
e39 esitulede pirnid, kangemate pirnide vastu?
e39 esitulede pirnid, kangemate pirnide vastu?
mis saab siis kui panna ette tavadulede asemele kangemad pirnid nt 90w ja kaugtuledele 100w-ised pirnid?! kas võib? mis on tagajärjed? 

528i
- conversator
- Huviline
- Postitusi: 116
- Liitunud: 25.02.2006 20:48 38
Ei soovita eriti. Võimalikke kahjusid on olenevalt auto elektrisüsteemi ja tulede ehitusest erinevaid.
Kõige levinum probleem on,et tule klaasid lähevad tulisemaks,kui normis ettenähtud pirnide korral,ning võivad kergesti katki minna. Lisaks tuhmuvad peegeldid rutem ära.Selle tulemusena on peale mõninga ajalist sõitmist võimsamate pirnidega efekt ikkagi sama,et tuled ei valgusta piisavalt. Reeglina püütakse seda "ravida" veelgi võimsamate pirnidega.Kuid kahjuks kiirendab see ainult asjade käiku halvemuse poole(sest veelgi võimsamad pirnid teevad hävitustööd veelgi kiiremini). Ning ühel hetkel ei aita enam miski muu,kui tulede täielik vahetus.Lisaks veel siiajuurde asjaolu,et uuemadel sõidukidel kasutatakse sageli plastikust peegeldeid, millel vaid mingi hõbedane värvmoodi ollus peal,ning võimsamate pirnide korral võivad osad tule detailid lihtsalt üles sulada.
Kolmas võimalik probleem võib olla seotud auto elektrisüsteemi ehitusega.Juhtmed ja relee kontaktid ei pruugi pikajaliselt võimsamate pirnide kasutamisel vastu pidada. Vanematel autol ,kus vahest käib tulede vool tulede pealülitist läbi,võib lüliti ka maha põleda(ise näinud sellist juhust!) ,üles sulada või kontaktid ära kärsata.
Põhimõtteliselt on sellest siin foorumis ka korduvalt varem kirjutatud,ning minu eespool olev jutt ei ole kirjutatud ainult E39 kohta ,vaid hõlmab laiemalt enamus sõiduautosid.
Kui tuled on õieti reguleeritud,siis teiste pimestamisohtu eriti pole.
Kõige levinum probleem on,et tule klaasid lähevad tulisemaks,kui normis ettenähtud pirnide korral,ning võivad kergesti katki minna. Lisaks tuhmuvad peegeldid rutem ära.Selle tulemusena on peale mõninga ajalist sõitmist võimsamate pirnidega efekt ikkagi sama,et tuled ei valgusta piisavalt. Reeglina püütakse seda "ravida" veelgi võimsamate pirnidega.Kuid kahjuks kiirendab see ainult asjade käiku halvemuse poole(sest veelgi võimsamad pirnid teevad hävitustööd veelgi kiiremini). Ning ühel hetkel ei aita enam miski muu,kui tulede täielik vahetus.Lisaks veel siiajuurde asjaolu,et uuemadel sõidukidel kasutatakse sageli plastikust peegeldeid, millel vaid mingi hõbedane värvmoodi ollus peal,ning võimsamate pirnide korral võivad osad tule detailid lihtsalt üles sulada.
Kolmas võimalik probleem võib olla seotud auto elektrisüsteemi ehitusega.Juhtmed ja relee kontaktid ei pruugi pikajaliselt võimsamate pirnide kasutamisel vastu pidada. Vanematel autol ,kus vahest käib tulede vool tulede pealülitist läbi,võib lüliti ka maha põleda(ise näinud sellist juhust!) ,üles sulada või kontaktid ära kärsata.
Põhimõtteliselt on sellest siin foorumis ka korduvalt varem kirjutatud,ning minu eespool olev jutt ei ole kirjutatud ainult E39 kohta ,vaid hõlmab laiemalt enamus sõiduautosid.
Kui tuled on õieti reguleeritud,siis teiste pimestamisohtu eriti pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 120
- Liitunud: 16.07.2006 22:07 10
- Asukoht: Tallinn/Rapla