E34 Mure sisesoendusega
E34 Mure sisesoendusega
ehk oskab keegi aidata või on kogenud sama lugu.
Asi siis järgmine.. sisesoenduse ventikas lihtsalt ykspäev ütles töölepingu üles.. neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait. Oskab ehk keegi nõu anda mida täpsemalt vaatama peaks või kuidas asjast jagu saada?
Asi siis järgmine.. sisesoenduse ventikas lihtsalt ykspäev ütles töölepingu üles.. neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait. Oskab ehk keegi nõu anda mida täpsemalt vaatama peaks või kuidas asjast jagu saada?
kaks võimalust:
- Lüliti ise katki. Ebatõenäolisem, kuid täiesti võimalik. Mu viimasel 525-el oli nii - 400 krooni ja korras
- mingi takisti (või kuidas seda nimetatakse) on katki. Asub ta kõrvalistuja poolel jalgade juures keskkonsooli vaipkatte taga. Vahetada lihtne - maksab vist 250 krooni (lammaris muidugi).
- Lüliti ise katki. Ebatõenäolisem, kuid täiesti võimalik. Mu viimasel 525-el oli nii - 400 krooni ja korras
- mingi takisti (või kuidas seda nimetatakse) on katki. Asub ta kõrvalistuja poolel jalgade juures keskkonsooli vaipkatte taga. Vahetada lihtne - maksab vist 250 krooni (lammaris muidugi).
E32 750i (1994)
Re: Mure e34 sisesoendusega
See on selle takistipaketi täiesti tüüpiline viga. Kunagi kirjutasin sellest pika jutu >>siia<<. Vaata kõige viimast postitust.patune kirjutas:neljast võimalikust kiirusastmest jäi järgi ainult kõige kiirem ehk siis neljas aste.. teistel kiirustel on täiesti vait.
Seda võiks lisada, et see needi paikamine pidas mõned kuud, siis puurisin ta lihtsalt välja ja panin poldi. Siiani muret pole! Ühel tuttaval tegin samamoodi. Ja selle takisti juurde pääseb gaasipedaali kõrval oleva katte eemaldamise järel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
See, kas asjale juhi- või kõrvalistuja poolt läheneda, sõltub auto väljalaskeaastast.. Kogu asi ilusti ära seletatud siin:
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
Jõudu lammutamisel
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
Jõudu lammutamisel

Asi selles, et see "mõõk" aka sword on ainult neil, kel kliimaautomaatika (kolm rullikut ja all rida nuppe õhujaotuse reguleerimiseks). Neil, kel tavaline ahi või konditsioneer (kolm lükatavat liugurit õhujaotuseks pluss kolm "gaasipliidinuppu" temperatuuri/ventika kiiruse jaoks), neil pole ka seda mõõka vaid on traattakistite pakett.
Kas ta on paremal või vasakul, võib ka sellest sõltuda, kas on Behri või Siemensi ahi.
Kas ta on paremal või vasakul, võib ka sellest sõltuda, kas on Behri või Siemensi ahi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aga kumb kliima juhtplokk on?sorts kirjutas:Omal autos nii konditsioneer ja ka "mõõk" kõrvalistuja pool küljes olemas..
Siis mingi aretatud värk?
Kas tavaline kliimaseade (IHKR)

või kliimaautomaatika (IHKA)?

BTW IHKA-l on alati konditsioneer olemas!
Mõõk on vajalik selleks, et ventika kiirust sujuvalt reguleerida, mida oskab teha IHKA. IHKR-l ja ilma kondita kütteseadmel on ventika kiirused fikseeritud (4tk).
A mine sa ullu tea, äkki on ka mõni fikseeritud kiirustega ventikas tehtud mõõga ja mitte takistite peal?

Neid erinevaid kütteseadmeid jõuti E32/E34 eluaja jooksul mitmeid peale panna.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???
Emm seal rullikutel on jah need temperatuurid kirjas.. kuid täpselt nüüd ei oska öelda kas ettteantud temperatuuri süsteem ka tekitada/hoida suudab.. kuid kui 16 kraadi peale panna.. siis minig aja jooksul hakkab jahedamat õhku puhuma küll. Kliima võin ära unustada.. sest vaevalet ,et asi vaid puuduvas freoonis on kardan ,et süsteem on juba õhtul ,samas mine tea...Ailer kirjutas:kuule 525 kui sa kunagi asjasse selgust saad siis anna ikka mulle ka teada, mul ju sama mure. Kui ise midagi kuskilt abi saan siis annan teada!
Aga üks tark ütles, et seda kliimasüsteemi juhib ka mingi aju, mis pidi tuksi minema ja siis veel seesama rullikute plokk pidi ka üks nörk koht olema, aga kes teab võibolla on hoopis nn.mõõga viga. Aga ütle kas sul temp. saab reguleerida???

Lancer EVOLUTION 9
89 aasta autol võib ka "sword" ehk mõõk olla. See asub paremal pool, seal kus tavaliselt mikrofilter.
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... /sword.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
okei otsin seda mõõka aga mitte kuidagi ei leia, vbla ma pime, otsin nimelt kõrvlaistujapoolelt seda. midagi ma leidsin, aga ei saa seda kuidagi kätte, seal mingi karbikest ja mittekumbagi ma kätte ei saa pean pool konsooli laiali lammutama, et seda kätte saada? :S
leidsin mõõga
äkki keegi oskaks tõlkida, et mida mul vaja ja kuidas parandada seda mõõka, või lihtsam uus osta?
leidsin mõõga

äkki keegi oskaks tõlkida, et mida mul vaja ja kuidas parandada seda mõõka, või lihtsam uus osta?