M52 roolivõimu pump
M52 roolivõimu pump
Hei! Kas keegi on kasutanud ka B varuosa roolivõimu pumpa ja kuidas on kogemus? Mis firmat soovitate?
Üks asi on osta kasutatud originaal aga kauaks seda on või saad kohe samasuguse.
Endal jäi silma https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 4-esen-skv
Üks asi on osta kasutatud originaal aga kauaks seda on või saad kohe samasuguse.
Endal jäi silma https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 4-esen-skv
-
- Huviline
- Postitusi: 1592
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M52 roolivõimu pump
Potsiku põhjas sõel umbes, pealetuleva voolikuga jama (seest voolikumaterjal irdunud, tõmbab imemispoole koomale), õli vähe, õli liiga "paks" (vaheta vedelema vastu, näiteks CHF või ATF IV või 8-k autom kasti õli); enne pese potsikus sõel puhtaks), võlli simmeri vahelt võtab õhku (pane uus simmer ja õige mudel).
Kui pump ise oleks vigane, ei arendaks piisavat rõhku, st pumbaosa oleks seest kulunud.
Kui pump ise oleks vigane, ei arendaks piisavat rõhku, st pumbaosa oleks seest kulunud.
BMW without faults is not BMW
Re: M52 roolivõimu pump
Tänud põhjaliku vastuse eest. Kas on võimalik, et roolilatt teeb ise ka häält? Ei oska seda häält kahjuks kuidagi kirjeldada.LEDBeam kirjutas: ↑14.02.2024 14:36 27 Potsiku põhjas sõel umbes, pealetuleva voolikuga jama (seest voolikumaterjal irdunud, tõmbab imemispoole koomale), õli vähe, õli liiga "paks" (vaheta vedelema vastu, näiteks CHF või ATF IV või 8-k autom kasti õli); enne pese potsikus sõel puhtaks), võlli simmeri vahelt võtab õhku (pane uus simmer ja õige mudel).
Kui pump ise oleks vigane, ei arendaks piisavat rõhku, st pumbaosa oleks seest kulunud.
Re: M52 roolivõimu pump
kui ta "iniseb", siis see ikka pumba hääl
Re: M52 roolivõimu pump
Lõppu keerates iniseb aga enne lõppu kui liigutada vasakule-paremale siis oleks nagu selline kraapib või hõõrduv heli. Roolivõimu potsik läheb ka väljast niiskeks, mida sellest järeldadada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1592
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: M52 roolivõimu pump
Kui lõppu keerad ja siis iniseb, rakendub pumbas kaitseklapp, reguleerimisasendis hüdraulika ikka häälitseb (tuleb pumbast ja roolivõimendi jagaja juurest kahisev heli). Muud ei oska ilma autota kommenteerida. Kuid 50:50, et tegeled mingi huinjaaga ja ei saa ise ka aru, mida tahad. Või on see ülivajalik liigutus tegemata, et pole veendunud paagi põhjas sõela puhtuses ja õliks mingi vana tavott. Niiskeks läheb, kui on mikroleke (korgi all o-rõngas kõva, voolikud kõvad).
Kas lammaris või E39 koli omanikel (tootekoode tagurpidi passitades andis just E39, kui on siiski teine auto, kontrolli kataloogi järgi üle) on need otsa saanud, et mingi hiina saasta poole vaadata üritad? Kui saaksid paari õlle eest teise näppu ja "jama" alles, siis pole vähemalt piinavalt valus ja ei pea teistkorda hakkama originaali tagasi vahetama.
Kas lammaris või E39 koli omanikel (tootekoode tagurpidi passitades andis just E39, kui on siiski teine auto, kontrolli kataloogi järgi üle) on need otsa saanud, et mingi hiina saasta poole vaadata üritad? Kui saaksid paari õlle eest teise näppu ja "jama" alles, siis pole vähemalt piinavalt valus ja ei pea teistkorda hakkama originaali tagasi vahetama.
BMW without faults is not BMW
Re: M52 roolivõimu pump
Kui rool raske, ehk siis olematu võimendusega, siis mismoodi võiks diagnoosida, mis läbi on?
Tean, et vedelik on vana ja süsimust.
Mõni ütleb, et latt ise võibolla kiilub kinni, mõni ütleb, et undab, kui rool vasakule või paremale lõpuni keerata.
Kui undab, siis pump läbi.
Selline nagu ülalmainitud "kahisev" hääl on normaalne ja mingit häält teeb ka korras süsteemiga, kui lõppu keerata.
Pump pumbaks, aga kuidas latti kodus "diagnostida"?
Esiots pukkidele ja rooli keerata?
Tean, et vedelik on vana ja süsimust.
Mõni ütleb, et latt ise võibolla kiilub kinni, mõni ütleb, et undab, kui rool vasakule või paremale lõpuni keerata.
Kui undab, siis pump läbi.
Selline nagu ülalmainitud "kahisev" hääl on normaalne ja mingit häält teeb ka korras süsteemiga, kui lõppu keerata.
Pump pumbaks, aga kuidas latti kodus "diagnostida"?
Esiots pukkidele ja rooli keerata?
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
Re: M52 roolivõimu pump
Vaheta vedelik ära ja peaasi, et oma latti väga madalale ei lase