Nukkvõlli korrasolek(e-36)....Palun asjalikku abi
Nukkvõlli korrasolek(e-36)....Palun asjalikku abi
Kuidas kontrollida nukkvõllide ja nookurite korrasolekut?? kas supleriga saab midagi teha seal juures... on mingid kulumise mõõdud??
Probleem siis selles et vajutad lapatsi põhja lootes leide tahho seieri piira juurest aga hakkab juba 4500rpm peal surema, siis lased gaasi lahti ja langeb nii madalale ja turtsub natukeaega nagu ei saaks bena kätte korralikult! Sõites ka pöördeid üle 4.5 ei saa..hakkab nõkutama. diagnostikas öeldi et arvatavasti nukkvõll ja sealsed vidinad kulunud! aga kas võib olla ka muid probleeme?
Proovik alguses odavamaid vidinaid vahetada(kunagi nagunii vaja ju vahetada) ja siis asuks kallima ja keerukamade asjade kallale kui muu ei aita!
Palun asjalikku abi!
Autoks e-36 318i 93 a.
Probleem siis selles et vajutad lapatsi põhja lootes leide tahho seieri piira juurest aga hakkab juba 4500rpm peal surema, siis lased gaasi lahti ja langeb nii madalale ja turtsub natukeaega nagu ei saaks bena kätte korralikult! Sõites ka pöördeid üle 4.5 ei saa..hakkab nõkutama. diagnostikas öeldi et arvatavasti nukkvõll ja sealsed vidinad kulunud! aga kas võib olla ka muid probleeme?
Proovik alguses odavamaid vidinaid vahetada(kunagi nagunii vaja ju vahetada) ja siis asuks kallima ja keerukamade asjade kallale kui muu ei aita!
Palun asjalikku abi!
Autoks e-36 318i 93 a.
Otsi foorumist sõnu "318 ja hing kinni" ja loeLast kirjutas:tore diagnostika siis, pigem on ikka elektrooniline viga see
See tüüpviga sellel moototril
To taunus2d:
Kulunud nukkvõlli-nookurid-tõukurid kuuleb palja kõrvaga juba ära
Mida suurem lagin, seda madalam pöörete arv, kus tõmbab nagu piiraja peale
Võid katsetada huvi pärast õli paksendajat
Kui sellega nn.piiraja nihkub kõrgemale, on gaasijaotus vigane
Samuti peaks külm mootor paremini pöördesse minema
Muidugi võiks alustuseks benafiltri ära vahetada

raudselt on sul nukk kulunud,mul endal oli sama jama aga mul algas see juba 3000 pöörde pealt nii et sina saad isegi palju vajutada veel
vaheta nukkvõll ja nookurid ära ja siis müü auto kohe maha sest nii 1,8 on see juba nagu tüüp viga
Ja ära hakka mingite muude vidinate peale üldse raha raiskamagi,mul oli ka algul vahetasin kat´i ära siis küünled,kõik filtrid temp. anduri ja lõpuks kui juba mehhaanikutel ka klots kokku jooksis läksin diagnosti ja öeldi kohe et nukk,nii et minu soe soovitus ära hakkaseal midagi muud vahetama

vaheta nukkvõll ja nookurid ära ja siis müü auto kohe maha sest nii 1,8 on see juba nagu tüüp viga

Ja ära hakka mingite muude vidinate peale üldse raha raiskamagi,mul oli ka algul vahetasin kat´i ära siis küünled,kõik filtrid temp. anduri ja lõpuks kui juba mehhaanikutel ka klots kokku jooksis läksin diagnosti ja öeldi kohe et nukk,nii et minu soe soovitus ära hakkaseal midagi muud vahetama

Audi 100 Avant Quatrro 2.6
Mul oli endal sama mõte... aga lootsin et ÄKKI on midagi muud... aga nii paljud junba on kindlad et nukk ja siis pean publiku vastusele kindlaks jääma... Krt klobiseb küll nagu diisel... jube kole hääl, kahju kohe autostrando87 kirjutas:raudselt on sul nukk kulunud,mul endal oli sama jama aga mul algas see juba 3000 pöörde pealt nii et sina saad isegi palju vajutada veel![]()
vaheta nukkvõll ja nookurid ära ja siis müü auto kohe maha sest nii 1,8 on see juba nagu tüüp viga
Ja ära hakka mingite muude vidinate peale üldse raha raiskamagi,mul oli ka algul vahetasin kat´i ära siis küünled,kõik filtrid temp. anduri ja lõpuks kui juba mehhaanikutel ka klots kokku jooksis läksin diagnosti ja öeldi kohe et nukk,nii et minu soe soovitus ära hakkaseal midagi muud vahetama

http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewtopic.php?t=35410 LCD-de müük!!
Aga pane Ingo rullnookurid ja saab sama hea, kui M43 mootor!
http://web10.vs243224.vserver.de/nockem40.htm
http://web10.vs243224.vserver.de/nockem40.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul ongi m43! mis need rullnookurid juurde annavad ja palju maksavad?
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewtopic.php?t=35410 LCD-de müük!!
Tere. Esimene post minu poolt. Seega: Ärge kurjustage küsimuse üle.
Nimelt on ka minu 318-l (94.a) kõrvaga kuuldav plagin sees. Üks mootorimees ütles, et hüdrotõukur läbi. Ohtlik pole, aga kui häirivaks ja hullemaks läheb, siis vahta ära. Nüüd aga küsimus. Mul on 85Kw mootor. Kas on mul võimalik paigaldada aga hoopis näiteks coupe variandi (103Kw) mootori nukad ja nookurid? Kas tuleks siis vahetada ka plokikaas? On võimalik nii 85Kw mootorist natuke rohkem välja pigistada? Mõtlesin selle üle just sellepärast, et kui vahetada tuleks varsti nagunii, siis miks mitte proovida ka jõudlust parandada? Põhimõtteliselt 318 Coupe-l ju sama mootor mis sedaanil, aga rohkem Kw-sid. Või ei ole tegu sama tüübi mootoriga?
Nimelt on ka minu 318-l (94.a) kõrvaga kuuldav plagin sees. Üks mootorimees ütles, et hüdrotõukur läbi. Ohtlik pole, aga kui häirivaks ja hullemaks läheb, siis vahta ära. Nüüd aga küsimus. Mul on 85Kw mootor. Kas on mul võimalik paigaldada aga hoopis näiteks coupe variandi (103Kw) mootori nukad ja nookurid? Kas tuleks siis vahetada ka plokikaas? On võimalik nii 85Kw mootorist natuke rohkem välja pigistada? Mõtlesin selle üle just sellepärast, et kui vahetada tuleks varsti nagunii, siis miks mitte proovida ka jõudlust parandada? Põhimõtteliselt 318 Coupe-l ju sama mootor mis sedaanil, aga rohkem Kw-sid. Või ei ole tegu sama tüübi mootoriga?
Terve mootor tuleb siis vahetada. 318is mootor on müüa:Germo kirjutas:Tere. Esimene post minu poolt. Seega: Ärge kurjustage küsimuse üle.
Nimelt on ka minu 318-l (94.a) kõrvaga kuuldav plagin sees. Üks mootorimees ütles, et hüdrotõukur läbi. Ohtlik pole, aga kui häirivaks ja hullemaks läheb, siis vahta ära. Nüüd aga küsimus. Mul on 85Kw mootor. Kas on mul võimalik paigaldada aga hoopis näiteks coupe variandi (103Kw) mootori nukad ja nookurid? Kas tuleks siis vahetada ka plokikaas? On võimalik nii 85Kw mootorist natuke rohkem välja pigistada? Mõtlesin selle üle just sellepärast, et kui vahetada tuleks varsti nagunii, siis miks mitte proovida ka jõudlust parandada? Põhimõtteliselt 318 Coupe-l ju sama mootor mis sedaanil, aga rohkem Kw-sid. Või ei ole tegu sama tüübi mootoriga?
100KW 1.8IS M42 DOCH mootor, kast, sumps ja chipitud aju!!! (mootoril vaja ketikaan maha võtta ja ilmselt ketitallad uuendada, kett kõriseb - uued tihendid kaasa, et saaks lahti võtta, inspekteerida ja kokku panna) - 8000.-
http://www.foorum.e30club.org/viewtopic.php?t=3086
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mootorid on erinevad, 85kw on ühe nukkvõlliga ja tähistatkse M43 (ohc), 103kw on kahe nukaga ja tähiseks M42 (dohc). Vaevalt, et kahest erinevast ühe kokku saad ehitada...Germo kirjutas:Tere. Esimene post minu poolt. Seega: Ärge kurjustage küsimuse üle.
Nimelt on ka minu 318-l (94.a) kõrvaga kuuldav plagin sees. Üks mootorimees ütles, et hüdrotõukur läbi. Ohtlik pole, aga kui häirivaks ja hullemaks läheb, siis vahta ära. Nüüd aga küsimus. Mul on 85Kw mootor. Kas on mul võimalik paigaldada aga hoopis näiteks coupe variandi (103Kw) mootori nukad ja nookurid? Kas tuleks siis vahetada ka plokikaas? On võimalik nii 85Kw mootorist natuke rohkem välja pigistada? Mõtlesin selle üle just sellepärast, et kui vahetada tuleks varsti nagunii, siis miks mitte proovida ka jõudlust parandada? Põhimõtteliselt 318 Coupe-l ju sama mootor mis sedaanil, aga rohkem Kw-sid. Või ei ole tegu sama tüübi mootoriga?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio