Tere,
On plaan liikuda Audi pealt BMW peale ja olen hakanud vaatama 2019-2022 aasta X5 masinaid. Kuna pole kunagi kogemust olnud varem selle margiga siis mõtlesin enne süvitsi minekut uurida natuke selle aastavahemiku autode rõõme ja hädasid. Diisel vs. bensiin .. kuidas muidu ülalpidamine sellisel masinal on jne.
Kui nüüd detaili natuke minna siis silma on jäänud ka üks 2022 a. bensiin/elektri (245 kW) mootoriga masin. G5X tüüpi ja CR61 variant. Tänud ette juba abi ja info eest.
X5 mudel 2019-2022
-
- Huviline
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: X5 mudel 2019-2022
Kuna eestis on kogemus nende laetavate hübriididega suht 0 lähedale siis soomes on valdav enamus bmw hübriidid. ( Alates 2020 ja uuemad 90 prossa müüdavast hübriidid). Ja ka tänu sellel on palju kogemusi ja teemasid foorumites. Olles ise ka omanud hübriidi 740e oskan ehk mingi tagasi side anda.
Kombo on minarust väga hea. Kena vaikne, kiirendus hea. Isegi ilma elektrita sõites oli suht õko auto.
Foorumist lugedes neid hirmu jutte mis vead ja mis remondi arved on ( kohati isegi 5 kohalised) vahetasin enda hübriidi tavalise diisli vastu.
Siin on ka ühel elektri autosi remontival tõõkojal oma instagram. Selle remondi koha omanik on õelnud otse välja,et hübriid on täiesti mõttetu auto. Pm sul on 2 autot mida remontida. Elekter ja sisepõlemis mootor. Hübriidide akud on sama hinnaga mis elektri autode akud. Aga mahud on täiesti erinevad. Tema arvamus on ,et kas täis elekter või sisepõlemis mootor.
Kombo on minarust väga hea. Kena vaikne, kiirendus hea. Isegi ilma elektrita sõites oli suht õko auto.
Foorumist lugedes neid hirmu jutte mis vead ja mis remondi arved on ( kohati isegi 5 kohalised) vahetasin enda hübriidi tavalise diisli vastu.
Siin on ka ühel elektri autosi remontival tõõkojal oma instagram. Selle remondi koha omanik on õelnud otse välja,et hübriid on täiesti mõttetu auto. Pm sul on 2 autot mida remontida. Elekter ja sisepõlemis mootor. Hübriidide akud on sama hinnaga mis elektri autode akud. Aga mahud on täiesti erinevad. Tema arvamus on ,et kas täis elekter või sisepõlemis mootor.
BMW g31 520d M Sport
Re: X5 mudel 2019-2022
Tänud! Ise olen ka natuke skeptiline selle hübriidi osas kuna me hetkel elame sellisel ülemineku perioodil ala rohe, hübriid jne ja oleme alles alguses siis üsna palju võib autonduses olla sellist inseneri katsetamist mille siis tarbjad kinni maksvad. Aga see sinu poolne info on juba hea algus. Tänud veelkord.oja86 kirjutas: ↑04.11.2024 11:04 05 Kuna eestis on kogemus nende laetavate hübriididega suht 0 lähedale siis soomes on valdav enamus bmw hübriidid. ( Alates 2020 ja uuemad 90 prossa müüdavast hübriidid). Ja ka tänu sellel on palju kogemusi ja teemasid foorumites. Olles ise ka omanud hübriidi 740e oskan ehk mingi tagasi side anda.
Kombo on minarust väga hea. Kena vaikne, kiirendus hea. Isegi ilma elektrita sõites oli suht õko auto.
Foorumist lugedes neid hirmu jutte mis vead ja mis remondi arved on ( kohati isegi 5 kohalised) vahetasin enda hübriidi tavalise diisli vastu.
Siin on ka ühel elektri autosi remontival tõõkojal oma instagram. Selle remondi koha omanik on õelnud otse välja,et hübriid on täiesti mõttetu auto. Pm sul on 2 autot mida remontida. Elekter ja sisepõlemis mootor. Hübriidide akud on sama hinnaga mis elektri autode akud. Aga mahud on täiesti erinevad. Tema arvamus on ,et kas täis elekter või sisepõlemis mootor.
Re: X5 mudel 2019-2022
Käisin eile ühte i40 (245kw) isendit vaatamas ja tegin sellise poolepävase proovisõidu päeva. Üks asi mis mulle jubedalt meeldis on kogu X5 salongi ülesehitus... kohati olin isegi üllatunud, et selle asjaga nii ruttu sõbraks sain. Paarist kohast kuulnud kiunu tagaistmete ruumikuse osas siis kui ma isklikult sinna istusin siis ma küll ei tundnud, et seal vähem ruumi oleks kui eelmises Audi A6 (2016).
Mootor oli terav ja lisade poolest ka ilmselt teeb natuke silmad ette hetkel ühele Audile (S6) mis on hetkel ka plaan üle vaadata. Ma ei tea hetkel nagu tundub et kisub sinna margi vahetuse poole hetkel.
Mootor oli terav ja lisade poolest ka ilmselt teeb natuke silmad ette hetkel ühele Audile (S6) mis on hetkel ka plaan üle vaadata. Ma ei tea hetkel nagu tundub et kisub sinna margi vahetuse poole hetkel.
Re: X5 mudel 2019-2022
Endal oli C7.5(BiTdi) ja vahetasin selle G21 330i Xdrive vastu. Endal ruumi vajadus puudus, seega G21 mulle sobis hästi.
Ise olen väga rahul margivahetusega. Kuna C8 S6 on pm sama mootoriga, kui minu oma oli, siis ma võin öelda, et see on küll väga kiire, kui liikuma saab, kuid samas üsna uimane. BMW mootori ja käigukasti koostöö on oluliselt parem.
Kuna salongid on neil suht sarnased, siis selles osas nõustun sinuga, samuti on multimeedia käsitletavus BMW puhul parem, eriti meeldivad mulle BMW puhul shortcut-id, mida saad ise vastavalt vajadusele määrata(mul nt tõkkepuu helistamisega ja üks shortcuttidest pandud sellele numbrile helistama).
Ise olen väga rahul margivahetusega. Kuna C8 S6 on pm sama mootoriga, kui minu oma oli, siis ma võin öelda, et see on küll väga kiire, kui liikuma saab, kuid samas üsna uimane. BMW mootori ja käigukasti koostöö on oluliselt parem.
Kuna salongid on neil suht sarnased, siis selles osas nõustun sinuga, samuti on multimeedia käsitletavus BMW puhul parem, eriti meeldivad mulle BMW puhul shortcut-id, mida saad ise vastavalt vajadusele määrata(mul nt tõkkepuu helistamisega ja üks shortcuttidest pandud sellele numbrile helistama).
Re: X5 mudel 2019-2022
Nõustun eelkõnelejaga, minul samuti oli eelmiseks autoks A6 BiTdi ja bmw mootor on ikka omajagu erksama loomuga. Lisaks ka see sõitjale kontsentreeritus. Pöörderaadiusest ma ei hakka rääkimagi.