E34 525tds kilovatid
- JoelF
- Huviline
- Postitusi: 295
- Liitunud: 28.11.2006 22:18 32
- Peamine sõiduk: E46
- Telefon: 58069744
- Asukoht: Tartu/EST
E34 525tds kilovatid
et siis kysimus selline, et vaatan auto24 ringi ning seal on oad motad 85kw ja teised 105kW et miks neil selline vahe, ometi on autod enamus sama aastaga ja siis selline kW vahe, loll naq lauajalg olen aga sooviks teada saada!
tänud ette!
tänud ette!
Viimati muutis JoelF, 25.02.2007 23:20 25, muudetud 1 kord kokku.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
meelis k kirjutas:Korra otsingut klikates sain:fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
Hulluks läinud et 2.2 bar???
TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar
Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
Kas vahe pole mitte selles, et 105kW mootor vahejahutiga, kuid 85kW mootor vahejahutita (sarnaselt vana 2,4td-ga).
2,2bar on tõepoolest (1,2bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525tds
1,9bar (0,9 bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525td
1,7var (0,7bar ülelaadimist + atm rõhk) - 524td
võrdle kahe masina sisselaset
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
2,2bar on tõepoolest (1,2bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525tds
1,9bar (0,9 bar ülelaadimist + atm rõhk) - 525td
1,7var (0,7bar ülelaadimist + atm rõhk) - 524td
võrdle kahe masina sisselaset
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas? 
Kas pump on erinev ?

Kas pump on erinev ?
Viimati muutis Ceed, 26.02.2007 17:10 19, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mul oli kunagi `92a. 525 TDSmeelis k kirjutas:Korra otsingut klikates sain:fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Ei ole hulluks läinud. Viitasin otsingust saadud vastustele.zeck kirjutas:meelis k kirjutas:Korra otsingut klikates sain:fasams kirjutas:Osad on lihtsalt 525TD ja teised 525TDS-id
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.1)TDS-l vahejahuti
2)Turbo rõhk on TD-l 0,3 bari kõrgem(TDS-l 1,9 / TD-l 2,2 bar)
3)Mootori aju on teine(kuigi väliselt on sama)
Hulluks läinud et 2.2 bar???
TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar
Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
325Td jaoks juppe saab realoemist vaadata juba 1991 aasta sedaanile.
325Tds esineb seal alates 03/1993. Ma usaldaks pigem seda realoemi, sest isegi näinud enne 93 aasta TD.
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
525td e34 hakkati tootma alates 04/93meelis k kirjutas:Ei ole hulluks läinud. Viitasin otsingust saadud vastustele.zeck kirjutas:meelis k kirjutas: Korra otsingut klikates sain:
105kw hakati hiljem tegema ka. 1993 vist.
Hulluks läinud et 2.2 bar???
TD: 0.9 bar TDS: 1.2 bar
Ning TD-d hakkati tootma alates: 04/93
325Td jaoks juppe saab realoemist vaadata juba 1991 aasta sedaanile.
325Tds esineb seal alates 03/1993. Ma usaldaks pigem seda realoemi, sest isegi näinud enne 93 aasta TD.

Kui jutt käib e36 kohta, siis hakkati tdsi jah alates 93a tootma

BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Ceed kirjutas:Kas siis on selline asi võimalik ja saada niimoodi +20kw?Ceed kirjutas:Ceed kirjutas:aga siis peaks ju väga lihtsate võtetega ju 85kw-ist 105kw saada? tõsta turbo rõhku, vahetada aju ja vahejahuti ja ongi 105kw olemas?
Mind tuvitab ka see, sest sõidan ise 525td-ga, kuid tahaks tds-isk teha...

Viimati muutis zeck, 27.02.2007 23:04 36, muudetud 1 kord kokku.
BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i
- zeck
- Huviline
- Postitusi: 995
- Liitunud: 08.01.2006 03:22 13
- Peamine sõiduk: BMW F21 116i
- Asukoht: fin
Eks seda saab regullida, arvanM.P kirjutas:Kindlasti on mingi erinevus pumbas näiteks juba küttekoguste suhtes. Intercooleriga on ka turbo rõhk suurem.

Realoem´is vaatasin sama väljalase aastaga TD ja TDSi küttepumbad olid sama tootekoodiga

BMW Custom 525td (müüdud), BMW e30 316i '88(müüdud), BMW e39 535i(müüdud), BMW e36 316i compact, BMW F21 116i