Leedus taastatud N57 mootorid

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
PaieriMosseVärk
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.11.2016 22:54 31
Peamine sõiduk: F07, F11, E30
Asukoht: Muumiorg lõunas

Leedus taastatud N57 mootorid

Postitus Postitas PaieriMosseVärk »

Kuna meistrid ütlevad et 535 mootoriplokk tahaks ka vahetust, siis selle leidmine pole sugugi lihtne ettevõtmine vist. Või teab keegi võimalust?
Leedukad justkui pakuvad taastatud mootoreid, kui suur loto see on et pidama jääb? Vähemalt väidetavalt aasta garantiid kui see ikka toimib. On keegi selliseid asju ostnud ja sõitnud?
Martin750
Huviline
Postitusi: 348
Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
Asukoht: Tallinn

Re: Leedus taastatud N57 mootorid

Postitus Postitas Martin750 »

Mis siis täpsemalt mootoril viga, et korda teha ei kannata?
patrik
Huviline
Postitusi: 4616
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Re: Leedus taastatud N57 mootorid

Postitus Postitas patrik »

Need mootoriplokid on lödid, pole vahet mis nendega teed. Valage malmist ja siis jääb kestma
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
PaieriMosseVärk
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 20.11.2016 22:54 31
Peamine sõiduk: F07, F11, E30
Asukoht: Muumiorg lõunas

Re: Leedus taastatud N57 mootorid

Postitus Postitas PaieriMosseVärk »

Mjah kui laagripukk on juba kannatada saanud siis on selle taastamine loto, võibolla on spetsid kes neid asju kindla peale teevad, aga ei tea. Seepärast need taastatud mootorid ei tekita suurt kindlustunnet, müügiks kindlasti on ehk ok ja eks neid peab pidama ka jääma kui garantiid julgeb anda.
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1522
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Leedus taastatud N57 mootorid

Postitus Postitas LEDBeam »

patrik kirjutas: 05.02.2024 23:07 14 Need mootoriplokid on lödid, pole vahet mis nendega teed. Valage malmist ja siis jääb kestma
Kunagi selgitati palehigis, et rauast laevad ei suuda ujuda. Kui teh juttu ajada, siis korralikult termiliselt töödeldud duralumiiniumi tõmbetugevus võib olla kuni 500 MPa ja ületada malmi oma mitmekordselt. Kui oled kordki elus proovinud sellist materjali painutada, siis võiksid teada. Tundub, et pole. Ma ei väida, et antud plokk on just duralumiiniumist, kuid puhas alumiinium ta kindlasti pole- alumiiniumsulami tugevust ei tohi mingil juhul alahinnata ja vehkida kõrvalvõrdluseks malmiga.
Kui saale ringi tõmbab ja õlitus on olemas, siis on praktiliselt alati probleemiks saale ja võlli vaheline olematu pilu. Ehk tehase liiga "hoolikas" töö. Al sulamist M57 ploki puhul ma olen ise korduvalt tuvastanud, et raamlaagrite kammitsad olid plokki sisse muljunud. N57-t pole lahti võtnud, kuid seal võib ka midagi sellist eeldada.
BMW without faults is not BMW
Vasta