Tere,
EGR kohta on küsimus.
3.0d 135kw pre face
kui E53 on mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud (füüsiline vigastus), kas see mõjutab EGR tööd ka?
Diagnostis tuvastati, et õhukulu süsteemi testmoodul kurdab probleemi EGR töös, ja lisaks tuvastati, et mootoripatjade vaakumi toru (vaakumtrass) kahjustatud. Kas need omavahel seotud äkki (et vaakumi probleem). Või täiesti teineteisest sõltumatud vead ja ei ole seotud.
Auto haiseb veits küll tagant (heitgaasid), madalatel pööretel võiks rohkem jõudu ka olla tagumiku tunnetuse järgi. Linna kütusekulu võiks ka paar liitrit madalam olla
Air mass at idle speed in kg/h:
• Calculated: 54.6
• Measured: 55.2
Air mass at 3500 rpm in kg/h:
• Calculated: 330.1
• Measured: 337.0
Reductions:
TV60: -1.4%
TV65: -11.1%
TV70: -19.3%
TV75: -34.2%
Increases:
TV60-65: -9.7%
TV65-70: -8.2%
Differences:
TV60: 12.8%
TV65: 15.7%
TV70: 21.0%
TV75: 20.4%
E53 EGR küsimus
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
E53 EGR küsimus
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 EGR küsimus
Kui diagnostik nii kaugele jõudis, oleks võinud ka vea tuvastada. Vastav testmoodul vaakumi kontrollimiseks istas, dis-is olemas. Vajalik vaakumkell ja mõistus.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520