Tere,
On plaanis soetada oma esimene auto. Siiamaani olen sõitnud aastaid erinevate pere autode ning bolt drivega kuid otsustain, et vaja soetada midagi isiklikku.
https://www.auto24.ee/soidukid/4072122? ... eg6lPQzp9g
Oskab keegi kogemusi/arvamusi jagada antud mootori/käiguasti/auto kohta, oleks väga tore. Mida veel silmas pidada kui minna antud autot vaatama? Mis eripärasusi antud mudelil silmas peaks pidama?
Tänud ette abi eest
BMW 318 2.0 140kW
-
- Huviline
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW 318 2.0 140kW
Antud mootor ja käigukast on väga hea vastupidavusega. Ainuke tüüpviga mis b47 on, on just f seeria 3 peal. Tuleb panna vanema n47 voolik mis läheb õhulugejast turbosse. B47 orig kogub sinna talvel vett ja jäätub mille tegajärjel jäätükid lendavad turbosse. Soome foorumis väga palju juhtunud. Bmw vahetanud iga talv karantii korras turbosi.
BMW g31 520d M Sport
Re: BMW 318 2.0 140kW
Mõtlesid karterituulutus. Põhjamaa kliima jaoks on tehtud toru elektrilise soendusega. Ise ignoreerisin, et soendus ei töötanud, toru oli pragusi täis ja jää tükid sõid turbo labad ära. Arvatavasti oleks turbot säästnud toru õigeaegne vahetus.oja86 kirjutas: ↑03.08.2024 21:00 24 Antud mootor ja käigukast on väga hea vastupidavusega. Ainuke tüüpviga mis b47 on, on just f seeria 3 peal. Tuleb panna vanema n47 voolik mis läheb õhulugejast turbosse. B47 orig kogub sinna talvel vett ja jäätub mille tegajärjel jäätükid lendavad turbosse. Soome foorumis väga palju juhtunud. Bmw vahetanud iga talv karantii korras turbosi.
-
- Huviline
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW 318 2.0 140kW
Ei ole. Soome foorumites laialt lahatud teema. Seal üks vahetas isegi iga talv garantii korras turbot. Sellele osale on tehtud mitu uuendust aga üksi ei aita.
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 1588
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: BMW 318 2.0 140kW
Silmas tuleks pidada, et antud masinal ma ei näinud istmesoojendusi. Lisad (kui viide tööle jääb): https://bimmer.work/vin/k611bc4881eceab ... 6/options/
Kuulutusest:"Autol on all coiloverid, 19" BBS veljed, sportsummuti ning race tune seade, 140kW/400Nm."
Originaalasjad tuleks kaasa küsida.
Mõlema variandi torud:
originaal: https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_1632
pre-LCI 318d: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_1476
Kuulutusest:"Autol on all coiloverid, 19" BBS veljed, sportsummuti ning race tune seade, 140kW/400Nm."
Originaalasjad tuleks kaasa küsida.
Mõlema variandi torud:
originaal: https://www.realoem.com/bmw/en/showpart ... Id=13_1632
pre-LCI 318d: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_1476
BMW without faults is not BMW
Re: BMW 318 2.0 140kW
Uurisin ka seda Soome foorumiteemat veits. Tåpselt ei julge keegi lubada, aga paistab, et probleem on selles suuremas sisselasketorus, millel B47 puhul akustika leevenduseks syvendid sisse vormitud on. Kahjuks aga koguneb kondens just nendesse syvenditesse, mis kylma ilmaga jååtub ja autoga kiirendama hakates turbosse lendavad.
Pildil ylemine N47 volla on lihtsama ja lollikindlama ehitusega ning peaks istuma 1:1 alumise B47 volla asemele. Yhe såårase vahetaja sønul polnud ka akustikas mingit erinevust. Plaan endal ka see åra vahetada, sest mu autol låks ka eelmise omaniku kåes 2021 vahetult enne ostu 77 tuhande peal turbo vahetusse garantii korras. Pøhjust ma teada tookord ei saanudki, aga køik viitab sellele, et oli sama probleem. Auto søitis tol ajal Trondheimi piirkonnas, kus talvine keskmine temperatuur ca -5 kraadi (loe, vesi/kondens hea meelega jååtub). Autol muidu 842 COLD CLIMATE VERSION peal, ehk siis see nr 2 joonisel on soojendusega.
Pildil ylemine N47 volla on lihtsama ja lollikindlama ehitusega ning peaks istuma 1:1 alumise B47 volla asemele. Yhe såårase vahetaja sønul polnud ka akustikas mingit erinevust. Plaan endal ka see åra vahetada, sest mu autol låks ka eelmise omaniku kåes 2021 vahetult enne ostu 77 tuhande peal turbo vahetusse garantii korras. Pøhjust ma teada tookord ei saanudki, aga køik viitab sellele, et oli sama probleem. Auto søitis tol ajal Trondheimi piirkonnas, kus talvine keskmine temperatuur ca -5 kraadi (loe, vesi/kondens hea meelega jååtub). Autol muidu 842 COLD CLIMATE VERSION peal, ehk siis see nr 2 joonisel on soojendusega.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio