94 a compact spordilt tavavedrustusele?
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
94 a compact spordilt tavavedrustusele?
ei tea kas jääb päris porno, või on keegi kuskil näinud, ise ümber teinud..?
mis hinnaklassi jäävad koni reg.-vad amortisaatorid?
mis hinnaklassi jäävad koni reg.-vad amortisaatorid?
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
tjah, ostes oli esiosa vägagi madal ja häiris see, et peale linnas olevate siledate teede ei saanud ma mujal sõita, ots vastu maad kohe, sama oli ka parkides..äärekividest tuli hirmuga eemale hoida..nüüd muidugi esisüsteem vahetatud ja enam probleemi pole..aga tagumine ots?..esialgu on auto kõrvalvaates kenasti otse, nii esiosa kui tagumine samal kõrgusel..aga kui nüüd taha ka tavasüsteem panna, siis jääks vist kere nn. õhku
Ja kas juhitavusele ka see muutus mingilmääral loeb?
Kere ju väike ja sportvariandina püsis kindlasti paremini teel?
Kas peale vedrude ja amortide tuleks veel midagi muuta süsteemis..peenem stabikavarras..pikemad - lühemad kondid jne:??

Ja kas juhitavusele ka see muutus mingilmääral loeb?
Kere ju väike ja sportvariandina püsis kindlasti paremini teel?
Kas peale vedrude ja amortide tuleks veel midagi muuta süsteemis..peenem stabikavarras..pikemad - lühemad kondid jne:??
Madalam auto pakub silmailu rohkem kui n.n. tavavedrustusega, kuid sama palju vähem on ta praktilisem. Meie tänavatel, kus tihtilugu on valida vaid suuremate või väiksemate aukude vahel mina küll sportvedru alla ei igatse.
Teoreetiliselt peaks sul ikkagi tagumine ots madalam olema hetkel ja esimene kõrgemal. Jällegi müstiline kuidas nad ühel kõrgusel olla saavad
See kas jääb uue vedruga kõrgemaks- madalamaks oleneb siiski vedru pikkusest. Sportvedrustusega auto püsib ikka paremini teel, iseasi palju seda tavaliikluses vaja läheb. Käänulistel Itaalia mägiteedel oleks päris hea sõita, aga kui just aeg ajalt rajal ei käi, siis ei näe asjal mõtet. Olgem ausad, lubatud kiirusedki meil ju kaunis väiksed- 130`ga sõites saaks load hoiule hetkel. Eks see on individuaalne, kes mida eelistab. Kui ikka 17`velg alla lükata (silmailu), siis tavavedrustusega, kardan, pole suurt miskit peale hakata ilma et ratas koormatud auto puhul koopasse käima ei hakkaks. Pole küll asja väga uurinud, aga minu meelest piisab vaid vedrude- amortide vahetusest.
Teoreetiliselt peaks sul ikkagi tagumine ots madalam olema hetkel ja esimene kõrgemal. Jällegi müstiline kuidas nad ühel kõrgusel olla saavad

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
s.t esiosa ikka jah kõrgemal..esiratta ja koopa vahe on suurem kui tagumisel rattal...asi selles,et ennem oli esiosa sigamadalal ja taguosa oli ka madaldatud aga mitte niipalju..esiosa kõrgemale tõstmine = sama kõrge kui tagumine hetkel..kui liiga segaselt ei väljendanud
polegi nagu eriline rallimees..aga arvasin et kõrgemale kere tõstmine pole enam see pidamine nagu varem
seda just kurve võttes

polegi nagu eriline rallimees..aga arvasin et kõrgemale kere tõstmine pole enam see pidamine nagu varem

seda just kurve võttes
Kui ostad komplekti, siis jääb auto põhja kõrgus maast ühtne. Rattakoobast pole mõtet vaadata, kuna tagakoobas on madalam kui esimene. Mis tekitab tunde nagu oleks auto tagant koormatud- ratas koopas. Kui tõsta natuke, siis saaks ratta ja koopa vahe ühtlaseks võrreldes esimesega, kuid tagaosa tõuseb võrreldes esimesega. Kusjuures mind ka segab see, väike mõte on "peput" tõsta, muidu on kogu aeg tunne nagu oleks tag. vedrud ära vajunud.
Mis puudutab aga pidamist ja kurvisuutikust, siis arvasid õieti. MIda kõrgem auto, seda väiksem kurvisuutlikus. Palju oleneb ka rehvidest...
Mis puudutab aga pidamist ja kurvisuutikust, siis arvasid õieti. MIda kõrgem auto, seda väiksem kurvisuutlikus. Palju oleneb ka rehvidest...
TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
ok, selge..ma ostsin lammarist 2 kasutatud tavavedru ette ja poest uued gaasikad, kas tagumisi ostes pean mingeid amordipatju vms vahetama..või istub tavaline vedru vanasse pessa, sama ka amordi kohta..minu teadmist mööda siis amort lihtsalt pikema käiguga ja vedru pikem??Kas tavalise 318 vedrud, amordid sobivad?Või peaks kindlasti compactile tavavedru-amorti küsima?
Vot comacti tagasillaga on selline asi, et see peaks olema sarnane E30`ga (see oli üks nippe, kuidas auto hind oleks madalam kui ülejäänud E36 perekonnal- selleks ju comact tehtud saigi), seega E36 omad ei tohikski sobida üldse. Seda saad täpsemalt poest küsida. Põmst on jah nii nagu sa ütlesid- sportvedru on tavavedrust lühem, aga vedrusid pole mõtet lammarist osta. Kas on/ oli hinnavahe nii suur? Vanade vedrudega see häda, et võivad olla juba ära vajunud mingil määral, samuti võivad murduda- vana on ju vana
Ma ise oleks uusi eelistanud.

TechFrigo
Different races, different faces
Different races, different faces
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
tuleb tõdeda, et ei olnud tol kindlal hetkel majanduslikult nii heal järjel, et kohe paugust uusi lubada..sest tegelikult ju ei olnud plaanis üldse kogu kremplit vahetada,..aga veermiku kontrollis selgus, et vedru pooleks..ja et vanad sportamordid kinni..ning tagatipuks järgmine päev ootas tähtis sõit ..olude sunnil


