Õli esimeses ja teises küünlapesas?Lukku!
Õli esimeses ja teises küünlapesas?Lukku!
masinaks siis 318is 1992a. ning kopresiooni mõõtes avastasin et esimeses ja teises küünla pesas on õli.küünla alumine ots oli peaaegu õlisees.kuid teised olid kuivad.milles võib probleemi olla?
Viimati muutis thend, 31.03.2007 10:10 04, muudetud 1 kord kokku.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
kuda saab siis sinna küünalde juurde õli? peal on ju rant üleval ja pesa tundub kuni alla välja ühes tükis? või ma eksin? paranddage kui eksin. seda ma arvasin ise ka alguses et tihend aga no ehk pakub keegi targem veel miskit?
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
ära nüüd pahanda, aga mis sa loodad et see õli tekkis sinna pühast vaimust? öeldi ju mitme inimese poolt ühte ja sama asja, vaheta kkkt komplekt välja. Samuti vaheta süüteküünlad ja vajadusel ka küünlajuhtmed välja...thend kirjutas:äkki oskab keegi veel miskit pakkuda?siis tean et ostan homme tööjuurest tihendi ära.
enne kui midagi vahetama hakkad tee ikka väike elementaarne vaatlus--
- kuna 1ja2 pesa on õlikorgi lähedal siis täiesti loogiline et õli sattus sinna siis kui seda juurde valati ja mingi osa ka mööda läks.
- korgi vahelt võib seda ka niisama immitseda,kui kork pole tihe või karterituulutus umbes.
-kontrolli ka klapikambrikaane polte-võimalik et mõni neist on ennast aja jooksul lõdvaks lasknud
kui elementaarsed asjad vaadatud siis hakka alles tihendit vahetama.
- kuna 1ja2 pesa on õlikorgi lähedal siis täiesti loogiline et õli sattus sinna siis kui seda juurde valati ja mingi osa ka mööda läks.
- korgi vahelt võib seda ka niisama immitseda,kui kork pole tihe või karterituulutus umbes.
-kontrolli ka klapikambrikaane polte-võimalik et mõni neist on ennast aja jooksul lõdvaks lasknud
kui elementaarsed asjad vaadatud siis hakka alles tihendit vahetama.
Viimati muutis ludvig1, 11.03.2007 22:15 25, muudetud 1 kord kokku.
aga ära korda tee, sõidab ju veel. Peab tingimata totaalselt katki minema, siis remondime. Vahetaks tihendikomplekti välja ja pääseks mõnesaja kroonise kulutusega auto heaolu jaoks. Lihtsam on muidugi kummi venitada ja hiljem imetleda, et miks auto puterdab, mida imelikku selle süütepooliga juhtunud on ja miks see küünlajuhtme piip mõraneb otsast...ja oi oi kui paha auto siis BMW on, näe kus laguneb...gauts kirjutas:mul täpselt sama masin (318is)& täpselt sama asi aga ainult esimene küünal õline! Samas pole selles ka mingit probleemi olnud.
küünalde kambril on piisavalt sur äär ja küünljapiigu ots on suht tihe, et sealt no ei anna ni mööda minna.ja no tihendi vahetus ei ole küll miskit suurt. vähemalt on vahetatud. ja et las olla. no ei olla. asi ika korras on endal ka hää kulgeda. nii et home võtan tööjuurest tihendi ja vahetama.ludvig1 kirjutas:enne kui midagi vahetama hakkad tee ikka väike elementaarne vaatlus--
- kuna 1ja2 pesa on õlikorgi lähedal siis täiesti loogiline et õli sattus sinna siis kui seda juurde valati ja mingi osa ka mööda läks.
- korgi vahelt võib seda ka niisama immitseda,kui kork pole tihe või karterituulutus umbes.
-kontrolli ka klapikambrikaane polte-võimalik et mõni neist on ennast aja jooksul lõdvaks lasknud
kui elementaarsed asjad vaadatud siis hakka alles tihendit vahetama.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Valdek kirjutas:aga ära korda tee, sõidab ju veel. Peab tingimata totaalselt katki minema, siis remondime. Vahetaks tihendikomplekti välja ja pääseks mõnesaja kroonise kulutusega auto heaolu jaoks. Lihtsam on muidugi kummi venitada ja hiljem imetleda, et miks auto puterdab, mida imelikku selle süütepooliga juhtunud on ja miks see küünlajuhtme piip mõraneb otsast...ja oi oi kui paha auto siis BMW on, näe kus laguneb...gauts kirjutas:mul täpselt sama masin (318is)& täpselt sama asi aga ainult esimene küünal õline! Samas pole selles ka mingit probleemi olnud.
see ei tähenda mitte midagi... ma olen viimase 1,5aasta jooksul terve auto hinna autosse sisse pannud... ja kindlasti natuke pealegi... aga praegusel hetkel oleks vaja veel 10k et auto lõplikult kokku saada ja 10-15k et helitehnika sisse saadagauts kirjutas:Valdek ! Võta teadmiseks ,et olen vähem kui aasta jooksul 25000- pannud oma auto korrashoidmiseks ! Niiet ei maksa väga sõnu loopida.