ei peaks.
Esimene asi, mida ütleks- leia vähemalt poolpiduselt pädev diagnostik, kes suudaks arvutiga näha, mis rõhku suudavad käivituse hetkel pumbad tekitada, sest sellest sõltub kõik edasine käimamineku eeldusteks.
Teine asi- vajaks mitte poolpidust diagnostikut, kes kontrolliks rõhuregulaatori ja selle pistiku üle- lati otsas oleva siis- sellel on loll komme oksüdeeruda. Pumba regulaator on ka variant.
Kolmas asi, leia diagnostik, kes suudaks elektroonika poole üle kontrollida- nuka-vända andurid, immo probleemid ja eeltoodud kütuse etteandeahelad. Kui nendega okei, siis peaks hakkama mehaanika poole vaatama, ehk pumbad nõrgad või pihustid hõredad. Muidu võid ka varuosakahuri ära laadida ja julmalt juppe vahetama hakata, aga nii võid väga vaeseks jääda.
Ehk. Pane kõik voolikud nüüd kenasti tagasi kust sa nad leidsid ja helista kellelegi, kes päriselt diagnoosida oskab, auto ütleb pärast aitäh.
PS: peale uuesti läbi lugemist ja õlle lõpetamist kõlab võimalusena et ühel/mitmel pihustil ülemine ots hõre ja laseb läbi tagasivoolu surve maha, miska aju ei luba avamissignaali ja sellepärast ei käivitu. Diagnostiahel peaks aga ikkagi samaks jääma, odavamast asjast kallimaks testida on mõistlik, sest lõplikuks diagnoosimiseks oleks vaja ikkagi auto käima saada ja tagasivoolutest teha või maha võtta ja stendi viia, kummagi töö jaoks mina katsuks enne muud asjad välistada.
M57 pole enam päris selline "keera polt lahti, vaata kas kütet tuleb" tüüpi mootor. Vastus esimesele küsimusele- jah ja ei. Tõenäoliselt aju ei lase pihustil avaneda tõesti, aga viga ei pruugi (ilmselt pigem ei ole) olla ajus. Selleks et silmaga nähtavalt kütust pritsiks, piisab paaribar'isest survest, aju ei ava pihustit enne kui rõhk saavutab kindla numbri, mida ma peast ei mäleta, aga päris kindlasti oli kolmekohaline.
Teisest küsimusest on vähe raskem aru saada, aga ma saan aru, et mure on selles, et kui süüde sisse panna, siis tuleb tagasivoolu kütust? Üldiselt kui kütuserõhk saavutatud, siis üleliigne käibki tagasivoolu. Voolikute omavahel ära vahetamine ei pruugi just kõige geniaalsem idee olla. Absoluutselt on ka võimalik, et midagi laseb kütust kuhugi, kuhu ei peaks, momendil kui ta seda tegema ei peaks.
Esimene asi, mida ütleks- leia vähemalt poolpiduselt pädev diagnostik, kes suudaks arvutiga näha, mis rõhku suudavad käivituse hetkel pumbad tekitada, sest sellest sõltub kõik edasine käimamineku eeldusteks.
Teine asi- vajaks mitte poolpidust diagnostikut, kes kontrolliks rõhuregulaatori ja selle pistiku üle- lati otsas oleva siis- sellel on loll komme oksüdeeruda. Pumba regulaator on ka variant.
Kolmas asi, leia diagnostik, kes suudaks elektroonika poole üle kontrollida- nuka-vända andurid, immo probleemid ja eeltoodud kütuse etteandeahelad. Kui nendega okei, siis peaks hakkama mehaanika poole vaatama, ehk pumbad nõrgad või pihustid hõredad. Muidu võid ka varuosakahuri ära laadida ja julmalt juppe vahetama hakata, aga nii võid väga vaeseks jääda.
Ehk. Pane kõik voolikud nüüd kenasti tagasi kust sa nad leidsid ja helista kellelegi, kes päriselt diagnoosida oskab, auto ütleb pärast aitäh.
PS: peale uuesti läbi lugemist ja õlle lõpetamist kõlab võimalusena et ühel/mitmel pihustil ülemine ots hõre ja laseb läbi tagasivoolu surve maha, miska aju ei luba avamissignaali ja sellepärast ei käivitu. Diagnostiahel peaks aga ikkagi samaks jääma, odavamast asjast kallimaks testida on mõistlik, sest lõplikuks diagnoosimiseks oleks vaja ikkagi auto käima saada ja tagasivoolutest teha või maha võtta ja stendi viia, kummagi töö jaoks mina katsuks enne muud asjad välistada.
Re: M57 Kõrgsurvepump
Ma ei taha uskuda aga samas kindel ka ei ole, et see normaalne on, et kui etteandepump lööma hakkab, paneb ta selle kogu 10 vms bari rõhku kohe pihusti tagasijooksu. Surve oli veel nii suur et lõi vooliku maha pihustilt. Tagastusest peaks ju paaki jooksma, mitte etteandepump talle peale lööma.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: M57 Kõrgsurvepump
Sellise pooliku jutuga sa reaalset abi ei saa.
Sellest kuidas oma murest kirjutada, on siin mitu korda läbi käinud.
Klaaskuulilt tulistades kontrolliks kas peale ja tagasivool pole tagurpidi
Sellest kuidas oma murest kirjutada, on siin mitu korda läbi käinud.
Klaaskuulilt tulistades kontrolliks kas peale ja tagasivool pole tagurpidi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520