Kuna meistrid ütlevad et 535 mootoriplokk tahaks ka vahetust, siis selle leidmine pole sugugi lihtne ettevõtmine vist. Või teab keegi võimalust?
Leedukad justkui pakuvad taastatud mootoreid, kui suur loto see on et pidama jääb? Vähemalt väidetavalt aasta garantiid kui see ikka toimib. On keegi selliseid asju ostnud ja sõitnud?
Leedus taastatud N57 mootorid
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20.11.2016 22:54 31
- Peamine sõiduk: F07, F11, E30
- Asukoht: Muumiorg lõunas
-
- Huviline
- Postitusi: 348
- Liitunud: 26.03.2008 21:46 28
- Peamine sõiduk: Volvo S80 P3
- Asukoht: Tallinn
Re: Leedus taastatud N57 mootorid
Mis siis täpsemalt mootoril viga, et korda teha ei kannata?
-
- Huviline
- Postitusi: 4616
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Leedus taastatud N57 mootorid
Need mootoriplokid on lödid, pole vahet mis nendega teed. Valage malmist ja siis jääb kestma
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 53
- Liitunud: 20.11.2016 22:54 31
- Peamine sõiduk: F07, F11, E30
- Asukoht: Muumiorg lõunas
Re: Leedus taastatud N57 mootorid
Mjah kui laagripukk on juba kannatada saanud siis on selle taastamine loto, võibolla on spetsid kes neid asju kindla peale teevad, aga ei tea. Seepärast need taastatud mootorid ei tekita suurt kindlustunnet, müügiks kindlasti on ehk ok ja eks neid peab pidama ka jääma kui garantiid julgeb anda.
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Leedus taastatud N57 mootorid
Kunagi selgitati palehigis, et rauast laevad ei suuda ujuda. Kui teh juttu ajada, siis korralikult termiliselt töödeldud duralumiiniumi tõmbetugevus võib olla kuni 500 MPa ja ületada malmi oma mitmekordselt. Kui oled kordki elus proovinud sellist materjali painutada, siis võiksid teada. Tundub, et pole. Ma ei väida, et antud plokk on just duralumiiniumist, kuid puhas alumiinium ta kindlasti pole- alumiiniumsulami tugevust ei tohi mingil juhul alahinnata ja vehkida kõrvalvõrdluseks malmiga.
Kui saale ringi tõmbab ja õlitus on olemas, siis on praktiliselt alati probleemiks saale ja võlli vaheline olematu pilu. Ehk tehase liiga "hoolikas" töö. Al sulamist M57 ploki puhul ma olen ise korduvalt tuvastanud, et raamlaagrite kammitsad olid plokki sisse muljunud. N57-t pole lahti võtnud, kuid seal võib ka midagi sellist eeldada.
BMW without faults is not BMW